Draco'dan
Dersler bitmişti akşam yemeğini yemek için ortak salondan çıktık. Büyük salona doğru yaklaşmışken yanımıza Granger yaklaştı ve ne dedi biliyormusunuz?
H:Aa merhaba expenya, yemeğini bizimle yemek istermisin?
E:Şey aslın-
H:Hem seni Harry ve Ron' la tanıştırırım onlarda seninle tanışmayı çok istiyor.
Dediği şeyle başımdan aşşağa kaynar sular döküldü
Expenya bize sorar gözlerle baktığında lafa atlamıştım ki
D:Biz bul-
Pans nediyceğimi anlayıp lafımı ağzıma tıkadı.
P: Expenya?
E:Hermonie ben birazdan yanınıza gelirim olurmu?
H:Pekala.
Dedi ve gitti, aptal bulanık.
T:Ee gidicek misin? Dedi theo alındığı belliydi.
E:Hayır tabiki çocuklar tanım-
P:Tabiki gidicek.
Ahh pans! Şu kızın herşeye burnunu sokmasından nefret ediyorum.
E:Pans tanımadığım insanların yanında ne işim var?
P:Tanıyosun ya hani Harry Potter falan.
Pans'yi ikna edince expenya granger'ın yanına gitti.
Expenya 'dan
E:Aa merhaba hermione
H:Merhaba expenya
E:Şey ben sizinle daha sonra otursam olurmu?
H:Ah tabi tabi. Sorun yok ,ah bak seni arkadaşlarımla tanıştırıyım.
R:Ben Ronald Weasley
H:Be-bende Harry potter
E:Tanıştığıma memnun oldum çocuklar
Draconun sinirli bakışlarına anlam veremesemde harry'lerle vedalaşıp bizimkilerin yanına gittim. Herzamanki gibi profösör konuşmasını yaptı ve yemeğe geçtik. Yine bir gün daha geçip gitmişti. Herkez odalarına dağıldı. Bende tam uykuya dalıcaktım ki aklıma babam geldi gerçekten babamı çok özlemiştim napıyordu acaba yarın ilk işim babama mektup göndermek olucaktı diye düşünürken göz kapaklarım ağırlaştı ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
Yazar
Expenya Kendi çapında gününü kapatırken. Draco Malfoy kafasını kurcalayan soruları cevaplamaya çalışıyordu.
Draco' dan
Expenyayı seviyor muyum? Evet ama nasıl ne olarak seviyorum? Tabiki de arkadaşım olarak başka ne olucaktıki?* (Yazar)Aah kendini kandırma draco vuruldun işte sen bu kıza (Draco)off sen yine mi geldin sus bi ya (Yazar) bak valla sahneyi değiştiririm kalırsın öyle (Draco)hey tamam tamam dur değiştirme sahneyi (Yazar) afferin yola gel böyle neyse devam et hadi* evet arkadaşım olarak seviyorum. O zaman neden bu gün Potter'a o kadar sinirlendim? Neden sinirlendim ,sebep neydi onuda bilmiyorum ki. Ha-ha-hayır ya olamaz olmamışımdır. Aşık olmamışımdır dimi olmaz olamaz Expenya Pansy onlar benim kardeşlerim. Evet yok öyle bişey uyu artık draco evet yok uyumalıyım evet.
Yazardan
Aahh artık çok geç ona çoktan kapıldın Draco. Expenya Lupin'e kalbini çoktan kaptırdın. Draco Malfoy ne kadar kendini kandırsada Expenya Lupin'i tanıdığı ilk günden bu yana kardeşi olarak görmemişti ve bundan sonra da öyle görmeyecekti , göremeyecekti.
Ertesi gün
Expenya
Sabah uyandığımda draco uyuyordu bu kadar erken kalktığıma şaşırmıştım. Madem erken kalktım en iyisi gidip babama mektup yollayım. Race besleyip mektubumu yazmaya başladım. Race bi anda ötünce aklıma babamın bana race hediye ettiği gün geldi aklıma
♤ ♤ ♤
EXPENYAYA ALIŞVERİŞ YAPARKEN DİAGON YOLUNDA GEÇEN KONUŞMALAR
E:ee herşeyi aldık bitti
R:hayır tatlım en önemli 2 şeyi unuttuk
E:ne neyi unuttuk söyle remi söyle hemen alalım
R:asa tatlım asa en önemli şey
İkincisi nemiydi remus ikinci en önemli şeyi bana birinci sınıfta gönderdiği o mektupla söylemişti;
Sevgili bebeğim
Nasılsın tatlım, umarım hogwarst'a alışabilmissindir. Bir kaç gün olmasına rağmen seni gerçekten çok özledim. Hatırlıyor musun diagon yolunda sana 2 şey unuttuğumuzu söylemiştim. İlki asaydı ikinciside bir baykuştu tatlım. Nasıl unuttun bilmiyorum ama hep bir evcil hayvan istemiştin. İlk evcil hayvanın anlamlı olsun istedim. Seni seviyorum kendine dikkat et bebeğim.
Seni çok seven remin♡
♤ ♤ ♤
Expenyanın aklına gelen güzel anıyla hafifçe tebessüm etti. Tabi o an göz ucuyla kendisini izleyen dracoyu fark edememişti...
Draco Malfoy ne kadar inkar etsede aşık olmuştu bu kıza çok sevmişti onu. O an o güzel tebessümünü gördüğünde içindeki mutluluğu tarif edemezdi. Draco hep dik duran bir çocuktu.
Bu hayatta en çok annesine bağlanmıştı taki bugün'e kadar.
Draco
Evet yenilmiştim. Güzel gözlerine , hoş tebessümüne , güzel düşüncelerine karşı yenilmiştim. Expenya Lupin'e âşık olmuştum...Bilgi;race=hayat ,yaşam veren , yuva anlamlarına gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN GELEN AYDINLIK
FanficHerşeyin başlangıcı ve sonu olan o gün, remus lupin için sağ tarafı karanlığa sol tarafının aydınlığa büründüğü o gün ,en yakın arkadaşı sirius black 'ın ona ,james'a ,lily'e ve peter 'e ihanet ettiği o gün remus lupinin sağ tarafını karanlık kaplam...