~2. Bölüm - Çıkışa Gel Lan!~

211 16 18
                                    

Okula geldiğimde bahçede kimse yoktu. Boktan okulumun tabelası hep moralimi bozuyor.

                                *... Lisesi*

Bi bitseydi de kurtulsaydım da mesleğimi elime alıp siktir olsaydım. Aaaa! Şimdi hatıladım bugün karne günü! O sınıftaki özürlülerden kurtulacağım! Yaşasınnnn!

Sallana sallana mutlu şekilde okula gittim. Ve tekrar bir şey unutmuştum. Hızlı gitmem gerekiyordu ama ben yavaş gittim. Çünkü okula geç kalmıştım.

Okula girdim ve saati kontrol etmedim. Sınıfa girdim. Herkes karnesini almış fotoğrafını çekiyordu. Bende kimse görmeden yerime yerleştim ve çaktırmadan karnemi alıp foroğraf çekilen yere gittim. Fotoğrafı tam öğretmenimiz çekerken önümdeki arkadaşım beni yete itti. Kendimi yerde kızgın şekilde bulmuştum. Fotoğrafım yerdeyken şöyle çıkmıştı:

Doğrusu kombinimin karizmasını ve yakışıklılığımı tam yansıtmışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Doğrusu kombinimin karizmasını ve yakışıklılığımı tam yansıtmışım. Beni iten kişi mavi saçlı Changbin hyung'du. Ona teşekkür etmem gerek aslında. Benle sürekli dalga geçiyor. Ama takmıyorum. Beni kıskanıyor bence .^_~

Bir süre kavga ettik öğretmen ayırınca ona çıkışa gel işareti yaptım. Karneleri aldık oturduk. Siktirname beklerken teşekkür name geldi. Sevindim lan. Ona da şükür.

Okuldan çıktık. Changbin'i bekledim. Bir süre sonra elinde beyzbol sopası ile yanıma geldi. Görünce direk kaçtım bir daha bulaşmadım. Neden kaçtıysam... harbi malım.

Eve gittim ve kapıyı çaldım. Kapıyı açarken Lee Know Hyung'u rizz yaparmış gibi bir pozda buldum:

 Kapıyı açarken Lee Know Hyung'u rizz yaparmış gibi bir pozda buldum:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


LK: Hoşgeldin yavrum karnen nasıl?👹

F: Hoşgeldim dedoşum. Karneme bakmasan da baksan da bir fark yok. Nur topu gibi karnem var.

LK: İyi göster de yüzümüz nurlansın canım torunum.

Ha siktir! Ayvayı yedim. Evde kira ödemeden yaşıyorum. Teşekkür getirirsem kira ödüyorum. Sıçtım...

F: KAÇMA MODU ETKİN. NO KİRA YES BELEŞ

LK: AMINA KOYDUĞUMUN OROSPU PİÇİ GEL BURAYA! SİKTİR! BU KADAR HIZLI NASIL KOŞUYORSUN!

F: AMK YAKLAŞIYO! ÂÂÂÂÂÂÂ(çığlık sesleri)

LK: NE SANDIN YARRAĞIM

Bir süre sonra beni yakaladı ve karneme baktı. Bakarken içimden sövüyordum. Tam sövmeyi kesecektim kiii telefondan şöyle bir bildirim geldi ve Lee Know hyung'un da dikkatini çekti. İkimizde telefona focuslandık.

"... Lisesinden

Sayın Lee Felix

İlk öncelikle iyi akşamlar. Üzülerek size bir haber iletmek zorundayım. Okulumuzda olan aksiliklerden dolayı WonderWings Lisesine nakil olmuş bulunmaktasınız. Tekrardan özür dileriz. İyi akşamlar dileriz. Saygılar...

F: Ha siktir!

LK: ĞQKWĞWOĞEKDĞWL

F: Her boka gülmek iş olsaydı şimdiden senin sayende villada otururduk

LK: İyi soktun piç

F: Of uykum geldi hadi sarılarak uyuyalım.

Lee Know hyung beni belimden tutarak kucağına aldı ve daha sonra yatağa attı. Bana pis bir sırıtış atıp belime sarıldıktan sonra uyudu. Bende uyudum.

Kumar Okulu - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin