Ne olacak benim bu OneShot yazma sevdam inanın ben de bilmiyorum ama hadi başlayalım.
Keyifli okumalar dilerim. 🩵🩶
Zehra'dan
Şu an akşamki davete hazırlanıyordum. Doğruyu söylemek gerekirse ilk defa bir davete hazırlanırken kendimi bu kadar gergin hissediyordum. Neden, niçin diye düşünüyor olabilirsiniz o yüzden önce size her şeyi en başından bir özetleyeyim.
Aslında her şey 2017 senesinde hatta 2015 senesinde başlamıştı. 2015 senesinde milli takımın küçük yaş takımlarında oynarken tanıştığım bir çift gamzeye olan farklı hislerle başladı bu hikaye. O zamanlar hislerimin ne olduğunu anlamakta zorlanmıştım. 2 sene boyunca ona olan hislerimi çözmekle uğraştım. Onu başkalarından kıskanmam, her turnuvada oda arkadaşı olmak istemem, her an her saniye yanında olmak istemem ve bunlar gibi birçok şeyin aşk olduğunu yine bir milli takım kampında anlamıştım.
2017 senesinde bu hisleri içimde tutmak yerine Hande'yle konuşmaya karar verdim. En yakın arkadaşıma aşık olmak tuhaf bir durumdu. Kaybetmekten korkuyordum ama yine de bir gece odamızda otururken onunla konuşmaya başladım. Şanslıydım ki gamzeli de benimle aynı duyguları paylaşıyormuş. O gün o odada birbirimizi sevdiğimizi söyleyip güzel bir yola çıktık, 2 senedir kendi içimde yaşadığım duyguları artık Hande'yle paylaşacaktım biz sevgiliydik. İlk sene bunu kimseyle paylaşmadık, sadece ikimiz bildik ilişkimizi ama birinci yılımızı doldurduğumuz gün ilişkimizi arkadaşlarımıza açtık. Arkadaşlarımız bizim adımıza sevinip, mutluluğumuzu bizimle paylaştığında kendimizi daha iyi hissediyorduk.
Yazın bulduğumuz boşluklarda birlikte tatile gidiyorduk, milli takımda yine oda arkadaşlığımızı bozmuyorduk. Hande İstanbul'da tek yaşadığı için kulüp sezonunda bazen onunla kalıyordum. İlişkimiz güzel gidiyordu. Ailemden önce İrem ve Mina'ya daha sonra da diğerlerine ilişkimizi açıkladık. Başta biraz garipseseler de bizim birlikte mutlu olduğumuzu gördüklerinde bizi desteklediler. Annem Hande'yle zaman zaman benden daha iyi anlaşmaya başlamıştı. Hande'nin yemek yapmayı pek sevmediğini bildiği için çoğu akşam Hande'yi yemeğe çağırıyordu. Hande de annemi kırmak istemediği için çoğu akşam köprünün diğer kısmında oturan bize geliyordu. Hep birlikte yemek yedikten sonra İrem ve Mina ile birlikte oyun oynayan sevgilimi izliyordum. Kardeşlerimle arası biz arkadaşken de çok iyiydi ama ilişkimizi açıkladığımızdan beri araları daha da iyi olmuştu.
Yakınlığımız diğer insanların da dikkatini çekmeye başlamıştı ama iki yakın arkadaş imajını çizmeyi başarmıştık. En azından toplumun büyük bir çoğunluğunu buna ikna etmiştik. Bir kısmı bizi yakıştırıp, shiplemeye devam ediyordu. Her şey kusursuz ilerledi. İlişkimiz gün geçtikçe güzelleşiyordu. Hande bana dünyanın en değerli insanı gibi hissettiriyordu aynı şekilde ben de elimden geldiğince ona aynı duyguları hissettirmeye çalışıyordum. Şimdi diyeceksiniz ki 'madem her şey bu kadar güzel gidiyor sen şu an neden gerginsin?' çünkü her şey hep böyle devam etmedi. 2021 yılına kadar her şey güzel ilerledi. VNL maçlarındaki yakınlığımız dikkat çekti, turnuva sonundaki madalya törenindeki hallerimiz gündem oldu. Bu durumda menajerlerimiz başta olmak üzere federasyon yetkilileri hareketlerimize dikkat etmemiz için bizi uyardı. Aramıza mesafe koymamız istendi biz her ne kadar başta bunu istemesek de zaman içinde denilenleri yapmaktan başka bir çaremiz kalmadı.
Görüşmelerimiz seyrekleşti, birbirimizde kalmalarımız azaldı. Bu değişimler herkesin dikkatini çekti. Hakkımızda asılsız haberler yazılıp çizilmeye başladı. Küslük, kavga, anlaşmazlık gibi çeşitli şeyler yazıldı. Bunları yalanlasak da eskisi gibi olmadığımız söyleniyordu, haklıydılar. Zamanla benim hakkımda dedikodular çıkmaya başladı. Hayatımda birilerinin olduğuna dair şeyler yazıldı. Ben bunları yalanlasam bile bahsi geçen insanlarla olan samimiyetim söylentilerin artmasına sebep oldu. Zamanla bu durum Hande'yle de aramı açmaya başladı. Gerçekleri bilse bile sürekli çıkan haberler sinirlerini bozmaya başladı, arka arkaya çıkan haberlerin sayısı arttıkça biz bu konular için kavga eder olmuştuk. Hande biraz mesafeli olmam gerektiğini söylüyordu bense abarttığını söylüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEM İLAÇ HEM DE ZEHİR (OneShot)
أدب الهواةHem size yaralar açıp hem de o yaraları saran kişi aynı olunca işler biraz karışır. Korkup yara açan kişiler bir gün cesaretini toplayıp yeniden geliyor. Hem ilacınız hem de zehrinizle hepinize bu hayatta başarılar...