Baktihyor'un Ağzından
Derslerimde hiçbir zaman başarılı bir öğrenci olamadım. Genellikle okula tek parça kağıt ve kalemle giderim. Bazen uzanıp uyuyorum. Öğretmenler benimle pek ilgilenmiyor ama iyi olduğum bir ders var, o da futbol. Okulumuzun futbol takımında oynuyorum. Başarılı bir oyuncuyum ama takımda sevmediğim insanlar var. Sanki karşı kolejden gelmesiokula Gedson için yeterli bir nefrediş sebebi, o da başarılı olmak için çabalıyordu. Dikkatimi çekti. Yine her zamanki gibi son iki dersi erken bırakıldık antrenman sahasına geldim. Oradaydı, herkese gülümsüyordu, kuyruğunu bir köpek gibi sallıyordu. "Hoşuna gitti mi? Bugün seni altına alacak mı" "Ne demek istiyorsun? Necip'in sevgilisi Cenk'in yanında." dediğinde gözleri timsah gözyaşlarıyla doldu. Duyduklarım karşısında şaşırdım, beklemiyordum. "Bana sesini yükseltme, yoksa kulüpten atılırsın." evet dediğimi yapardım, çünkü kulübün kaptanıydım ve teknik direktörler bana güvenmişti, hemen başını salladı ve Şenol Hoca sahaya girdi.İyi bir antrenmanın ardından soyunma odasında sırada bekledim ve dolabında bir şeyler arayan Gedson'un yanına gittim. "Yarın bu mağluplarla maç var. Bize iki ipucu ver de onları yenebiliriz.." Yüksek sesle nefes aldı ve şöyle dedi: "Sana ne verebilirim? Taktiklerini bilmiyorum, seninle baş edemem." Yanımdan geçip duşa girdi. Boş bir kabin buldum ve oraya gittim. Suyu açtım. Güzel, ılık suyla kendini çok rahatlamış hissetti. Güzel bir köpüklü duş aldım.
Çıktıktan sonra salaş beyaz bir tişört ve gri eşofman altımı giyip soyunma odasından çıktım. Eve döndükten sonra odama gittim, dört saat yatakta hareketsiz yattım, sonra hafif bir salata yapıp yedim. Oturma odasına gittim, izleyecek bir film aradım ve bulduğumda onu açtım.
Filmi izledikten sonra pijamalarımı giydim, dişlerimi fırçaladım, yüzümü yıkadım ve yattım. Uyurken birden aklıma Gedson geldi. Güzel dudakları, güzel yüzü düşündüm. Düşüncelerim beni sinirlendirdi gözlerimi sımsıkı kapattım ve uykuya daldım.
Okula geldiğimde arabayı park edip ellerim cebimde sınıfa doğru yürüdüm. Oraya vardığımda herkes sınıfta ne yapacağını konuşurken ben arka sıraya oturdum, kafamı gömdüm. masaya gidip uyuyakaldım.
Kalktığımda altıncı dersti, maç vardı. Masanın arkasından kalkıp ellerim cebimde soyunma odasına geldim. Hemen dolabıma gittim, kıyafetlerimi çıkardım ve formamı giydim.Önce şortumu giyerdim yoksa maç kötü geçerdi.Hazırlandıktan sonra soyunma odasından çıktım ve maç için ısınmaya başladık.
Maç çok çekişmeli geçti, önce Cenk attı, sonra İcardi, maç şuan bir birdi. Ben suyumu içerken Halil ıslık çalarak Gedson'a şöyle dedi: "Ne oldu Gedson, kaybettiğin için mi ağlıyorsun? Böyle kaybeden bir takıma gittiğin için daha çok ağlıyorsun." Bu sözüne sinirlendim ve elimdeki plastik şişeyi buruşturup sertçe Halil'e fırlattım. "Kapa çeneni yoksa çeneni sikerim." Gedson bana baktı ve kendimden asla böyle bir tepki beklemiyordum ama kalbimi sıkıştıran şey onun Gedson'a bu sözleri söylemesiydi, birinin ona hakeret düşüncesi beni kızdırıyordu. takıma ilk geldiği günden itibaren dikkatimi çekmişti ve bazen antrenmandaki diğer oyuncuların değil de Gedson'un ne yaptığını izliyordum. Bu ona aşık olduğum anlamına mı geliyor? Bu düşünceleri bir kenara bırakıp sahaya geçtik.
3-2'lik galibiyetten sonra soyunma odasında kutlama yaptık, bağırdık, şarkılar söyledik, eğlendik, herkes tek tek duş aldı, sonra Gedson'u gördüm, üstünü çıkardı, ısırmak yalamak istedim. açığa çıkan çikolata tenini, bu dürtü birdenbire nereden geldi?
Duş aldım ve belimde havluyla dışarı çıktım. Önümdeki çikolata, su teninden damlarken çok lezzetli görünüyordu. Her an beline sarılıp ısırmak istiyorum. Başımı sağ sola salladım ve giyinmek için dolabıma gittim ve kıyafetlerimi giydim.
Soyunma odasından çıktıktan sonra Gedson'u eve davet etmeyi düşündüm. Şenol Hoca eğer istersem oyuncularıyla durumlarını konuşabileceğimi söyledi. Bu düşünce aklımdan geçtiğinde gülümsedim, Gedson'a doğru yürüdüm ve "Benimle eve gel, performansın hakkında konuşacağız dedim.” Ciddi ses tonuma yanıt olarak başını salladı.
Eve geldiğimde ona kremalı mantarlı makarna yaptım ve birlikte yedik ama ağzının kenarında ki kalan beyaz sos beni başka yöne çekti. Sonunda ona ayağa kalkmasını söyledim ve o da ayağa kalktı ve elini belime koyup "Çok zayıfsın" dedim. "Yemiyor musun?" Nefes verdi: "Hayır, yiyorum." Beline daha sıkı sarıldım ve onu sertleşmiş aletime doğru bastırdım, Gedson beni yere itmesini beklerken inledi.
İnlemelerinden heyecan duyarak kulağına eğildim, "Ne oldu, bu kadar mı hoşuna gitti bebeğim?" Bu sefer daha sert bastırdım, hareketsiz kaldı, bu sefer boynunu öptüm. Gedson aniden bana döndü ve ben onun dudaklarına yapıştım. İlk başta karşılık vermedi ama sonra verdi. Dudaklarımız uyum içinde dans ediyordu. Üst dudağımla alt dudağını ısırdım. Tek seferde tişörtünü çıkardım. Dudaklarından ayrılıp boynuna gittim. Onu öptüm, kokladım ve ısırdım. Onu ıslattım, köprücük kemiğine kadar uzanan öpücüklerin izini sürdüm ve köprücük kemiğini ısırdım. Bu noktada Gedson inledi. İki parmak uçlarımla göğüslerini sıkıştırdım. Önce sağ taraftaki kızarmış meme ucunu ağzıma aldım, yaladım,emdim, sonra sol meme ucunu ağzıma aldım, yaladım,emdim ve ısırdım.
Gedson'u tutup yüz üstü masaya yatırdım, bacaklarını açtım, işaret ve orta parmağımı ağzına götürdüm, ıslandı, önce parmaklarımı deliğinin etrafında gezdirdim, bacakları titredi, önce ben gönderdim. Orta parmağımı soktum, acıyla inledi, biraz bekledikten sonra işaret parmağımı içeri sokup makas hareketiyle hareket ettirdim. Biraz deliği ile oynadım.O alıştıkça yavaş yavaş deliğine girdim, aletimi çekip içeri gönderdim. Deliği dar olduğundan sadece başını alabildi. Yüksek sesle inledi. Kalçasını tutup üzerime ittim. Artık bütün aletim güzelliğimdeydi, o alışınca ben de onun içinde hareket etmeye başladım. Yavaş vuruşlarımı yaparken bir yerde çok inliyordu. "Güzellimin zevk noktası." O noktaya daha hızlı vurdum.
Hızlı vuruşlar yaparak Gedson'un aletini çektim ve aldığı çifte zevk nedeniyle çok inledi, sonunda ikimiz de boşaldık. "Bu benim için yeterince hoş değildi, hadi ikinci tura başlayalım." Gedson zorlukla nefes alıyordu.
___________________________________________
Merhaba asklarimm nasılsınız umarım iyisinizdirAyy ben neden bölüm yazarken zorlanıp smut yazarken zorlanmıyorum🤭🤨
Beğendiniz istediğiniz shipleri genel olarak bir günde yazıyorum yani bunlar taslakta değil😔
Yorum yapmayı ve lütfen yıldız tuşuna basmayı unutmayın🥺
irfanenayisi Edosumm💗
LordVictorias Bebisimmm💗
tamamensafbenim Abiciim canimm abimmm💗
zeynepakturkoglu hamis abicim💗
gsli0yazar oys minik bebeğim💗
Talhamdakeremim_1903 annecim güzel oldu mu😔
liquorlollipopwt askim yeni bir fic yine ben🤭
Jeonzazes Merhaba askimm
real_sigma_Icardi ayy minik kıvırcık💗
Karizmabaris Yildis Baris⭐️ *biodakini gördüm🤭*
hersaniyebesiktas Balimm💗
oldumamk Askimm benimm💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım Kaptanı ⭐️One Shots⭐️
Fanfic"Güzellimin zevk noktası." Bakthiyor Zaynutdinov 💗🎀 Gedson Fernandes