Project PPL-14

51 0 2
                                    

Project PPL-14 je najhoršia vec ktoru kedy kto s ľudmi robil. Do tohto projectu sa zapojilo 14 "dobrovoľnykov". Dobrovoľnici to veľmi neboli kedže im za to guverner zaplatil a povedal im že budu zdrvy nadalej. Vratim sa speť k projektu PPL. Vedci na ľudoch skušali latky ktore ich maly zmutovať. 13 ľudi bolo podľa vedcov úspešne zmutovanych a guvernér ich predal do obludaria kde slušne zarobil. No 14 pokus nedopadol dobre. Prvou chybou bolo že jeden z nováčikov poriadne nepriputal človeka na ktorom maly skušať novú látku. Keď latku dostaly do 14-teho človeka začal sa triasť a zčervenaly mu oči po chvýly zomrel. O par minut sa opäť prebral ale už to nebol ten človek ale bolo to nezastaviteľne monštrum ktore sa uvoľnilo z pasov ktore ho držaly a začal utočit na vedcov no nebyl ich ani nič take začal ich hrýzť ale nezožral ich iba uhryzol aby ich nakazil. Celkovo v laboratoriu nakazil 72 ľudí a iba par štastlivcom sa podarilo ukryť alebo utiecť. Po pár hodinách sa to dozvedela vlada a ihneď do GreenVillu poslaly vojakov lenže podcenily silu "mrtvych"(mrtvy inač povedane zombie). Mrtvy nakazili všetkych vojakov a po par dnoch aj cely GreenVille vlada preto rozhodla na mesto zhodit plynove bomby lenže to nevedely že s mrtvymi to nič nespravy. A tak sa epidémia rozširila do každeho kuta sveta. Samozrejme že zopár ľudi prežilo a medzi nimi su aj John Candl a Bred Johanson ktory boly tak trochu strachoputi. A prave tu sa začina ich príbeh.

Zem mrtvýchWhere stories live. Discover now