Nové tváre

37 1 0
                                    

" Čo sa deje " skrikol Frank do vysielačky. Z nej sa ozvalo
" Toma niekto postrelil "
" Už tam ideme " povedal Frank a odišiel baliť lieky, jedlo a veci ktore sa budu hodiť.
Medzi tym Josh ponukol Johna a Breda jedlom ktore neodmietli.
Hneď ako dojedli Frank im dal batohy a hnal ich von.
Vyšly teda von a Frank sa hnal po ceste smerom do centra mesta.
Josh mu vravel nech spomali no on nič Josh mu povedal ešte raz nech spomali on povedal " prišiel som o rodičov o sestru nechcem prisť ešte aj o brata "
John sa neskôr opytal Josha " Tom je jeho brat? "
" Ano a Rose bola jeho sestra ktoru pohryzol jeden mrtvak vydel som ako ju zastrelil lebo znej už bol mrtvak bolo to preňho ťažke ale prekonal to"
John si až po tejto odpovedi uvedomil že Frank a Josh su naozaj silny ak toto zvladly a prekonaly.
Už boli skoro v ciely keď zrazu na nich niekto strieľal. Frank začal kričať" skriťe sa za auta a nevystrčujte hlavu" Josh len dodal "bacha je to sniper "
Frank a Josh ukazali kam musia prebehnuť. Ako prvy šiel Frank.
Keď Frank bežal sniper vystrelil hneď po vystrele prebehol Josh vedel že sniper nebude mať nabite.
Treti mal bežať John aj bežal a uspešne prebehol no Bred spanikaril.
John naňho kričal " poď ty to zvladneš "
Bred sa teda rozbehol sniper vystrelil a trafil Dredovi do rupsaku. Frank povedal že su na mieste vošli teda do bytovky pred nimi vyšli do posledneho poschodia.
Josh klopal a so slovami " to sme mi s liekmi otvor "
Dvere sa otvorili a v dverach stal veľky svalnaty chlap s brokovnicou ktoru namieril na Johna a ruskym prizvukom povedal " čo to je za maľčikov "
Frank sa ich zastal a povedal " to su naši novy priateľia "
Muž ich teda pustil do vnutra.
Frank sa rychlo rozbehol s batohmi k bratovi Tomovi ktory na postely ležal s bolestami.
Frank sa opytal brata " kam si to dostal "
" Do nohy " s bolesťami povedal tom. Medzi tym Josh predstavoval Johna a Breda jeho priateľom.
" John Bred toto je naš rusky priateľ Alexander "
" Volajte ma Alex " povedal Alexander
V izbe bol ešte jeden chlapik so železnou maskou John sa naňho pytal Josh teda pokračoval v predstavovani " a toto je Kevin ma masku preto lebo sa "hral" s plameňometom a ešte nemôže rozpravať "
Frank zrazu pribehol do izby a so zlosťou povedal " kde je Duke Tomovi musi vybrať guľku "
Alex ho zavolal a Duke( bol to lekar z miestnej nenocnice ) sa pustil do ošetrovania.
Po 2 hodinach prišiel k ostatným a povedal " guľka je von bude v poriadku ale mame tu problem guľka trafila kosť ta sa naštastie neroztrieštila ale nalomila a ta dlaha ktoru ste mi priniesli je zlomena niekto do nej strelil "

Frank hneď povedal " to bol ten hajzel čo po nas strieľal "

Duke navrhol " mohli by ste isť do toho obchodneho cestra su ta 3 lekarne možno tam najdete čo potrebujeme"

Frank suhlasil zbalil veci a sekerku a opytal sa " kto ide somnou "
Alex sa hneď prihlasil aj s Kevinom a Joshom.
Pobalili neake veci vodu a niečo na ochranu a išli.
Keď vošli do cenatra hneď sa vybraly do jednej z lekarny kde našli par veci no dlahu nie každopadne to všetko vzali.
Keď išli na druhe poschodie počuly kroky myslely si že su to mrtvaci a ž kym nevidely chlapa s maskou a sniperkov v ruke s ktorou na nich mieril.
Alex hneď začal kryčať " to ty si ten parchant ktory nam postrelil kamarata že "
Neznamy muž povedal " nie to som nebol ja tuto sniperku mam od dnes našiel som ju pri mrtvom rozožratom chlapikovy"
Josh zrazu povedal " Sajmon si to ty"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 25, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zem mrtvýchWhere stories live. Discover now