Salak insanlar

18 1 0
                                    

Chuuya her zaman kendisine söylediği gibi aptal, aptal şeyleri yapar; Aptal insanlarla uğraş ve aptal sonuçlar al. Okulunda sayısını bilemeden çok sayıda aptal insan vardı. Sıkıcı koridorların boyunca yürüyerek ne kadar çok aptal insan bulabileceğin şaşırtıcıydı. Chuuya, tavanın üstüne en çok sakız yapıştırabilen kişiyi belirleyen bir grup erkeğe burnunu kıvırdı.

Allah'ım, okulu sevmiyordu. Okuldan daha çok nefret ettiği tek bir şey olmadığı muhtemeldi. Aslında, bu bir yalan çünkü o şey, aptal yüzündeki kibirli bakışla ona doğru yürüyen koridorda yürüyordu. Tüm aptalların en aptalı. Dazai Osamu

Chuuya'nın okulun en popüler yakışıklısı olan bu adama neden bu kadar nefret ettiğini anlamadan önce, bu iki çocuğun ortaokuldan beri düşman olduklarını anlamalısın. Yani, özellikle Chuuya'nın tüm hayatının Dazai tarafından mahvedildiği durumda, ikisinin düşman olmaması pek mümkün değildi

Görüyorsunuz onların okulunda tek bir kural vardı, yalnızca tek bir kural;  İyi ya da kötü ne yaparsanız yapın, Rivalsda sonuçlanmayın.

RIVALS, okulun bildiği şekliyle haftalık olarak güncellenen güncel bir etkinlik bloguydu ve tek amacı okul üyelerinin hain ve skandal eylemlerini açığa çıkarmaktı.
Şöyle söylersek, adınız haftalık manşette çıkana kadar hayatınız tamamen berbat değildi.

Blog yüzünden her şey yaşandı, öğrencilerle yattığı için öğretmenler işten atıldı, steroid kullandığı için atletler ihraç edildi, ilişkiler bitti, dostluklar bozuldu.  Ve yine de, hiç öne çıkmayanlar bunu tamamen eğlence ve oyun olarak gördüler, sanki hayatlarındaki en heyecan verici şeymiş gibi, muhtemelen öyle olduğu için.

Peki bunun Chuuya'nın Dazai'ye olan bitmeyen nefretiyle nasıl bir bağlantısı var?  Aslında her şey neredeyse 2 yıl önce oldu. Chuuya'nın eşcinsel olduğunu birine ya da herhangi birine söylemesine izin verdi.
Yanlış kişiye tek bir kelime söyledikten sonra aniden blogda skandalı ortaya çıktı ve tüm hayatı alevler içinde kaldı.
Elbette Dazai'ye olan kini çocukçaydı ama o aptala güvendi ve ihanete uğradı.  Ve içinde bir kaşıntı hissi vardı, belki, sadece belki, nasıl veya neden olduğunu bilmiyordu ama Dazai bunu bilerek yaptı.  Chuuya, Dazai'nin ondan her şeyi bilerek almak istediğine gerçekten inanıyordu.
Bu yüzden Dazai o gün koridorda Chuuya'nın yanından geçerken ona kaşlarını çattı ve koridora devam etmeden önce pervasızca "siktir git" dedi.
Chuuya avluya doğru koşarken basketbol topunun ritmik sıçraması kulak menziline girdi.  Önünde, Dazai'nin ustaca top sürerken adım attığı basketbol sahası vardı; gömleği artık çıkarılmıştı ve soluk bir atlet omuzlarından sarkıyordu.  Her zamanki beyaz bandajlar kollarının ve boynunun derisini sarıyordu.

Chuuya eğildi, yerden atılmış bir gazoz kutusunu aldı ve tecrübeli bir nişan alarak onu esmer çocuğa fırlattı.  Kafasının arkasına tam olarak çarptı.
"Ah! Ne oluyor?"  Dazai dönüp Chuuya'ya garip bir şaşkınlıkla baktı, "Bu ne içindi, beni öldürmeye mi çalışıyorsun!?"  Başının arkasını ovuşturdu.

Chuuya omuz silkti, "Belki..." Sebep olabileceği zarardan memnun olarak uzaklaşmaya başladı.
Dazai en hafif tabirle şaşkına dönmüştü.  Bu çocuk ne düşünüyor?  Ne isteyebilir ki?  Tanrım, o bir pislik.  "Hey! Sakın çekip gitme, ne oluyor?"
Aptal falan mısın?  Chuuya alaycı bir tavırla sordu.  + Hı- Hayır, sanmıyorum, Dazai'nin ses tonu hüsrana uğradı, kahrolası bir kola kutusuyla rastgele kafamın arkasına vuruldum, o yüzden kafam karıştığı için beni bağışlayın. Chuuya kederli bir şekilde başını salladı. 
Yani ne yaptığını hatırlamıyor.  Chuuya tekrar arkasını döndü ve kapıya doğru ilerlemeye başladı.  Daha yapamadan bir el bileğini kavradı.  Arkasını döndüğünde Dazai'nin terden parıldayan, kahverengi saçları alnına yapışan yüzüyle karşılaştı.  Nasıl bu kadar hızlı hareket edebildi?  Dazai, Chuuya'dan çok daha uzundu ve daha sert, daha hantal bir yapıya sahipti.  Eğer Chuuya esmerden uzaklaşmaya çalışırsa muhtemelen sonu onun için iyi olmayacaktı.  Bu yüzden Chuuya dilini ısırdı ve alaycı bir şey söylememeye çalıştı.  Ne. Kahretsin.  Dazai nefes nefese kaldı  Kızgın görünüyordu.
Ah.  Ben berbat ettim.  "Sen-beni hatırlamıyorsun değil mi?"  Chuuya, Dazai'nin saçlarıyla aynı kahverengi olan gözlerine diklendi

"Elbette seni hatırlıyorum aptal," Dazai alay etti, "Tüm üçüncü yıl boyunca bana tuzlu bakışlar attın."

"Peki nedenini biliyor musun?"
Dazai'nin Chuuya'nın kolundaki tutuşu sıkılaştı, "Hayır, neden ben-"
"Çocuklar!"  Arkalarından bir kapı çarpılarak kapandı. "Şimdi sınıfa dönmenizi öneririm, yoksa ikinizi de not ederim." 
Her ikisi de 50'li yaşlarının sonundaki iri yapılı bir kadının kapıdan kendilerine yumruk salladığını fark ettiler.
Üzgünüm, Bayan!" Chuuya bağırdı, Dazai'nin elini bileğinden kurtararak. Dazai'yi yukarıdan aşağıya, vücudunun çok altından sarkan ve göğsünün terden parıldayan bir kısmına yol veren atlete baktı.  Muhteşem gömleğini giy," Chuuya sırıttı, "Öğretmenin yanlış bir fikre kapılmasını istemeyiz."

Dazai kaşını kaldırdı, "Evet, doğru."
Dazai yüzünde ekşi bir ifadeyle arkasını döndüğünde, Chuuya hüsranla dolup taştı, "Hey, aptal," diye seslendi, "Bu haftaki RIVALS gönderisine dikkat etmek isteyebilirsin. İlgini çekebilir."

Dazai olduğu yerde kalakaldı, vücudu aniden soğudu ve sarsıldı, "Az önce ne dedin?"
Chuuya gülümsedi.  Şimdi bu çok eğlenceli olacak.

Rivals with benefits Soukoku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin