Yazardan
Merhabaa yine ben yine ben ve yine ben, ilham kaynağı büyük geldi şuanlık sadece yazıyorum ve bugünün tarihi 20/01/2024 şuan yazmaya başlıyoruzzz
Kitap modeli daha seçilmemiştir
İstek ve önerilerinizi dmden yazabilirsiniz.
Reklam yapmayın
Hadi başlayalımMerhaba ben eflal sara hiç bir zaman potansiyelin üstünde bir evlat olamadım aileme, yaşıtlarımın aksine sürekli zorbalandım kimse benimle arkadaş dahi olmadı bunları 18 yaşıma kadar sorun etmedim her zaman yanımda olan bir babannem var onunla birlikte yaşıyorduk ancak bir gün yaşlılığın verdiği sorunlarla hayatını kaybetti vasiyet olarak ise evini bankasındaki yüklü miktardaki parayı ve aile şirketindeki dedem ve kendi hisselerini bana devretmişti yaşımı soracak olursanız 24 yaşındayım 18 yaşımdan beri ise ailemle konuşmuyorum onlar beni hep dövüp eziklediler çünkü...
Ancak hayata tutunmamın bir nedeni var 5 sene önce kapıma bırakılan bebek adını hüma koydum kapımın önünde bulduğumu söylediğimde bana fahişe lakabı takıp reddetmişlerdi polise gitsemde kimse birşey söylemedi bende kendi soyadıma alarak onu evlat edinmiştim
.
.
Atlas arelden
Merhaba ben atlas arel 25 yaşındayım güzel bir hastahanemiz var babamlar için hep en iyi olarak yetiştirildim,ancak ben her zaman boks öğrenmek istemişimdir haksızlığa dayanamıyorum bana göre adalet karakterin aynasıdır elbet zaljmlerde hesabını görür bir ablam vardı adı açelyaydı açelya hayat dolu bir kızdı ancak hayatını aldılar onun elinden istanbula gelmeden önce 5 yıl önce ben 20 yaşındaydım evde hasra yatıyordum ablam ise denize girmeye gitmişti ne kadar yalnız gitme desemde gitti 1 yıl boyunca aradık zorla tecavüz etmişler bebeğiyle kapıya geldiğinde babam senin gibi bir kızım yok benim diyerekten onu kovdu bebeği bulamıyoruz ancak ablam intihar etmiş denize atlayarak uçurumdan ona göre masumiyeti çalınan yer deniz olduğu gibi hayatınıda oraya adamıştı en yakın arkadaşları bile bilmiyor bebeğin nerde olduğunu ancak ablamda genetik bozukluk olduğu için bir gözü yeşil diğer gözü maviydi o sayede bir umutla bulmak istedik ancak nafile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN BULAŞMIŞ KAR TANESİ(+18)
RomanceSoğuk bir kış gecesiydi istanbul kara bulanmışdı kar masumiyet yayıyordu etrafa ancak genç kız masumiyetini bir aralık gecesi kaybetti...