KIVANÇ YAPICI(TİLKİ): 21 yaşında Üniversite öğrencisiyken vampir saldırısına uğramış, Savaş adında bir vampir onu ölmekten kurtarmak için onu ısırıp vampir yaptı.
Tilki şuan 179 yaşında bir vampir.
Ama vampirler hiç yaşlanmadığı için sonsuza kadar 21 yaşındaki haliyle kalacak.AYLİN GÜNDOĞDU: 18 yaşında bir genç kız. Babası kendi daha 2 günlükken bir vampir tarafından öldü.
MELEK GÜNDOĞDU: Aylin'in annesi.
SAVAŞ TÖRER: Tilki'in en iyi arkadaşı. Tilkiyi vampir yapan kişi. 195 yaşında bir vampir ama görünüş olarak 21-22 yaşlarında genç bir kişidir.
MELTEM IŞIK: 19 yaşında Savaş tarafından vampir oldu. Şuan 60 yaşındadır ve Savaşın sevgilisidir.
...........................
"18 Yıl Önce"
#TİLKİ'NİN ağzındanYine gece olmuştu. Ve yine acıktığımı hissediyordum. Ormana kendimi atıp hayvan arıyordum. Uzun zamandır açtım. Ormanda dolaşırken bir adam gördüm arabasının tekerleği çamura saplanmıştı. O adamı görür görmez kendime sövdüm. Çünkü vampir ruhum o adamın kanını istiyordu. Dayanamıyordum.Kan içmem lazımdı. Bu zamana kadar hiç insan kanı içmemiştim, insanların canına kıyamıyordum, öldüremiyordum. Ama şimdi. Şimdi kendimi buradan uzaklaştırmak istiyordum ama ayaklarım bana ihanet edip adama doğru yürüyordu. Sıcak kan.. Dayanamıyorum.. Adam beni farkettiğinde "Heyy genç! Bana yardım eder misin? Çamura saplandım" dedi. Ama ben uzaklaşmaya çalışıyordum ve yapamıyordum. Adama bakıp "Özür dilerim" dedim üzgün ve kendime sinirli bir sesle. Birden adamın boynunu tutup ısırdım. Adamın kanını hızla çekiyordum, durmak istiyordum ama yapamıyordum. Adamı bırakır bırakmaz yere yığılmıştı. Gözlerimin yandığını hissediyordum. Vampir olduğum güne lanet ediyordum. Ben bir insan öldürmüştüm, masum bir insan. Biran gözlerim arabanın camına asılı foroğrafa kaydı. Hızla elime fotoğrafı alıp baktım. Adamın ailesiydi ve üstelik küçücük bir bebek vardı. Şimdi ben o bebeği babasız mı bırakmıştım. Baba sevgisinden mahrum mu bırakmıştım ben o bebeği...
......................
O günden sonra her akşam öldürdüğüm adamın evine sessiz bir şekilde girip kızı Aylin'i uyurken izliyordum. Bir süre sonra aşık olmuştum ona.
Öldürdüğüm adamın kızına aşık olmuştum...
______