ay ışığı

3K 313 93
                                    

🔞 cinsel içerik, rahatsız olacak varsa bölümü geçebilir.
,

Taehyung'un parmakları ıslak deliğinden uzaklaşırken içinden türlü küfürler yağdırıyordu. Kızgınlığa girdiği belli olan Alfa'nın feromonları odasına kadar gelip kendisininkilerle birleşiyordu ve işler iyice zorlaşıyordu.

Kendini rahatlatmak için kullandığı parmakları da yetmez olmuştu artık, ruh eşinin kapısına dayanıp onun için yalvaracak durumda olduğunu hissediyordu. Jungkook'un da ondan farksız olduğunu pek sanmıyordu, az önce derinden gelen bir inilti duymuştu çünkü.

Taehyung üzerindeki uzun tişörtünü giyip altını öylece bırakmış, odasından çıktığı gibi kendisini ruh eşinin odasının kapısında bulmuştu. Kapı kapalıydı, hafifçe tıklattığında ise gelen tek ses birkaç hışırtıydı.

"Alfa?"

Kapı açıldığında karşısında gördüğü beden yutkunmasına sebep olmuştu. Jungkook altındaki şortu -ayrıca üstünde tişört de yok- ve ıslak saçlarıyla ağız sulandırıyordu.

"Ne oldu Taehyung?"

"Ben.."

Omega kesinlikle konuşmayı unutmuştu. Burnuna dolan feromonlar yüzünden kendisini hiç iyi hissetmiyordu.

"Alfa, ben.."

"Sakinleş."

Pekâlâ bunu diyen Alfa da farksızdı. Kızgınlığa gireli birkaç saat olmuştu ve şimdi ruh eşi dibinde duruyordu, ayrıca pürüzsüz bacakları da apaçık ortadaydı.

"Alfa seviş benimle."

Taehyung sarı harelerini kırmızılıklara dikmiş konuşurken ipleri kurdunun eline bırakmıştı.

"Taehyung, hayır. Odana dön."

"Ben senin Omeganım."

"Evet benim Omegamsın ama olmaz Taehyung."

Olur.

"Neden? İstiyorum Alfa, seviş benimle."

"Omega eğer kendimi tutamazsam-"

"Tutma."

"Hamile kalabilir-"

"Kalayım."

"Omega mühür-"

"Mühürle."

"Delirmişsin sen!"

"Seviş benimle Alfa."

"Gir içeri."

Taehyung zafer kazandığını düşünerek odaya girdiğinde Alfa arkasından kapıyı iterek ruh eşine doğru dönmüştü. Yatağa kurulan bedeni gördüğünde ise Tanrı'dan sabır diliyordu.

"Boşuna öyle durma orada Omega, seninle sevişmeyeceğim."

Sevişecek.

"Neden Alfa?"

Taehyung sapsarı gözleriyle bakıyor, iki yana açılan bacaklarını iyice açarak konuşuyordu.

"Siktir Omega, düzgün otur."

Omega memnunca yerine iyice kurulurken Alfa yanına oturduğu gibi ise yerini değiştirmiş, ruh eşinin kucağına yerleşmişti. Yapılı baldırların üzerine kurulduğunda ellerini sevgilisinin boynuna dolamıştı bile.

Jungkook sabır dilercesine bir nefes aldığında kucağında baldırlarına sürtünen beden yüzünden aldığı nefes boğazına takılmıştı.

"Ne yapıyorsun Taehyung?"

paper rings, tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin