Jungkook
Okuldan geldikten sonra kendimi yatağa attım. Üstümü bile değiştirmedim çok üşeniyorum. Uyumaya çalıştım ama içimdeki histen uyuyamadım.
İzleniyormuşum
Gibi hissettim ve bu çok rahatsız ediçiydi. Bir haftadır bu his içimde vardı. Sadeçe evde değil okula giderken, markete giderken veya dışarı çıktığım her an izleniyormuşum gibi hissediyorum.Bu hisle beraber korkuda var. Bu his içimde olduğundan beri okuldaki zorbalarımda ölmüştü.
Düşünmelerim'den kurtulup yatağımdan kalktım üstümdeki gömleğin düğmeleri teker teker açtım daha sonra kenara fırlattım.
Sinirim baya bozuktu bu olaylar kafamı çok yoruyordu. Sınav haftasıydı, ve ben düşünmeyle sınavlara odaklanamıyorum.
Ayaya kalkıp dolabıma yöneldim. İçinden geçeliğimi çıkarıp yatağa attım yatağa yönelip üstümü değiştirdim.
Çalışma masama oturup bilğisayarı açtım. Notlarımı tekrar etmem gerek.
Taehyung
Gelen bildirim sesiyle bilğisayarımı açtım. Minik tavşanım bilğisayarını açmıştın. Sırıtıp arkama yazlandım.
bilğisayarı kaçamak koyup tavşanımı izlemeye başladım diyer bilğisayarımdan neye baktığını baktım. Ders notlarına bakıyordu.
Minik tavşanım derslerine baya çalışıyordu aferin minik tavşanıma
Çok zekiydi ama benim kadar değil.Uzun süredir minik tavşanımı izliyordum. Saat nerdeysen on ikiye geliyordu artık yatması gerekiyor du.
Ama yataçağı belli değildi. Bilğisayarımı yaklaştırıp Jungkook'un
Bilğisayarını kapatım başta şok oldu ama sonra iç çekip yatğıma gittiAferin benim minik tavşanıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLL LOVE
FanfictionHer şeyden habersiz normal bir hayat süren zanneden Jungkook nerden bilebilirdi. kendisine deliler gibi aşık olan Taehyung'u.