18

Waking up I check my phone then head to take a shower

Today is a very busy day because tomorrow is my birthday and me fi affi go do me hair , nails , lash , go a the tailor fi me dress and buy up the things dem fi fix up the salon.

Me ago open up the salon next month so me a buy up the materials them so the works dem can start the work.

Putting on a simple tights suit I head to the hardware.

   The tights suit

The tights suit

Me not even reach now where yet and me stuck ina traffic.

A bout 2 hour me ina traffic and it nah move a bumper to bumper. Me neva see something weh me hate so.

Vibing to some jada kingdom songs to kill some time.

When me finally reach to a point where I can see what is causing the traffic.

I was amuse to see two fat man fighting. It look like say them meet ina a little incident and then them start fight cause two cars is park in the middle of the road.

Knowing Jamaicans them cah just past the scene we in front a them, them affi a stop and a look and video .

A must sign this cause this cah be serious.

Then this woman weh in front a me weh look like she nuh have nuh where ago stop and come out a her car and a try play hero.

You fi how she small compare to the two giant them weh a fight.

"Miss go in a you car and gwaan bout you business cause me nuh know  how the fuck you fi see two big belly fat man a fight  and wah go part them and you know say you look like a toothpick. Fuck fi see them broke you up. You neva hear the saying see and blind hear and deaf please come ina you car and drive up cause it look like you sin a bite you." I said  to the woman