Lockdown
Deň: 9.3.2020 pondelokLedva sme si s Dorothy sadli do vlaku, keď v tom mi pípol mobil. Skoro mi vypadli oči z jamôk, keď som zbadala správu na Edupage.
,, Daphne, pozri!" otočila som na ňu mobil.
,, Dva týždne budeme doma!" natešene som jej oznámila.
,, Je toto možné aby zrovna hentá matikárka to uhádla presne?"Lockdown
Deň: 18.3.2020 stredaNo ako sa zdá budeme doma dlhšie ako len nejaké dva týždne. Učitelia nám už začali posielať domáce úlohy a angličtinárka chce aby som jej nahrala nejaké video, kde rozprávam o mojej rodine. Ako keby jej nestačilo keby jej to pošlem v napísanej forme.
Lockdown.
Deň: 24.3.2020 utorokBudík 7:50 (aby som sa stihla pripojiť na hodinu).
Prezliecť sa 7:55
Sadnúť za počítač 8:00
Sakra ja som dnes ešte nejedla? To by chcelo nejaký obed 13:48
Do riti prečo nám zadala Fatima spraviť do nedele 5 A4 výkresov nejakých debilných rúk, ako ja tú učiteľku nenávidim 17:30
Och zajtra mam z AutoCADu zoom hodinu... a kde mam ako nájsť link?
Vypnúť počítač 22:30
Tiktok pred spaním 22:45- 23:53Lockdown.
Deň: 30.3. 2020 pondelokDokončiť výkresy rúk ( najlepšie do polnoci) aj keď to malo byť do nedele, hodinu máme v utorok tak nech ide do riti z jej nedeľou.
Ale najprv si opíšem poznamky z matiky...
Čo to má byť veď tá matika nedáva zmysel.
Ok a teraz kresliť, kresliť, tieňovať.
Prečo si angličtinárka ešte nepozrela to video?
Kedy naposledy som bola vonku?Lockdown.
Deň: 31.3. 2020Do riti, do riti 0:30
No dúfam, že jej nebude vadiť keď jej to pošlem na mail o trochu neskôr.
Zabudla som jej poslať úlohu z Odborného kreslenia! No to sa vyhovorím na zlú wifi.Lockdown
Deň: 1.4. 2020 streda?Dnes som sa na školu úplne vykašľala a namiesto toho som s Annikou šla do lesa s jej psom. A nedržali sme sa našej obvyklej trasy ale zatúlali sme sa omnoho ďalej. Presnejšie s malej prechádzky bola 3 hodinová túra.
Lockdown.
Deň: 6.4. 2020Súrne potrebujem vypadnúť z domu lebo mi asi prepne. Takže sme sa s Anikou a Lexi dohodli ísť prekvapiť Dorothy k nej domov. Takže som si dofúkla kolesá na bicykli, vyhrabala nejakú helmu a mohlo sa ísť.
Ísť sedem kilometrov na bicykli nebol až tak dobrý nápad ako sa zdalo. Ku koncu ma už tak neznesiteľne bolel zadok, že som sa každých pár minút musela postaviť.
Neviem ako si baby pamätali kde Dorothy býva, keďže tam boli len raz ale trafili sme k nej domov. Pohľad na jej tvári, keď nás tam všetky tri zbadala bol na nezaplatenie. Ostala úplne prekvapená. Škoda, že sa s nami nechcela ani prejsť. Tak sme sa po asi hodinovom rozhovore pri jej bránke zobrali sadnúť si k jazeru. A tam sme sedeli jedli a smiali sa ďalšiu hodinu. Keďže dedina bola malá a nemali tam ani poriadny obchod s potravinami tak sme si pekne odšlapali 7 kilometrov naspäť a do kebabu.
Lockdown
Deň: stále apríl 2020 sobotaSnažím sa čo najrýchlajšie dorobiť dva A3 výkresy s drapériami plus aby mi nebolo málo výkres s grafickou prácou o Čínskej achitektúre nestíham pri tom ani jeden a to robím na tom od utorka celé dni od rána do večera.
A aj tak som s grafickou prácou ešte nezačala.Lockdown
Deň: neviem niekde v strede májaV poslednej dobe sa mije dni skladajú z: kreslenia, existencionálnej krízy, spánku, tiktoku, seriálu Supernatural ktorý ma Annika donútila začať pozerať ( zabudla však na to, že ma 15 serii! PÄTNÁSŤ toto bude na dlho), neodpisovania na správy a preplakaných nocí.
Prečo preplakaných nocí sa môžte spýtať ale na túto otázku by som aj ja rada vedela odpoveď
Lockdown
Deň: ?Dont ask me how many videos about being gay i have seen for the past week.
Dont know.
A lot.
Ale výsledok?
Actually.... dont ask about that.
I have been crying myself to sleep a lot lately.Why i speak to myslef in english?
Its easier to distance myself from this mess thats in my head lately.Lockdown
Deň: 1.6. 2020 pondelokPo dlhej dobe si reálne užívam kreslenie a to ešte aj kvet farebne pastelkami. Síce nad tým sedím už tretím dňom ale to je vedľajšie. Hlavné je, že konečne nemám chuť ten výkres pokrčiť a vyhodiť.
Vonku je krásny slnečný deň. Až tak slnečný, že pri vyhadzovaní smetí ma oslepilo to ako je vonku jasno. Mám otvorené okno lebo sa mi páči ako ma občas ofúkne a počúvam true crime podkast. Práve počúvam časť o Tedovi Bundim.
Lockdown
Deň: 30.6. 2020 utorokNikto sme si nemysleli, že grincha budeme dávať dole z dverí na konci júna. Ale sme tu a Kriss sa so všetkých síl snaží pravouhlým pravítkom zoškriabať extra silnú obojstrannú lepiacu pásku, ktorú použiť bol nápad Dorothy, dolu z dverí. Keby je na nás nechali by sme ho tam až do štvrtého ročníka.
,, Máte nejaké plány na leto?" spýtala som sa až cestou domov Dorothy a Mie (Mia je doevča, ktoré chodilo na našu základku do vedlajšej triedy).
,, Asi pôjdeme na pár dní do hôr," odpovedala Dorothy.
,, Ja nemám žiadne, maximálne sa pôjdem s kamošmi okúpať na jazerá. A ty?"
,,No jediný plán čo mám je ísť na Melvinskú zábavu," zasmiala som sa....
Je celkom možné, že pridám časové údaje aj do skorších kapitol. Tento formát sa mi viac hodí k príbehu sa mi zdá. Ale na isto to neberte ja veľmi rýchlo mením názory 😅.Netuším kedy napíšem ďalšiu kapitolu, keďže mám na ceste Crescent city a neručím za seba, keď sa mi dostane do rúk.
A nasledujúca kapitola (alebo možno viac) budu celkom heavy a neviem či to feelujem celkom písať niekedy v nasledujúcom týždni alebo dvoch.
YOU ARE READING
Why do you hate me?
Teen FictionVeríte na karmu? Ja teda rozhodne áno, ale občas je jej treba trošičku pomôcť. A ja jej veľmi rada pomôžem. Vraví sa, že od lásky k nenávisti je len na krok. Ale čo tak od priateľstva k nenávisti? Lebo ja som si myslela, že toto priateľstvo vydrží n...