,,Že zrovna ty skončíš na strednej s Dorothy by som si naozaj nemyslela," neveriacky pokrútila hlavou Lexi.
,,Ale tak budem tam mať kopu iných spolužiakov, presnejšie 26" pokrčila som plecami.
,,Rok sme za ňou sedeli a robili si z nej srandu, hrozná bifľa to dievča."
,,Lexi pamätáš na to ako si rok so mnou chodila na náboženstvo?" so zadržiavaným smiechom sa jej spýtam.
,, Chuan, počúvaj pod posteľou mám kazety zo zakristie každú predaj po 50€ aby si mal peniaze na môj pohreb," začala imitovať naše takzvané dabovanie nejakého španielskeho filmu o svätých.
,,A nezabudni mi vymazať históriu prehliadača, daj si pozor aby ťa nechytili Chuan, oh eh už umieram bež Chuan, bež," dokončila som. Tie pobúrené pohľady čo na nás počas toho Silene s Dorothy hádzali boli na nezaplatenie.,, No neviem keby si mám vybrať medzi Dorothy a Silene tak beriem Dorothy. Stále mam pred očami ako sa Silene rozrevala za tých 70% zo záverečnej písomky zo slovenčiny a ako tvrdila, že ju nevezmú do školy kam chce ísť. Akoby tie samé jednotky za poslednych 9 rokov boli vzduch, " uškrnula som sa a odpila si z perfektne vychladenej čapovanej kofoly.
,,No zo Silene si budem ja v triede užívať," vyhlásila Annika pričom popudene rozhodila rukami, ,, aspoň, že tam budem mať Tessu."
,, Hej hej aspoň niečo," povedala som a popritom hypnotizovala čašníčku ktorá niesla už naše jedlo.,, Ale čo je hlavné vy poznáte viacero ľudí odtiaľ, veď na tú školu ide polka ročníka ale ja tam mám len Dorothy... No a Lisu v úplne inej triede," povedala som zúfalo.
,,Som si istá, že budeš v pohode a spoznáš nových ľudí," povedala Lexi a zahryzla do svojho hot dogu s tatarkou.„Pozerala si si spoje do školy?" spýtala sa Annika od svojho kebabu.
„Hej budík mám nastavený na 5:30!"
Obe dievčatá sa uškrnuli, veď jasné keď im stačí vstať o šiestej a autobus im odchádza o štvrť na osem.,,Stále tomu nemôžem uveriť, že v pondelok už budeme proste chodiť na strednú, nebudeme chodiť na tú istú školu ani do toho istého mesta," začala ma chytať mierna panika.
,,Hej ale najsmutnejšie je, že až v devine z nás bol fakt super kolektív. A pamätáte na ten cezpoľný beh?" zaspomínala Lexi.
,, Myslíš to ako bolo vonku dvanásť stupňov a doniesla si do školy na zahriatie Becherovku a aby nás nikto nevidel zastrela si okno a otvorila ho dokorán aby prekrylo kameru v zadu v triede? Takže namiesto zohriatia ste boli akurát tak napitý a ešte aj bola v triede zima?" v rýchlosti som odrapotala. Samozrejme, že si pamätáme ten deň.,,Lexi, načo vlečieš tú tašku keď aj tak budeme celý deň vonku kvôli tomu behu," spýtala som sa hneď ako som ju ráno zbadala.
,, Uvidíte," bolo jediné čo na to odpovedala s potmehúckym úsmevom. A veru sme aj videli keď o pol ôsmej zazvonilo na začiatok hodiny a vytiahla fľašu Becherovky z tašky z ktorej následne pila asi tak polovica triedy. Teda tá cool polovica do ktorej Dorothy určite nepatrila. Do svojich 14tich rokov nikdy neochutnala nič tvrdšie ako pivo. A keďže ja som nebola ako ona tak som si "musela" odpiť z Lexiinej fľaše tiež.
Keď sme o ôsmej vyšli zo školy boli sme v družnej nálade s úsmevom na perách. Pripravené usporiadať najviac popiči " cezpoľný" beh aký v Ashburn kedy videli ( well, bol to prvý cezpoľný beh na našej škole, ktorého samotný názov bol extrémne zavádzajúci, lebo dve kolečká okolo školy s kulturákom a hokejbalovým ihriskom by som cezpoľným behom určite nenazvala).
Nakoniec sme tam mali z toho celkom aj srandu. No moja ubľúbená časť bola ako sme zapísali moju sestru ako víťazku v jej vekovej kategórií pri čom bola nejaká druhá alebo neviem či nie až tretia. Tak to dopadne keď máte protekciu medzi rozhodcami v cieli.,,Alebo pamätáte ako som Lise strelila facku uprostred dejepisu?"so smiechom povedala Annika.
,,Áno, a učiteľ ti za to poďakoval lebo konečne na chvíľu zavrela hubu," dodala som.,,Alebo to ako sme s Naomi chodievali v piatky do kostola kvôli tomu, že sa jej páčil Daniel Ribs?"
,, Ako, že my?! Ty si bola len zopár ráz aj to sme sedeli na lavičke vonku pred kostolom. Ja som s ňou chodievala skoro každý piatok a to do vnútra!" rozhadzovala rukami Annika pričom sa na mňa mračila.
,, A to všetko len aby ho videla tak na 3 sekundy," dodala som.
,, Ale bolo mega creepy, keď vedela aké majú jeho rodičia auto, kde parkujú, keď idú do kostola a naučila sa celý jeho rozvrh naspamäť," striaslo Anniku.
,,Jedného dňa možno rozbehne kariéru súkromného detektíva čo my vieme?" prehlásila Lexi na čo som sa ja následne zachichotala.,, Aj tak nám bolo všetkým jasné, že z toho nič nebude veď je od nás o rok mladší a navyše bol od nej nižší a to je už čo povedať."
,, Ale veď iba o kúsok, možno centimeter dva," doplnila ma Annika na čo sme s Lexi vyprskli do smiechu......
Dont judge hotdog s tatarkou pokiaľ si nevyskúšal. Ja a moje besties naň nedáme dopustiť.
Little Hollywood z medii hore ste si dúfam pustili a ocitli ste sa v lete 2017.
Ps. Neviete si ani predstaviť how was i fighting for my dear life aby som minimálne polovicu z tohto tu nenapísala po anglicky.
KAMU SEDANG MEMBACA
Why do you hate me?
Fiksi RemajaVeríte na karmu? Ja teda rozhodne áno, ale občas je jej treba trošičku pomôcť. A ja jej veľmi rada pomôžem. Vraví sa, že od lásky k nenávisti je len na krok. Ale čo tak od priateľstva k nenávisti? Lebo ja som si myslela, že toto priateľstvo vydrží n...