Koşuşturmaktan nefesim kesilmek üzereydi ve bazen takılıp düşecek oluyordum ama devam etmem gerekiyordu. Korkuyordum, çiseleyen yağmur şiddetini arttıracak gibi duruyordu biraz daha koştuktan sonra bir ara sokağa girdiğimi fark ettim, alkolden yerde yatan bir kaç adam vardı ve bir kaç adamda taburede oturmuş bana bakıyordu . Koşmaya devam ediyordum ama artık korku iliklerime kadar islemişti. Arkadan bir ses "Burdan çıkınca sola dön" diye bağırdı . Onu dinleyip sola döndüm ve içimden adama lanetler ettim arkamdaki adama kimse neden elleşmemişti. Beni neden kurtarmıyorlardı o tacizci sapıktan. Sola dönüp biraz koşturunca eski eşyalar olduğu bir dükkan çıktı önüme ve çıkmaz sokaktaydım korkuyla hemen dükkana daldım. Yaşlı bir kadın bana doğru baktı ve gülümsedi "Bir sorun mu var? " Dedi. Artık kendimi tutamayıp kadına yorgun gözlerle baktım ve anlatmaya başlayacaktımki kadın beni pufa oturtturup, su getirdi.
Ellerim titreyerek suyu aldım ve o yorgunlukla arkamdaki adamın gittiğini yeni fark etmiştim. Suyu titreyerek içtim, içmeye çalıştım. Yaşlı kadın bunu görünce suyu aldı ve bana içermeye başladı. "Şimdi nasılsın? " diye sordu. Hâlâ titriyordum fakat artık titremelerim azalmıştı.
Kadına dönüp anlatmaya başladım "Ben kütüphaneden çıktıktan sonra biraz çarşıyı gezinmek istemiştim gezinirken arkamda " Gel, gel" Diye bir ses geldi ilk alınmadım fakat birazz yürüdükten sonra tekrar "Sana gel dedim" Dedi. O an bana dedigini fark ettim ve korkarak kaçmaya başladım . O da peşimden koştu ben koştukça o da koştu sonra bi ara sokağa girdim orada bir adam sola dönmemi söyledi sola dönünce bura karşıma çıktı ve o korkuyla dükkana atlamak zorunda kaldım, Lütfen kusura bakmayın efendim"diyerek olanları anlattım. Yaşlı kadın bana bakti ve gülümsedi. "Burada böyle şeyler çok olur kimse sana yardımcı olmadı mı? " Yaşlı kadın bunu diyince duraksadım bende bunu düşünmüştüm fakat çok vaktim olmamıştı. Yutkunup "Hayır " Dedim. Yaşlı kadın biraz inceledikten sonra "Oldukça garip " Dedi ve durdu "Acaba seni kovalayan kişi Mesut muydu?Eğer oysa sana dokunmamaları normal zihinsel engelleri var her gün böyle gördüğü kişileri kovalıyor ama zararsızdır" Yaşlı kadının dediklerinden sonra ona ters bir şekilde bakıp "İnsanlara gel gel mi diyor gerçekten zihinsel engelli gibi gosteriyordur belki kendini? Ayrıca iri cüssesiyle pekte zararsız gibi görünmüyordu".dedim
Yaşlı kadın sırıtınca yüzümü asdım ve ona bakıp " Komik değil efendim ayrıca neden kimse yardım etmedi herkes mi tanıyor bu Mesut'u" Yaşlı kadın bana bakıp sıcak bir gülümseme yerleştirdi yüzüne ve ardından "Mesut'u burda çalışan herkes tanır ve çarşıya düzenli gelenlerde tanır. Sana yardım etmediler galiba oldukça onları eğlendirdin" Dedi ve sırtımı okşadı. Yaşlı kadına dönüp "İlk ve son kez geliyorum çarşıya ayrıca hiç komik bir durum değildi gülmeyip yardım etseler daha yararlı olurdu" Dedim ve kapı açılma sesi geldi. Kapı açılınca içeri 20'lerinde bir adam ve yanında o sapık adam girdi yani Mesut. Korkudan yine titreyince yaşlı kadının arkasına girdim. Yaşlı kadın "Sakin ol sana zarar vermez hele de ben varken".
20'li yaşlardaki adam kahkaha attı ve Yaşlı kadın sinirle Mesut'a baktı " Mesut yavrum sen beni çıldırtmak mı istiyorsun sen neden bu kızı kovaladın hani bir daha yapmayacaktın "yaşlı kadın Mesut'un yanına gidip kulağını çekti. Mesut ağrıyla inleyip" A-a-ama çok tatlıydı benle oyun oynamak ister sandım-m" Dedi ve orda Mesut'un kekeme olduğunu anladım ama bana bağırırken pek kekeme gibi gelmemişti. Ardından 20'lerinde olan adam one çıkıp "Dilber teyze üzerine gelme eğlenmek istemiş, yani tek kendi eğlenmedi aslında " diyip bana baktı ve yüzüne alaylı bir gülümseme kondurdu. Sinirlenmiştim ve yerimde bile duramıyordum sinirden biraz düşününce sesi tanıdık geldi evet hatırlamıştım bu bana sola dönmemi söyleyip yardım etmeyen adamdı.
Biraz daha sinirle baktığımda sırıttı ve elini uzattı ardından "Ben Hakan Emre Kayalı" Dedi ve sinirle ona bakıp elini havada bıraktım "Sen ne kadar acımasızsın ya ben orda koşturup canım çıkarken sen orda bana sadece sola dönmemi soyledın? Ha? " Ardından bana bakıp alayla gülümsedi ve dediki"Aslında eğleniyor gibiydin aksiyon filmi gibi hani"daha fazla sinirimi tutamayıp yumruğumu geçirecektim ki yumruğumu havada tuttu ve bana yaklaşıp "Yüzüme zarar gelmesini sevmiyorum küçük kız beğeni azalıyorda" Dedi ve dediğini düşündüm beğeni azalıyor neydi?.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasır
Science FictionGizlenen gerçekleri ortaya çıkarmak için kendi gizli tesisini kuran Barkın Bulut Baransel bu tesise gizlenen herşeyi bulmak için bu işte işine yarayacak tüm herkesi toplar ama Barkın'ın planları istediği gibi gitmez çünkü karşısında hiç tahmin edeme...