Prolog

576 18 25
                                    

Gdy tylko Jisung przekroczył teren szkoły, jego najlepszy przyjaciel od razu się na nim zawiesił.

- Cześć Sungie! - wykrzyczał

- Hej Lixie.

- Co dziś taki bez humoru jesteś? Nie poznaje Cię.

- Jaki bez humoru? - zapytał starszy kierując się do budynku szkoły

- Ji. Ja potrafię rozpoznać kiedy masz dobry humor, a kiedy nie.

- Dobra. Masz mnie. Mam zły humor.

- Czemu? Powiedz mi.

- Długa historia.

- Mam czas. Opowiadaj!

- No dobra, a więc wczoraj gdy wracałem ze szkoły, zaczepił mnie Minho.

- Minho?! Co on od ciebie znowu chciał?!

- Możesz mi nie przerywać? - zapytał

- A tak sorki, kontynuuj.

- Okej. Po tym jak mnie zaczepił, wylał na mnie gorącą kawę. Był ze swoim przyjacielem. Hwang powiedział mu, że to przesada i w ogóle, ale on najwidoczniej nie wziął tego do siebie, bo zabrał Hyunjinowi kawę i zaraz po tym wylał ją na mnie ponowie. Hyun przeprosił za niego i zapytał o ciebie.

- Co?!

- Miałeś nie przerywać. Wracając, pytał co u Ciebie, czy może już mu wybaczyłeś ten żart i w ogóle. Chciał też twój numer.

- I co? Dałeś?

- Jasne, że nie. Bez twojej zgody nikomu nie dam twojego numeru.

- Dziękuję Hyung. Jesteś najlepszy. Mam pomysł - uśmiechnął się Lix.

- Jaki?

- Co ty na to abyśmy dziś opuścili lekcję?

- Spoko. To co, kawiarnia?

- Oczywiście.

Po zakończonym dialogu, przyjaciele udali się do swojej ulubionej kawiarni. Zawsze gdy opuszczali lekcję szli właśnie tam.

Młodszy jak zawsze wziął brownie oraz swoją ulubioną kawę, a Jisung sernik.

Podczas pobytu w lokalu, chłopaki rozmawiali na różne tematy. Od Minho, do tego co by z nimi było jakby byli zwierzętami. Wyszło na to, że Felix byłby kurczakiem, najlepszym przyjacielem wiewiórki czyli Jisunga.

Po zakończeniu posiłku, przyjaciele udali się do domu starszego, aby obejrzeć drame. Postawili na "PitBabe" uznając, że mają ochotę na Bl drame.

Ich zapasy na seans wyglądały następująca: popcorn, żelki, chipsy, pizza, Coca Cola, frytki oraz pianki.

Jisung postanowił wstawić zdjęcie na Ig z nocki filmowej. (Jkbc byla juz noc ~ aut.)

Sungie.e

Czemu PiBabe @Le

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Czemu PiBabe @Le.e.Lix Babe tylko wyzywa Charlie'go bez sensu

82k Like

Comments:

Le.e.Lix: Bo czekam na 10 odcinek

Seu.min: Aha

Zapsy: KTO ZBIERA ZAPSY?

Le.Mh: Czemu uciekłeś? Chciałem Cię przeprosić..

See more comments

¤¤

Może tym razem w tej książką każdy będzie żył. Ale nie wiadomo.. Nie no raczej będą żyli do końca.

School Love |-| MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz