10

315 10 19
                                    

Sungie.e|Le.Mh

Gdzie jesteś?

Na lotnisku, a co?

Nic, nic

________________________________

Gdy Minho wysłał ostatnią wiadomość, zrozumiał, że jest zakochany w młodszym od jakiegoś roku. Dokuczał mu, aby ten zwrócił na niego uwagę.

Po ok. minucie, po wysłaniu wiadomości, starszy Lee pobiegł na lotnisko. Pobiegł bo miał może jakieś 5 km do nigo.

Przez całą drogę myślał nad tym co młodszy pomyśli gdy go zobaczy, albo jak zareaguje na jego wiadomość. Te pytania nie mogły mu wyjść z głowy.

Po paru minutach Lee był już na miejscu.
Przepychał się przez ludzi, szukając Jisunga. Gdy już stracił wszystkie nadzieję na znalezienie go, młodszy akurat stanął przed nim, nie twarz w twarz, tylko plecami do starszego. Czyżby przeznaczenie?

- Jisung.. - odezwał się Minho łapiąc młodszego za ramię

- Minho.. Co Ty tutaj robisz? - zapytał chłopak odwracając się ku drugiemu

- Przyszedłem, a raczej przybiegłem Ci coś powiedzieć.

- Biegłeś? Czyli to naprawdę ważne.

- Bardzo.

- A więc słucham.

- Jisung.. Ja.. Ja coś do Ciebie czuję. Nie jest to zauroczenie. Ja się po prostu zakochałem.

- Ale... Ale mi dokuczałeś, wyzywałeś i w ogóle.

- Robiłem to, abyś zwrócił na mnie swoją uwagę. Z czasem po prostu zaszło to za daleko. Przepraszam Sungie..

- Okej Minho.. Wybaczam Ci...

- Naprawdę?

- Tak. Ale co to tego, to ja Ciebie też, ale..

- Ale? Błagam Sungie wysłów się.

- Ale nie jestem jeszcze gotowy.

- Spokojnie poczekam. Poczekam tyle ile będzie trzeba.

- Dziękuję.

Chłopaki jeszcze chwilę porozmawiali jednak Jisung musiał już iść. Minho postanowił, że też będzie już wracać bo co ma tam robić?

W trakcie drogi do domu, postanowił napisać do swego ukochanego.

Sungie.e|Le.Mh

Już tęsknię..

Przecież jakieś 7 minut temu
się widzieliśmy

Za długo 😩

Kochane 😘

Kochanie*
😘

Jeszcze nie

Jeszcze? 😏

Uważaj sobie bo może być w ogóle

Ej ej ej
Ranisz moje serduszko

Czyżby? 👀

Tak..

Ciekawe

Dobra, napiszę jutro bo Hyunjin do mnie przyszedł

Okay Dokay


Papa

Papa

Kochanie😏

Nie😏

😩

😘

School Love |-| MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz