V.

558 21 17
                                    

My jsme se s Tomem před malou chvílí vrátili z venku a musím říct že to dopadlo tak,jak jsem čekala.

Vůbec nevím co jsem udělala ale budu to muset nechat plynout. Nic s tím stejně nenadělám.

"Tak jsme tady kluci " řekla jsem když jsme s Tomem vešli do pokoje

" Tak jaký to bylo" řekl nedočkavě Matyáš

" Jo výborně jsme si pokecali" řekla jsem ironicky a protočila jsem oči

" Jejeje nějaký drama jo?" Řekl Kuba štancl

"nechme to být " usmála jsem se a znovu se posadila vedle kluků na zem

"Hele klucí já už jsem docela unavená,běžte si už k sobě na pokoj" poprosila jsem kluky asi po pěti minutách když se nic nedělo a všichni cumeli do telefonů.

"Fajn fajn,jdeme " zavelel brácha a dal mi pusu na tvář

"Dobrou " usmál se na mě a všichni začali pomalu odcházet

Jako poslední odcházel Tomáš a celou dobu  šel se sklopenou hlavou. Já jsem stála u dveří a čekala až všichni vyjdou ven a než Tomáš opustil pokoj řekla jsem

"Dobrou" a usmála jsem se ale bylo mi to prd platný přesně tak,jak jsem čekala .

Jen jsem nad tím protočila oči a šla si hodit sprchu a alou do postele..

✿⁠✿⁠✿⁠

Hokejáčci ⛸️🏒

Eda: vstáváme!!

Jirka: Edo sklapni 😪

Matyáš : brý ráno

Galvas: zdravíčko 👹

Cibulka : taky přeju dobrý ráno

Já: dobré ránko 🫡

Eda: jak se spalo?

Galvas: jo šlo to,ale hrozně chrapes 🤧

Eda: JAKO JÁ?? NO DOVOL

Jirka : no kdo jinej 🤓

Eda: 🙄🙄

Matyáš : za půl hodiny je snídaně 😜

Já: jdu si hodit sprchu 🙋

Michal: dobrý ráno😴

Jirka: no čau🫡

Dál jsem to už nečetla a šla do koupelny si udělat ranní hygienu a hodit se trošku do pucu. Trvalo mi to dvacet minut a to bylo přesně tak tak abych ještě stihla ustlat postel a hodit na sebe tričko s legínami a už jsem šla pomaličku dolů do jídelny.

Když jsem došla do jídelny a usadila se na svém oblíbeném místě přišel ke mě trenér

"Můžu na chvilku vyrušit?"

" Jo jasně "

" Kluci mají dneska trenink,je možné že se někdo staví na masáž nebo s nějakým zraněním,tak s tím počítej "

" Jo úplně v pohodě budu čekat " usmála jsem se a trenér mi dál nevěnoval pozornost.

Věci na masáž atd jsem si vyzvedla hnedka po snídani u trenérů v pokoji a šla jsem si všechno srovnat do mého pokoje.

✿⁠✿⁠✿⁠

Tak,je deset hodin a já mám teďka na dvě hodiny klid od kluků protože šli na led. Rozhodla jsem se zavolat domů.

S mamkou jsme volali asi hodinu a když jsme se rozloučili cinkla mi zpráva od Matyáše ?? On neni na ledě ??

S mamkou jsme volali asi hodinu a když jsme se rozloučili cinkla mi zpráva od Matyáše ?? On neni na ledě ??

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Matyáš : Tomášek ti posílá pozdrav😏🤫

Já: 🙄🙄 to určitě,určitě ani neví že jsi ho fotil

Matyáš : možná jo,možná ne 👻

Zobrazeno

No nebudu se vyjadřovat,nevím proč to Matyáš udělal a co je na tom pravdy,ale předpokládám že pravdy na tom nebude ani Ň.

Dál jsem se tím nezabírala a odpočítávala poslední minuty než se sem nahrnou kluci s jejich bolístkama.

✿⁠✿⁠✿⁠

" Luci?" Řekl brácha když jsem mu otevřela dveře

" Namasíruješ mi nohu prosím,chytla mě nějaká křeč"

" Jo sedej" a ukázala jsem na židli

"Díkec"

Chvíli bylo ticho a pak brácha řekl to,na co jsem celou dobu čekala

" Co jste vlastně dělali s Tomášem venku?"

" Vlastně nic,nemluvil semnou "

" Počkej,proč? To k němu nesedí. Je mega ukecanej"

" Nevím,snažila jsem se přijít na to,proč se ke mě chová tak,jak se chová "

"A?"

" Vypadlo z něho že nemá cenu to řešit " a protočila jsem nad tím oči

" To je divný,nikdy se tak nechoval"

" To nevadí,za pokus to stálo,nehodlám to dal řešit "

" Jasný chápu,nemám s ním zkusit promluvit ?"

" Ne děkuju,nech to být " usmála jsem se na něho a dodala jsem

" Tak hotovo,mělo by se ti ulevit "

" Fajn děkuju ti " usmál se na mě a odešel

Nikdo další už nepřišel a já tak měla do konce dne volno což bylo docela blbý protože jsem absolutně nevěděla co budu dělat. Oběd bude asi za deset minut a tak jsem si zatím lehla do postele a scrolovala instagram společně s tik tokem.

Najednou mi přišla zpráva od HAMARY??? TO FAAKT??!!!

" Jestli ti někdo posílal moji fotku a něco k tomu psal,nežer jim to,není to pravda "

" Jo Matyáš něco posílal,hned jsem si říkala že to bude blbost 🫣"

Na to už se mi odpovědi samozřejmě nedostalo,což mě absolutně nepřekvapilo.

✿⁠✿⁠✿⁠
Právě je oběd a máme řízek s bramborovou kaší. Musím uznat že je to docela dobrý,ale nejsem moc zvyklá jíst takže jsem něco málo nechala a rychle jsem opustila jídelnu abych se vyvarovala narážek od kluků v podobě Hamarovi fotky z rána.

To se mi povedlo a spokojeně jsem zalezla do svého pokoje a čekala co se bude jako další dít. Měla jsem v plánu se jít podívat na Slováky jak trénují protože jsem nehodlala být celý den zavřená doma. Našla jsem si na netu kdy jsou v hale.

Měli tam být od tří do pěti což je po poledním klidu. Rozhodla jsem se že tam půjdu.

A teď jen přežít polední peklo....

Tak miláčci je tu další kapitlka 😪co když nějaký Slovák sbalí nasi Lucku🤔🫣

my golden retriever Kde žijí příběhy. Začni objevovat