Yeni Kişi

171 6 0
                                    

Elijah'la Hayley avluda konuşuyoşardı , daha sonra arkadan bir ses "Merhaba Elijah" dedi . Elijah arkasını döndü şaşkınlıkla o Elizabeth 'di . Elizabeth sarı saçlarını arkaya atarak "Beni davet etmiycek misin ?" der Elijah'ya . Hayley şaşkınlıkla "Sende kimsin?" der .
Elizabeth : Ben Elizabeth Petrova .

Hayley Elizabeth 'i sevmemiştir , onda birşeyler olduğunu biliyodu .
Elijah : Neden geldin buraya ?
Elizabeth : Sizi özlemiş olamaz mıyım ? Hemde Kalus'un bebeğini görmeye geldim ve ayrıca Dahlia burdaymış diye duydum .
Elizabeth sözünü bitirir bitirmez Klaus Elizabeth ' i görür ve Elijah 'ya "Sevgili kardeşim ne kadarda kabasın bu hanımefendiyi kapıda bekletiyosun . " der ve ardından Elizabeth ' e "Lütfen içeri gel"der ve Elizabeth içeri gelir . Elijah hafif şaşkın bir ifadeyle Klaus'a bakar .
Klaus : Elizabeth gel sana odanı göstereyim der ve onu üst katta çıkartır .
Ardından Hayley ile Elija avluda yanlız kalırlar .
Hayley : O da kim ?
Elijah : Uzun hikaye . Ama sen dikkatli ol o düşündündüğünden çok daha güçlü .
Elijah o gün üstüne tişört ve ceket giymiştir . Elijah ceketini düzeltir ve dışarı çıkar . Hayley'nin içine merak salmıştır ve üst katta çıkıp Elizabeth'le konuşacaktır . Hayley merdivenlerden yukarı çıkar , ve Elizabeth'in kapısını çalar . İçerde hafif bir ses " Gel " der ve Hayley içeri girer . Elizabeth kibar bir şekilde " Merhaba " der ve ardından "Gel otur biraz sohpet edelim . " deyip hafif gülümser . Hayley yeşil kumaşlı rahat tekli koltuğa oturur .
Elizabeth : Seninle iyi bir şekilde
Konuşamadık ben Elizabeth .
Hayley : Ben Hayley .
Elizabeth : Emiğinimki aklında benimle ilgili birçok soru vardır . Sen sor ben cevaplıyım .
Hayley : Peki , o zaman ilk soru Elijah ile Klaus' u nerden tanıyosun ?
Elizabeth : Uzun hikaye bayâ sıkılmassan anlatayım .
Hayley : Hayır , sen anlat benim için sorun yok dinlemek isterim .
Elizabeth : Peki , bundan 500 sene önce kardeşimle pazara gitmiştik . Eve döndüğümüzde kardeşim bana pazarda iki erkek kardeş gördüklerini ve ben alışveriş yaparken onlarla konuştuğunu söyledi . Bizi bir baloya davet etmişler , kardeşim çok heycanlıydı balo ertesi akşamdı . Bir sonraki gün yani balo günü tam gün baloya hazırlandık bir günümüzü aldı ama çok güzel olmuştuk . Daha sonra baloya gittik ve Klaus'la tanıştım . Beni Elijah ve Rebekah ile de aynı .
Hayley : Peki
Elizabeth :Başka soru ?
Hayley : Hayır , ben gideyim artık nede olsa sen eşyalarını yerleştireceksin .
Elizabeth : Peki o zaman sonra görüşürüz .
Hayley ayağa kalkar ve yeşil ahşap kapıdan dışarı çıkar . Hayley çıkar ve ardından odaya Klaus girer .
Klaus : Hazırlan Elizabeth akşam hep beraber yemek yemeye gitcez .
Elizabeth : Hmm , peki ben hazırlanayım .
Klaus dışarı çıkar ve aradan 5 dakkika sonra içeri gelir elinde bir kutuyla .
Klaus " Eminimki bu sana çok yakışaktır . " der ve kutunun içinden şık bir elbise çıkarır .
Elizabeth elbiseyi beğenmiştir ve Klaus'a "Teşekkür ederim" hafif bir gülümsemeyle . Klus odadan çıkar ve Hayley'nin yanına gider .
Hayley Elizabeth'de birşey olduğunu biliyordu . Klaus odaya girer ve yemek olayından bahseder . Hayley şaşırır ve yemek için hazırlanır .

Yabancı Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin