Elizabeth hazırlanır ve Klaus'un ona verdiği elbiseyi giyer . Klaus Hope'u Elizabeth'le tanıştıracaktır . Elijah siyah takım elbisesini giymiştir , Rebekah ise beyaz kemerli siyah bir elbise giymiştir . Klaus gri tişörtünün üstüne siyah bir ceket giymiştir , Hayley ise önü kısa arkası uzun bir koyu mor etek ve üstüne göbeği açık askılı siyah bir tişört giymiştir , üstüne de bir hırka . Klaus Elizabeth'i odasından alır ve aşağı indirir , Elijah aşağıda bekliyordur . Klaus Elizabeth'i aşağı indirir ve yukarı Hope'u almaya çıkar . O sırada Elijah Elizbeth'e bakar ve ''Çok güzel olmuşsun'' der ve ardından Elizabeth'in koluna dolanır ardından onu dışarı çıkarır . Dışarıda bekleyen bordo rengindeki arabanın kapısını açar ve Elizabeth'i oturtturur . Elizabeth oturduktan sonra Elijah'da arabaya biner . Elijah arabayı çalıştırır ve Elizabeth'i gitçekleri restorana götürür . Restorana girerler ve ayırttıkları masaya otururlar . aradan 5-10 dakika sonra Klaus , Hayley , Hope ve Rebekah gelir . Elizabeth Hope'u görür ve kucağına alır . Ardından kulağına bir şeyler fısıldar , Hayley şaşırır ve ''Napıyorsun ?!'' der hafif atarlı bir şekilde .
Klaus : Sakin ol Hayley .
Elizabeth : Merak etme o bir cadı ve ben ona yardım ediyorum onunla konuşabiliyorum , onu anlayabiliyorum , çünkü bende bir cadıyım , melez bir cadı yarı kurt yarı vampir ve çok güçlü bir cadıyım . Dahlia'dan sonra .
Hayley çok şaşırmıştır .
Elizabeth : Hope şuanda sizi çok sevdiğini söylüyor .
2 saat sonra yemek biter ve eve dönerler .
Ertesi gün ...