Son Bir Anlaşma

55 5 0
                                    

Klaus Elizabeth ' e bakar ve " Aaa hanimefendiler sonunda dönmüşler . " der büyük bir kibirle ve kızgınlıkla . Elizabeth " İstersen gideyimde Dahlia ' yı yenme dezavantajınız olmasın . "
Klaus " Ne dezavantajı ? " bir merakla . Elizabeth " Dahlia ' nın zayıf noktasını buldum . " . Klaus " Peki ne ? " Elizabeth " Esther Mikelson . " . Klaus ve Haykey sesizlerdşr ama içlerinde panik ve bir şok vardır kızlarını korumak için hayatlarını bile verirlerdi o yüzden bir plan yapmaları lazımdı . Klaus Elijah ' yı arar ve ona gelmesini söyler . Bu sırada Klaus ...

Klaus : Peki karşılığında ne istiyosun ?
Elizabeth : Kızımı
Klaus şaşırır veee
Klaus : Kızın öldü Elizabeth , veremden .
Elizabeth : Hayır Klaus kızım yaşıyo ve Dahlia onun nerde olduğunu biliyo . Ona ulaşmam için Dahlia son şans .
Klaus : Peki
Der ve ardından Elijah gelir . Elijah şaşırarak Elizabeth 'e bakar .
Elizabeth : Esther öldü ama onu dirilte bilecek bir büyü var aynı bedeninde . Eğer onu diriltirsek herşey yoluna girer .
Klaus : Peki bunu nerden biliyosun ?
Elizabeth : Cadı konseyi sadece büyü yapmaz ayrıca geleği de görür . Onlar Esther sayesinde kurtulcağımızı söyledi ve kızımı bulacağımı .
Elijah şaşırır ve konuşmaya dahil olur .
Elijah : Elizabeth Alexandra yaşıyomu ?
Büyük bir sevinçle ve şokla .
Elizabeth : Evet ama yerini bir tek Dahlia bikiyo ve o yüzden Dahlia ' ya canlı ihtiyacımız var.
Klaus : Ama sadece 3 günümüz var der ve onlara Dahlia ' nın gönderdiği mektubu verir .

Yabancı Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin