Hava yağmurluydu.Şehirde arabaların sesi uzakdan geliyodu.Saat ise nerdeyse 14:34-ler gibi geçiyodu~. Yağmurlu havada bir tane kız yürüyodu.Kızın elinde siyah şemsiye vardı.Kızın görünüşü ,Kahve reng saçları var,Açık mor gözlü ama diyer gözü sargılı,Fiziksel olarak çok zayıfdı, Boyusa nerdeyse 1.65 gibiydi.Addımları sesiz ve rahatdı ama ifadesi duygusuzdu.
Tam sesiz yürüyodu ki, gözüne yerde bir penüş çarptı. Penüş bir tavşana benziyodu.kız oyuncakı eline almadan önce yan tarafda birinin olup-olmadığına bakar ama hiç kimse yokdu.Kız :Neden bir oyuncakı yere atsınlar ki?... yada bir çucukun elinden düşmüş ola bilir...
Kız iç çeker ve eyilip oyuncakı eline alır. Oyuncakın görünüşü garipdi. görünüşü :Her yanı siyah,Mor gözlü,Mor papyonlu, bir gözünde çarpı, bazı yerlerinde tikiş, Bir kulağında iki tane halka küpe vardı, Kulaklarısa abartılı bir şekilde uzundu... ama bir sıkıntı vardı. Penüşün üzerinde Şeytan yıldızına benzer bir yıldız vardı. Kız iç çeker ve gözlerini kısıp penüşe bakarak konuşur.
kız :Ne garip oyuncak~... Ama biraz tatlı~
Yağmur yavaşdan güclenmeye başlar ve kız oyuncakı hızla el-çantasına atıp hızlı adımlarla yoluna devam eder.
Kız 10 yada 20 dakikaya evine varır
Kız evinin kapısını açmak için elini çantasına atar ve anahtarı çıkarır ama anahtarı çıkarırken penüş yere düşer kız iç çekip kapını açar sonra yere eyilip penüşü eline alıp eve geçer. kapını kapatır ve hızla ayakabılarını çıkarıp koşarak penüşü masaya atar sonrada kendisini yüz üste koltuka atar.
Kız :Sonunda be! sonunda evdeyim!
Kız kafasını çevirir ve masanın üzerindeki penüşe bakar.yeniden gözlerini kısar. resmen kız penüşden şüpheleniyordu.Sonra kız koltukda kalkıp belini koltuka yaslayarak oturur.koltukun yan tarafındaki rafda kı, en sevdiyi romanı eline alıp sayfalarını çevirmeye başlar.Okumak istemiyordu sadece sıkılıyodu. Kız sıkıntıdan koltukdan kalkar ve mutfaka gider. Kendisine sıcak bir kahve yapmaya başlar ve kendi-kendine "sky like dreams" şarkısını mırıldanıyodu. Bir anda Salondan birşey düşer ve Sakin,sesiz evi Seslendirir.Kız o sesi duyunca dik atılır ve hızla arkasına döner.
Kız :bi-bi-birisimi var orada?
Ev yeniden sesizliyine kavuşmuşdu.Kız yeniden iç çeker ve arkasına dönüp Kahve makinasının fişini çeker.Sonra ses gelen salona doğru yürümeye başlar. Salonda masanın yanında yerde 3 tane kitab vardı. Kız gözlerini ovuşdurur ve yine eyilip kitapları alır sonra kalkıp yandan sandalye çekip kitabları dolaba koyar.Sonra sandalyenin üzerinden düşüp sandalyeyi masa tarafa iter. Kız yeniden masanın üzerine bakar ama bir şey eksikdi. Oyuncak masanın üzerinde yokdu. Kız hem şaşırır ve hızla her yana bakar ve sonra hızla arkasında ki, koltukun üzerine bakar. Penüş koltukun üzerine oturmuşdu.
Kız :bu-bu... nasıl oldu! ben-ben... oyuncakı masaya koymuşdum!
Kız evde birinin olup olmadığından şüphelenmeye başlar~
1 BÖLÜMÜN SONU~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sevgi ver bana~
Mistério / SuspenseHikaye uydurmadır... Arkadaşlarım zorladı ve bu hikayeni yazmaya karar verdim! Hikayedki yardımcı arkadaşlarım~ (Okuldaki ve Dc-daki) Okul~ -Pervin -Deniz -Zerife Dc ark~ -Ranpo (Adam ismini ranpo yapmış) -Nikolai(Benim hayat arkadaşımda sayılır~) ...