Dior kapıdan içeri girmiş, soğuk kış havasından kurtularak girdiği sıcak yer ile rahatlamıştı.
"Günaydın Bay Dior!"
Syrune'nin sıcak gülümsemesiyle Dior'da gülümsemişti.
"Günaydın Bayan Syrune."
"Sizi burada görmek ne büyük bir sürpriz! Kar yağarken vaktinizi evde geçirirsiniz sanıyordum."
"Sizin yanınıza gelmek benim için artık bir rutin Bayan Syrune."
Syrune kıkırdayarak masasının yanına gitti ve pembe bir kutu çıkartıp Dior'a uzattı.
"Sizin için."
Dior kutuyu alıp açtı. İçinde siyah bir atkı vardı. Kutuyu masaya koydu ve atkıyı aldı.
"Siz mi ördünüz?"
"Mhm."
Syrune onaylarcasına mırıldanırken Dior atkıyı boynuna sardı. Atkı çiçek kokuyordu. Syrune'nin tüm gün çiçeklere baktığı ellerle bu atkıyı ördüğü kolayca anlaşılıyordu.
"Teşekkür ederim Bayan Syrune."
"Rica ederim Bay Dior."
Syrune dışarıya baktı ve gülümsedi.
"Ne güzel kar yağıyor.."
Dior bir süre Syrune'nin ışıldayan gözlerine baktı ve gülümsedi.
"Dışarı çıkmak ister misiniz Bayan Syrune?"
"Evet!"
Syrune heyecanla kürklü pelerinini giydi ve şapkasını taktı. Hızla dışarı atlayıp yola koştu. Dior gülümsedi ve yürüyerek onun yanına katıldı.
"Kar!~"
Syrune ellerini açıp dönmeye başladı. Dior'un gözünde bir melek gibi gözüküyordu. Syrune heyecanla çömelip yerden biraz kar aldı ve top haline getirdi.
"Kar topu savaşı!"
Dior kendi dünyasından çıkıp gerçekliğe döndüğünde çoktan kar topu göğsüne vurmuştu. Dior gülerek yerden aldığı karı yumuşak bir top haline getirdi ve Syrune'ye attı. Syrune küçük bir çığlıkla arkasını dönüp kar topunu arkasına vurmuştu.
"Ayaa!"
Syrune küçük bir bebek gibi arabadan topladığı topu zıplayıp Dior'un kafasına attığında kar Dior'un paltosunun içinden kazağına kadar inmişti. Dior küçük bir irkilmeden sonra Syrune'ye katılmış, gizlice Syrune'nin arkasından pelerinin içine kar atmıştı. Syrune zıplayarak Dior'dan kaçmış, kaçarken yere düşmüştü.
"Bayan Syrune!"
Dior Syrune'nin yanına koşarken Syrune dönüp sırtüstü yere yatmış, gülmeye başlamıştı.
"Ahaha! Waah yer çok soğuk!"
"Yardım etmeme izin verin!"
Dior endişeyle elini uzattığında, Syrune elini tutup onu da yere çekmişti. Dior Syrune'nin üzerine düşmemek için çabalarken yanına düşmüştü. Syrune daha da çok kahkaha atıyordu. Gözlerinden gelen yaşı silmek için çabalamıyordu. Dior onun gülmekten ağladığını görünce kendisi de ona katılmış, kahkaha atmaya çalışmıştı.