Her ne kadar Jimin'e kızsam da kendi işlerimi halletmeliydim ve bu yüzden şirkete girdim. İçerisi dışarıdan göründüğünden de büyük ve ferahtı. Girişten bir bardak su alıp asansöre ilerledim ve 21. Kata çıktım. 21. Kata vardığımda asansörden indim ve koridorda ilerlemeye başladım. Jimin'in bana söylediği kadını arıyordum ama aniden koca bir bedenin bana çarpması ile sarsıldım ve bardakta ki suyu üzerime döktüm.
Yn: Hey! Önüne baksana üstüm mahvoldu!
Tae: Asıl sen önüne bak gökyüzüne bakarak ilerlersen olacağı bu
Yn: Ha?! Birde cevap veriyor! Bana çarpan sendin senin yüzünden hem geç kalacağım hemde kıyafetlerim ıslandı!Offfff!
Tae: Sen ne cüretle bana karşılık verirsin!
Onun dediklerine kulak asmadan lavaboya doğru yöneldim. Aptal hem önüne bakmıyor hemde beni suçluyor! Üstümü bir an önce kurutup Taehyung Beyin odasına yöneldim ve orada ki kadına Taehyung Bey ile görüşmek istediğimi söyledim. Bana az sonra odaya girebileceğimi söyledi ve bende beklemeye başladım ta ki Taehyung Beyin odasından adımı duyana kadar.
Tae:Yn Hanımı odama alabiliriz.
Kadın Taehyung bey'in olduğunu düşündüğüm bir odaya yönlendirdi beni.
Odadan içeri girdim ve karşımda ki adama ters ters bakmaya başladım.
Yn:Siz şu önünüze bakmadan yürüyen ve üstüme su dökmeme vesile olan adam değil misiniz?
Tae:Sizde gözü yukarılarda gezinen ve koca bir adamı göremeyecek kadar kör olan kadın değil misiniz?
Yn:Hiçte bile Taehyung Bey nerede?
Tae:Taehyung be-
Kapı çalma sesi geldi.Arkama baktığımda Jimin girmişti içeri;
Jimin:Taehyung bey anlaşabildiniz mi?Nasıl yn işinde çok profesyoneldir.
Jimin öyle deyince şaşkınlıktan , konuşurken boğazımı rahatlatmak için yanıma aldığım yeni su dolu bardak elimden yere düştü Allahtan bardak karton bardaktı ama daha yeni Taehyung Bey olduğunu öğrendiğim adamın odasının yarısı su olmuştu.
Herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu.Jimin'in ne yaptın yine sen bakışı ve Taehyung Beyin gözlerinden alev çıkacakmış gibi bana bakması utanmama neden olmuştu.
Yn:Çok özür dilerim gerçekten b-ben hemen temizlerim.
Tae:Gerek yok.
Yn:Niye gerçekten ben temizlerim yeniden başlayalım bu başlangıç hiç iyi olmadı.Bir şans daha.
Tae:Şansa gerek yok
Yn:Ama gerçekten bir daha olmaz bir şans daha.
Taehyung Bey dişlerinin arasında artık bir susacak mısın , dedi.
Yn:°Ama t-tamam
Tae:Normalde seni asla işe almazdım ama hem finansal bölümüde acilen birini ihtiyacım var hem de Jimin benim kardeşim yani yıllar sonra Jimin benden bir şey isteyince reddedemezdim.Ayrıca Jimin yalan konuşmaz o sana güvenmişse bir bildiği vardır elbette ama yinede seni 3 aylık deneme sürecine sokuyorum bakalım ne kadar iyisin Jimin'in dediği kadar iyi misin yoksa sadece üniversite bitirebilmiş bir çaylak mı göster bakalım bize.
Açıkçası bana "yoksa sadece üniversite bitirebilmiş bir çaylak " dediğinde çok sinirlendim ben üniversiteyi birincilikle bitirmiştim.
Tam lafa başlıcakken Jimin " hiç şüpheniz olmasın Taehyung Bey o sandığınızdan daha iyi bir iş çıkaracaktır "dedi.
Tae:Umarim o zaman Yn Hanım yarın başlayabilirsiniz bu gün biraz tatsız oldu evinize gidin ve dinlenin.
Yn:Tamam Taehyung Bey.
Kapıdan eğilip selam vererek çıktım.Jiminde benim peşimden geldi.
Jimin:Ya kızım sen o suyu elindeyken bir anda dökmeyi nasıl becerdin?
Yn:Ne bilim şaşırınca oldu.
Jimin:İyi tamam bu günü sonra konuşacağız ama sana araba hazırlattım eve götürecek seni.
Yn:Yok Jimin ben giderim zaten benim için çok şey yaptın.
Jimin:Gülüm öyle şey olur mu sen benim kardeşim gibisin bir daha öyle bir şey duymayayım eve gidince mesaj at merak ederim.
Yn:Tamam Jimin çok teşekkür ederim.Görüşürüz
Jimin:Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceo Taehyung ile hayal et
Fanficİlk hikayemizin tanıtımı umarım seversiniz emin olun kurgunun konusu güzel