★彡[ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴏɴᴇ]彡★

63 1 0
                                    

꧁༒☬          ☬༒꧂

  𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐚𝐩𝐩𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐬𝐡𝐚𝐩𝐞𝐝 𝐩𝐨𝐰𝐝𝐞𝐫 𝐩𝐮𝐟𝐟 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐲𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭 𝐝𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭𝐥𝐲 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐞𝐚𝐥𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐧. 𝐒𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐫𝐤𝐢𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐝 𝐣𝐮𝐦𝐩 𝐮𝐩 𝐛𝐚𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐨𝐥𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫. 𝐒𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐨𝐰𝐝𝐞𝐫 𝐩𝐮𝐟𝐟 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐩𝐨𝐰𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐲𝐞.

"𝐇𝐞𝐲 𝐂𝐡𝐚𝐫" 𝐒𝐡𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐢𝐦.

"𝐇𝐞𝐲 𝐉𝐚𝐱𝐱!" 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐬.

𝐉𝐚𝐱𝐱 𝐞𝐱𝐚𝐦𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫, 𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐬𝐚𝐭𝐢𝐬𝐟𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐩𝐩𝐥𝐲 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐮𝐩. 𝐇𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐢𝐭. 𝐇𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐥𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞. "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐤?"

𝐒𝐡𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐩𝐮𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐩𝐨𝐰𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐨𝐰𝐝𝐞𝐫 𝐩𝐮𝐟𝐟 𝐚𝐰𝐚𝐲. "𝐘𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐉𝐚𝐱𝐱, 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐠𝐨𝐨𝐝." 𝐒𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐯𝐚𝐧𝐢𝐭𝐲, 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐩𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐩𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐥𝐢𝐞𝐬.

"𝐈 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐂𝐡𝐚𝐫, 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐭." 𝐒𝐡𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧. 𝐑𝐚𝐢𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧 𝐞𝐲𝐞𝐛𝐫𝐨𝐰 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐡𝐢𝐦. "𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐭." 𝐒𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐮𝐩𝐩𝐲 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐞𝐱𝐜𝐢𝐭𝐞𝐝𝐥𝐲.

𝐎𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐭 𝐠𝐨 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐡𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐫𝐤𝐢𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐠𝐞 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐠𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐚 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐮𝐫.

𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦. " 𝐒𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐰𝐞" 𝐬𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐠𝐫𝐚𝐛. 𝐇𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐳𝐞 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞. "𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥."

𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐞𝐰𝐚𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐉𝐚𝐱𝐱 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧. 𝐍𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐞𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐢 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐥𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐥𝐥 𝐡𝐢𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫. 𝐇𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭. 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐞𝐲𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐫𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐉𝐚𝐱𝐱'𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐠𝐨 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐛𝐮𝐫𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐟𝐢𝐭 𝐨𝐟 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫.

꧁༒☬          ☬༒꧂

Hey guys so ik this is a short chapter but I'll upload the next one tmr! Here's some small charli and jaxx fluff for you guys cus I'm nice for now :)

𝓗𝓲𝓰𝓱 𝓢𝓬𝓱𝓸𝓸𝓵 𝓔𝔁𝓹𝓮𝓻𝓲𝓮𝓷𝓬𝓮Where stories live. Discover now