BÖLÜM 1 / BEN

3.3K 122 16
                                    

Silaaaam ! Yine been . Bu sefer farklı bir kurguyla karşınızdayım . İnşallah beğenirsiniz. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin. İYİ OKUMALAAAR !

__________________________________________________

" Kızım sen nerdesin ya ?" diye sırama geldi Ezgi.
Peşinden de " Aynen. Meraktan çatladık . " diyerek yaklaşan Rana.
" Üff . Ne yapıyım kızım uyuya kalmışım . Demir ' in düşmesiyle uyandım."
" Yine mi yastıkla yattın ?! " dedi Rana bıkmışcasına.
" Şşş. Onunla düzgün konuş. "

Ah pardon ! Sizin bu konuşmalardan çok benim kim olduğumu bilmeye ihtiyacınız var. Hemen anlatayım. Beklemeyi ve bekletilmeyi hiç sevmem de .

Ben Zeliş KARASU . Durumu çok iyi olmasada , iyi olan bir ailenin tek çocuğuyum. Babamla aramız çok iyidir. Yani bazen kavga etsekte çoğu zaman iyiyiz.

Annemle aramız daha kötüdür . O herzaman benden mükemmeli ister.

Sülalemi çok severim. Bizimkiler birlik beraberlik hastasıdır. Hatta aile derneğimiz bile var. Ayda bir belirli bir mekanda toplanıp , sohbet eder , yemek yeriz.

Kuzenlerimi de herzaman aşıkmışcasına severim.

Birde platonik olduğum biri var . İSTEMSİZ grubunun solisti. (Grubun isminide , gruptakilerin isminide salladım.)

Ha birde futbolla aram çok iyidir.

Bu yani . Benim hayatım bu kadar. Eklemeyi unuttuğum bir şey var ama ...

Ben çok özgür büyüdüm. Hiç sınırlanmadım. Hiç kıskanılmadım. Bu yüzden içimde hep keşke abim olsa şeyi vardır.
Birlikte uyuduğum Demir de yastık zaten. Aynı zamanda benim hayali abim.
Adının Demir olması mevzuusuna gelirsek , solist Demir diye Demir yaptım.

Yazarın ağzından ;

Zavallı Zeliş bilmiyordu ki başına gelen ve gelicekleri...

__________________________________________________

Çooook kısa oldu farkındayım. Ama bu tanıtım.
Çooook sıkıcı oldu farkındayım . Ama bu tanıtım.
Bu arada multi Zelişş. Öpüldünüüz :**

ABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin