SZOKÁSOS BEVEZETŐ: Valamennyire szándékosan szarul megírt Kimi Antonelli ff, igazából csak azért írom, mert nem találtam egy Kimis történetet se magyarul, és egyszerűen imádom Kimit!! (Kimi 4ever😻) Nem tudom mi lesz majd ezzel a történettel, nem veszem annyira komolyan. Nem tudom hány részes lesz, vagy milyen gyakran lesznek részek, mert másik történeteken is dolgozok.
IHLET: igazából nem tudom ezt se, abban biztos voltam hogy írok egy Kimis Wattpad-ot, de a főszereplő Lisa személyisége nem tudom honnan jött. Csak egy átlagos lány.
"FIGYELMEZTETŐ": Azért mature-ra van állítva, mert a Wattpad a csúnya beszédet is maturenak titulalja, és a történet fog káromkodást tartalmazni, bőven. De felnőtt tartalom nem lesz benne, csak dohányzás és ivás max. A történet egyes karakterei kitalálták, illetve a létező karakterek személyiségét is én találtam ki. Meg hát lesznek benne életszerűtlen helyzetek is, például fogalmam sincs arról, hogy milyen egy F2-es futam a dolgozók, a pilóta, és a nézők számára, ezért nehéz motorsport rajongóként írni. A valóságban Ollienak két testvére van, Thomas és Amelie de ők most nincsenek benne a történetben.
Szereplők
LISA GRACE BEARMAN (Lisie)
Egy visszahúzódó 16 éves lány, aki nem szeret az emberek felé nyitni. Csupán a bátyjában és a legjobb barátnőjében bízik. Mi lesz vele miután találkozik új emberekkel és Ollie csapattársával?OLIVER JAMES BEARMAN (Ollie)
18 éves fiú, F2-ben a Prema csapatát erősíti. Kedves, barátságos, mindenkivel tisztelettudó és rengeteg rajongója van. Rengeteget tesz azért, hogy elérje az álmait. Na de, vajon legyőzi őt az újonc csapattársa?ANDREA KIMI ANTONELLLI (Kimi)
17 éves olasz fiú. Ugyan se a Prema, se a Mercedes semmit nem vár tőle, ő viszont magára mégis nagy nyomást helyez és teljesíteni szeretne, hiszen kihagyta a F3-at. De a nagy felhajtás, és a "kedves, értelmes fiú" alatt ő is csak egy normális srác. Vajon jól fog teljesíteni?ESTELLE (Estie)
Kedves és szép lány, aki támogatni szeretné a barátját, Ollie-t. Vajon minden rendben lesz a kapcsolatuk során?(Nem tudom mi a vezetékneve a csajnak, de elvileg együtt van Ollieval ezért gondoltam beleteszem őt. Ő nem lesz benne a gonosz és féltékeny barátnő, mivel ő egy cuki csajnak látszik és nem szerettem volna neki olyan szerepet adni.)
ZOE HARRIS (Zoey)
16 éves lány, Lisa legjobb batátnője. Zoey egy kedves, de szókimondó ember és nem fél kimondani amit gondol. Lisa-val mindent tudnak egymásról. Vajon mi lesz Zoey-val és a fiúval, akibe kicsi kora óta szerelmes?EGYÉB SZEREPLŐK:Ollie szülei, Kimi családja, F2-esek, F3-masak és néhány F1-es.
Jó olvasást!!😘 Xoxo
YOU ARE READING
Nincs hozzád hasonló (Kimi Antonelli)
FanfictionLisa Bearman és Kimi Antonelli története, miután a fiú bekerül a F2-be. Jó olvasást!!😘🎀