Final

387 29 60
                                    

Şarkı: diamonds- Rihanna

İyi okumalar....

-------------------------------~•

Sonic önümdeydi, yavaşça aşağı çömeldi, hayır düştü. Çünkü silah bana değil ona gelmişti. İşte ben de bunu tahmin etmemiştim, Sonic benim önüme atlamıştı. Ağlamaya başladım, o benim herşeyimdi. O olmassa ben yapamazdım, intihar bile ederdim. Sonic kucağımda bana gülümsüyordu, daha dün onunla seks yapmıştık, bu sabah gülüyorduk!

Shadow: bebeğim, hayır, yapma bunu, neden yaptın bunu ben ölücektim işte
Sonic: hayatını yaşa tatlım, sakın öldürme kendini
Beni biliyordu, ben onun sayesinde hayata bağlanmıştım
Shadow: hayır!
Her yerini öpmeye başladım, daha sonra ise mephiles'i aradım
Mephiles: alo..shadow
Shadow: çabuk buraya gel! Acil! Sonic bebeğim dayan lütfen
Mephiles: lan noluyo?
Shadow: SONİC ÖLÜYO! GEL ÇABUK
Mephiles: t-tamam dur geliyorum
Telefonu fırlattım, kurşun kalbinin altına denk gelmişti. Oraya bastırdım
Shadow: Sonic, bebeğim lütfen dayan
Sonic: sonunu biliyorsun shad, sakın ölme tamam mı?
Shadow: sensiz yapamam ben
Ağlıyordum
Sonic: yaparsın, söz ver öldürmiceksin kendini
Shadow: söz... Söz bebeğim

Ona sarıldım ama bir süre sonra kolu düştü. Nefes alamıyordu, o ölmüştü sonrasında ise ben ölüden farksızdım, kasabadaydım hâlâ, onun odasında, onun kıyafetleriyle, ona ait olan herşeyle yaşıyordum. Yoksa zaten ölüydüm ben, karşıma bana aşık olan bir sürü kız çıkmıştı ama ben oralı bile olmamıştım. O ölmüş olabilirdi ama ben hala ona aşıktım. O hala benim bebeğimdi, o hala benimdi. Onun mezarına hep gelip giderdim, ama hep tek giderdim onun haricinde ise asla dışarıya çıkmazdım.

Ama sonra 10 yıl sonra yani şuan hastalığa kapılmıştım, bir tür ölümcül bir virüstü, ormandaki ev, orda kalıyordum ve ben şuan bu kitabı yazıyorum. Sonic'le benim hayatımı, hayatımın aşkıyla yaşadıklarımı size anlattım. Asla aşık olmam demeyin, ben dedim ve düşmanıma aşık oldum. İyiki de olmuşum,iyiki onu tanımışım, iyiki buraya gelmişim, iyiki bunları yaşamışım

Sakın asla demeyin, ben size söyledim şuan ölebilirim nefes alamıyorum çünkü ölümün kıyısındayım, kalbim sıkışıyor, nefes almakta zorlanıyorum. Sevgilim artık yanına geliyorum, sözümü tuttum ve senden başkasına da aşık olmadım, olamamda. İyi sonic'le, bu kasabanın mavi kirpisiyle tanıştım, en olmaz dediğiniz anda en güzel şeyler olur bazen, ben asla aşık olmam ve hatta ölmeyi dilediğin anda sonic'e, bebeğime aşık oldum. Aşık olmak çok güzel bir şey...

Yazarın anlatımıyla:

Shadow yazdıklarını bitirip yorgun düştüğü için kafasını masaya koydu. Nefes alamıyordu, telefonu çalıyordu, arayan dostu mephiles'ti. Mephiles shadow'un hep yanında olmuştu, en iyi dostuydu.
Shadow zorla telefonu açtı ama konuşamadı, evet shadow ölüyordu. Mephiles endişelenip bir süre sonra o eve geldi shadow'un her şeyini yaşadığı o evde sonic'in öldüğü o evde shadow da ölmüştü.

Aşk buydu, sevdiğin ölse bile ondan başkasına bakmamak, sevdiğini ona hissetirmekti. En hayattan solmuş kişiler bile aşık olur, duygusuz dediğiniz kişiler aşkı en çok bilenlerdir. Aşk başlı başıca bir ölümdür zaten sadece zamanını ayırmak gerekir...

Saklambaç/ Sonadow Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin