part _3

38 3 0
                                    

<Unicode>

ကျေးဇူးပြုပြီး ဒီအအေးဒဏ်ကြီးက‌ကယ်ထုတ်ပေးပါ!..ကျေးဇူးပြုပြီ!..

"ခင်ဗျားလို့ချင်တဲ့ အနွေးဓာတ်ကိုပေးပါမယ်အေးခဲနေတဲ့ ဒီနေရာကနေမြန်နိုးထလာခဲ့ပေးပါ!!..အမြန်..."

"စောင့်ပါဦး!!..အဲလိုမျိုးထွက်မသွားပါနဲ့ ကျွန်တော့်ဒီအအေးဒဏ်ကလွတ်မြှောက်ချင်လိုပါ!!...ကျွန်တော့်ကိုတစ်ယောက်ထဲထပ်ပြီး!..မ!..မထားခဲ့ပါနဲ့!..."

အား!...အား!!...

ဟာ!...ဟာ!!...

"ငါအိမ်မက်တွေမက်နေပြန်တာပဲ...."

ကျစ်!!..

ငါကိုအိမ်မက်ထဲမှာအမြဲအပြုံမျက်နှာလေးနဲ့လက်လှမ်းခေါ်နေတဲ့ လူကိုဘာလို့များသဲသဲကွဲကွဲမ...

ဟမ်!!..

J!...

ဒုန်!..

ရှုး!....

"Jeon!!...Jungkook!..မင်း!..နောက်!..နောက်ဆုံတော့နိုးလာခဲ့လာပြီပေါ့ အဲ!..အဲဒါဆို! သက်တော်စောင့်kimရဲ့အ‌နွေးဓာတ်က မင်းအတွက်ဆေးကောင်းတစ်လက်ဆိုတာအမှန်ပဲဖြစ်နေခဲ့တာပဲသူငယ်ချင်းရာ...."

အွန်....

"ဥ!...ဥက္ကဌကြီးနိုး!..နိုးလာပြီးလား ကျွန်!!...ကျွန်တော်ခဏလေး‌မှေးကနဲ့အိပ်ပျော်သွားတယ်....."

မတိုးမကျယ်ထွက်လာတဲ့စကားသံတွေကြောင့် Taeကဗျာကယာနဲ့ သူဘေးကနေအမြန်ထလိုက်ပြီ ခုံပေါ်မှာချွတ်တင်ထားတဲ့ ရှပ်အင်္ကျီအဖြူကိုအမြန်ဆွဲယူကာဝတ်လိုက်သည်။

အလိုက်ကန်းဆိုးကိုမသိဘူ ဒီရမ်းကုတစ်ကောင်နဲ့ကတော့ သူကြောင့် ငါရဲ့ရှားရှားပါးပါးမြင်ရခဲလှတဲ့အ‌နွေးဓာတ်လေးအိပ်နေရာကနိုးသွားပြီ....

"အဲလိုအကြည့်တွေနဲ့ ငါကိုအရင်ရန်ထောင်မနေနဲ့ဦးJeon Jungkook ဘယ်နားကနေလိုမကောင်းတဲ့နေရာရှိနေသေးလဲ မင်းနေရတာရောအဆင်ပြေရဲ့လာ Jungkook မင်းသူငယ်ချင်ဂျောင်မင်ဝူးလေ ငါကိုဘာလို့မျက်မှောင်ကျုံကြီးနဲ့စိုက်ကြည့်နေရပြန်တာလဲ.."

ဟေ့!...

"သူငယ်ချင်း ငါဘယ်သူလဲဆိုတာ‌ရောမှတ်မိရဲလား ကြည်စမ်း...ငါလက်ဘယ်နှစ်ချောင်းထောင်ထားလဲသူငယ်.....

{ COLD HEART } Where stories live. Discover now