Witajcie,
niedawno w Sile Ludzi podjęliśmy decyzję o stworzeniu naszego angielskiego profilu. Nosi on nazwę power_of_people. Będziemy tam recenzować zgłoszone książki z angielskiego Wattpada, tak samo wprowadzimy dyżury na tablicy.
Rekrutacja wygląda prawie tak samo jak na polskim profilu.
Role są następujące:
- dziennikarz;
- grafik;
- poeta;
- recenzent;
(niedługo dodamy resztę ról, jeśli wbijemy 30 obserwacji)
- rola dodatkowa, tj. osoba do kontaktów.
Łącznie jest ich pięć. By rekrutować, trzeba wejść w rekrutacje. Wypełnić formularz do roli, jaką się wybrało. Następnie należy poczekać na naszą odpowiedź i przejść testy.
Nasze wymagania wobec rekrutującej osoby to:
1. komunikacja w języku angielskim,
2. tolerancyjność wobec innych osób,
3. posiadanie Discorda; jest to prosta droga do komunikacji między członkami,
4. odpowiedzialność,
5. czas na zajęcie się sprawami grupy. O nieobecnościach będzie trzeba poinformować założycielkę, tj. @00SzukamSiebie00.
Tak jak wspomniałam wcześniej, założycielką grupy jest @00SzukamSiebie00. Prócz niej naszym angielskim profilem zajmuje się @AnimeFreakReads, @SofiToJa, @butla_selera1998 i @fantasy_worldo.
Rekrutować można w każdej chwili. Staramy się odpowiadać jak najszybciej!
Dlaczego warto rekrutować?
W grupie panuje miła atmosfera. Prowadzimy nasz oryginalny miesięcznik, gdzie każdy może się zgłosić do pisania artykułów na wybrane tematy. Gramy w różne gry i organizujemy konkursy.
Dlatego też zapraszamy do rekrutowania.
Hey,
in Siła Ludzi we recently decided about our English profile. It's called power_of_people. We're going to review books and fanfictions on English and American Wattpad. We are also going to introduce daily games on the board.
The recruitment looks almost the same as on our Polish profile.
The roles are as follow:
journalist
reviewer
graphic designer
poet
If we will have 30 followers, we will add roles
additional role, contact person.
There are a total of five roles. To recruit you have to open our book called recrutacion. Then fill out an application form for the role that you chose. Next step is waiting for our answer and taking a few tests.
We have some requirements:
communication in English
tolerance towards other people
to have Discord; it's the best way for us to communicate.
responsibility
time for group's cases. About any absence you have to inform the group's founder, @00SzukamSiebie00.
As I said, the group's founder is @00SzukamSiebie00. In total we have 5 members: @fantasy_worldo, @SofiToJa, @AnimeFreakReads, @butla_selera1998 and @00SzukamSiebie00.
Recruitment is always open for everyone. We try to answer quickly!
Why is it worth recruiting?
In the group there is a good atmosphere. We have our original (jak jest miesięcznik po ang?), where everyone can write articles about chosen topics. We play a lot of games and we often organize competitions.
That's why we invite you to recruit! :)