Felix'in ağzından:
Yine ve yine sabahın köründe kalkıp Jisung'un yanına gittim.Felix: JİSUUUUNG! KAALK!
Salak yerinden sıçradı bi bana baktı bi de yerdeki pandufuna. Bende anladım ne demek istediğini.
Felix: Tamam mesaj alındı.
Kalktı ve odasında bulunan kişisel banyosuna girdi bende kendi odamda ki kişisel banyoma gittim. Sonra kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim, mutfağa girdim ve bizim sabah klasiğimiz olan krep yaptım. Bu genel olarak bizim iş günü öğünümüzdü. Ben ve Jisung çok yakın arkadaşız ve anladığınız üzere aynı evde yaşıyoruz. Telefenomu bir mesaj geldi ve bende hemen telefonuma yöneldim salak Jisung yazmıştı.
Jisungieem✧
Jisungieem: Felixxx
Felix: Ne var gelde kahvaltı yap
Davetiye mı bekliyon?Jisungieem: Şey ben biraz
Bak ama biraz bişe isticem.
Felix: Ne diyosan deeeJisungieem: Ya şapkamı getir
Merdivenden bağırdım
Felix: Jisung aşağıya geeel!
Jisung: Geliyoooom!
Aşağı geldi biraz bakıştık sonra masaya oturduk ve hiç konuşmadan ama göz hareketiyle işaret ederek kahvaltımızı yaptık ve evden çıktık.
Jisung'un ağzından:
Felix'le beraber yola çıktığımız ilk dakikadan başımıza bir bok gelmişti. Şaşırdık mı? Hayır tabiki yanımda bütün belaları üstüne çeken Felix olduğu sürece belalara bulaşmadan duramıycaz.
Felix: Ananı yine boka bastım yaa!
Jisung: Kanka önüne bak sende! Sakın dünkü gibi üstüme bok sürme!
Dememe kalmadan Felix ayakkabısından aldığı boku daha yeni aldığım sweate sürmüştü. İşte hergünkü rutinimiz "Bok kavgası" başlıyordu.
Jisung: Sıçtım senin ağzına sıçtım Felix!
Felix: Bişi dicem bu durumda ben senin ağzına sıçmış olmuyom mu? :)
Bir yarım saat gibi bi sürenin ardından eve gidip duşa girme kararı aldık .
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
ikinci kez eden çıkışımızda kazasız belasız durağa varmıştık. Çalıştığımız şirket olan Elvis LİFE'a doğru yol aldık. Şirkete girdiğimizde patronla karşılaşmamız ve kendimizi patronun odasında bulmamız bir oldu. Patron bize sinirli bir bakış attıktan sonra tam konuşmaya başlayacaktı ki, içeriye patronun kardeşi Ming içeri girdi.
Ming: Yok yani anasını yeter! Maaşımı istiyorum da maaşımı istiyorum. Bok mu var kardeşim! O zaman siktir olup git şirketten!
Patron Ye-rin: Öhmm Ming misafirlerimiz var.
Jisung: Bok demesek kötü anılarımız var da^^
Patron: Neyse biz konumuza dönelim.
Felix'ten:
Jisung'a sert bir bakış attım onun sweat aşkı yüzünden kesin kovulcaz. O da bana baktı ve patron konuşmaya başladı.Patron: Eveet maalesef ki kov-
Jisung sözünü kesmişti kim bilir ne diyecek yine.
Jisung: Efendim lütfen beni kovmayın.
Koluna vurdum zaten yan yanaydık.
Jisung: Yani bizi söz bir daha olmayacak.
Jisung'tan:
Patron bizi affetmiycek gibi dursada yinede bı şansımı deneyeyim dedim. Fakat bı boka yaramadı gibi.Patron: Bakın size sayamayacağım kadar göz yumdum fakat artık yetti. Kısacası eşyalarınızı toplaya bilirsiniz. KOVULDUNUZ!
Elimizden geldikçe bölüm atmaya çalışacağız okul fln var o yüzden bay baayy◉‿◉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•İn The Moonlight•Hyunlix/Minsung
FanfictionKüfür varr @h4r131 bu şahısla yazıyoruzz