Evt o günden tamı tamına 1 hafta gecmisti Gine ellerimi kullanamıyordum gelin bu 1 haftada ne oldu anlatayım size furkanla olan ilişkimizi kimse bilmiyordu tek annem biliyordu oda zar zor öğrenmişti ara sıra gelip gidiyo benim için ama hala pişmanlık duyuyor o şakayı yaptığı için ne kadar sakinlestirsemde nafile gine kendini suçluyordu.
Sabah beni uyku tutmamisti saat 06.00 sulariydi pek fazla uykum yoktu gecede uyuyamamistim içimde kötü bir his vardı.
Biraz size çocukluğumdan bahsedeydim benim 2 tane babam var birisi üvey.
Üvey babam iyi ama maalesef sorun üvey abimde resmen bana bağlı aşık birisi bana ama ben ona olamıyorum zamanında çok çektirdi şuanda çektiriyor sirf ben aşık olayım diye yapmadığını şey kalmadi dövdü, tecavüz etti ama bu aşk değildi o sadece bunu aşk saniyordu.
Her içime bır kuşku geldiğinde hep o bana birşey yapicak sanardim o sırada telefonuma mesaj geldi;
Furkan: Günaydın güzelim sen uyuyorsundur ama ben Gine yazayım dedim.
Sıla: günaydın sevgilim uyuyamadım pek içinde bir his var pek fazla uyuyamıyorum.
Furkan:Sevgilim iyimisin gelip alabilirim istersen.
Sıla: Sevgilim iyiyim ama öğlen sonu buluşalım mi?
Furkan:Olur sevgilim ben seni ararım seviyorum seni ❤️
Sıla:Bende seni sevgilim ❤️
Saat çoktan 08.00 olmuştu bile kalkıp duş alıp üstümü giyindim bugün kahvaltıyı ben hazilayayim dedim
Berk'ten;
Sabah kalktığımda saat 09.00 kalkıp hazırlanıp aşağıya indim bu aralar sıla ve Furkan pek yakındı onu öğrenmem gerekti sevgili olsalar bile kizamazdim güzel kardeşime.
Sila'dan;
Aşağıda herkes inip kahvaltısını yapmıştı bende hazırlanıp çıktım hemen.
SAATLERİ BİRAZ İLERİ ALIYORUM
Saat 20.00 hemen koşa koşa eve geçtim disarida yemek yediğimiz icin evde yemedim hemen odama çıkıp pijamalirimi giyip yataga geçtim uyumaya çalıştım uzun saatler sonrası uykuya daldım.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Not:Çok özür dilerim maalesefki pek fazla bölüm yazamıyorum hem yurt dışındayım hemde hastamız var kötüye giden dualarını eksik etmeyin eğer birşey olursa fazla bölüm atamam hepinizi çok seviyorum ❤️