seni sikerim !

1.2K 43 86
                                    

Taehyung ' un ağzından ( sikinden de olabilir ! )

Şuan dibimde çıplak bir şekilde durması beni sadece sertleştiriyo ah ah seni burada mükemmel bir şekilde sikerdim de dua et o piçin işini halletmem lazım sonra senin icabına bakıcam Yn hanım

Yn: bak cidden yeter ayrılalım yaa ben seni sevmiyorum , sende beni sevmiyorsun taehyung belli sadece sebişmek içindi herşey yaptında hatta yaptırdında - felixten bahsediyor- şimdi bırak gidim yeter artık dayanamıyorum anladın mı ?

Bi dakika o ne dedi !

Tae onun çenesini sert bir şekilde tuttu

Tae: o lanet çeneni kapat sen siktir olup
O arkadaşının peşinden gitmeseydin böyle olmicakti akılsızca davrandın ,
Unuttunmu sen mafya karısısın benim düşmanım senin de düşmanın ona göre
Davranman gerekiyordu !

Yn : karın olmayı kim istedi ! , kendi çıkarın için beni tehdit edip evlendirdin sen ayıı ( istemiyorsan o ayıyı ben alabilirim 💅🏻) !!

Tae onu yatağa fırlatıp yanına geçti ve üstüne çok hafif uzandı aralarında baya mesafe vardı

Tae : eğer böyle devam edersen sonun iyi olmaz anladın mı ? ,sana iyi davranmaya çalıştıkça sen kötü kelimeler kullanıyorsun , Ulan orospu sana ne dedim 'eğer orada yanlış bir şey yaparsan seni evde öyle bir sikerim ki  ölmek için dua edersin ' demedim mi ?

Yn : gerek yok ki Tae , sen yapmadın yaptırdın bu yetmez mi ?

Tae ilk defa kendinde olmayarak bir kadına el kaldırdı , Yn elini yanağına götürüp Gözlerinde hazırda bekleyen yaşları serbest bıraktı ..

Yn : seni adii heriff !! ,  tecavüz ettin senin yüzünden başkası tarafından tecavüze uğradım , şimdide bir piç gibi bana vurdun !!

Sonda hıçkırıkları artıyordu  , Tae üstünden kalktı hiç birşey demeden merdivenlere yöneldi aşağı indi kapıyı kapatıp herzamanki gibi sürtüklerinden birinin yanına gitti ......

Jungkook ' Lara baktı

! Öncelikle uyarayım ben taesoo shipperım fakat kitabımız yn / Tae olduğu için bende ikinci olarak sookook shipini yaptım !

! İkinci olarak taesoo shipliyorum diye boş yorumlarınızı kendinize saklayın çünkü sikime takmıyorum herkes sizin gibi  " boy x boy " shiplemek zorunda değil tabiki taekook bende shipliyorum ama vsoo ' nunda bende ayrı yeri var beğenmeyen siktir olup gidebilir iyi okumalar ....!

Jeon sevgilisini yatağa yatırıp banyodaki küvetin içini su doldurmaya başladı - yani düğmeye bastı - içeri geri döndü ve küçük bedeni kollar arasına aldı iç çekip nasıl bu güzelliğe yanlış yaptığını düşünüyordu ...

Jisoo hissetyiği ılık suyla uyandı sevgilisini gördüğünde rahatladı

Jis: jeon

Jk : bebeğim şşh gözlerini kapat ve kendini babana bırak

Jis : kendini babana bırak
Diye tekrar etti ve dediğini yaptı ..

Jeon sevgilisini ya ıkadıktan sonra omzuna bir öpücük kondurup onu kucakladı bornozunu giydirip yatağa bıraktı oda kısa bir duştan sonra bornozuyla küçük bedenin yanına yattı kalp şeklindeki dudaklarına bir öpücük kondurup onu kendine çekip düşündü
Tae ve Yn ' lerde ileride onlar gibi olabirlirmiydiler ? Nerde o öküz Tae kıza böyle davrandıkça zor  , dedi ve uykuya bıraktı büyük kaslı ( 🤤) vücudunu uykuya bıraktı....

Yn ' den

( İnsan kendi yazdığı karakterden pick me Vibe ı alır mı aw ?)

Şuan sadece uyumaya çalışıyordum ama çalışıyordum olmuyor yatamıyorum midemde bir değişiklik hissediyorum yada psikolojik de olabilir bilmiyorum eğer gerçekten hamile kalırsam o bebeği aldırmalı mıyım ? Aşağı inip ( çipi çipi çapa çapa ruvi ruvi rava rava ) yemek yemeye başladım aklıma gelen fikirle arka kapıya doğru yürüdüm ama kapı kilitliydi  bende zorlamdım buradan kaçmam lazımdı ama nasıl ? , hih buldum taehyung' ı kullanıp ona güvendiğimi sanıp ondan belkide kurtulabilirdim  aynen Yn aferin kızım çok zekisin (  Tae ne diyor bu sikik )

Yn yerine oturdu film açıp izlemeye koyuldu  ...

Mükemmel yazar ' ın bakış açısından 

Yn uyuya kalmıştı ne ara uyudun moruk aaa ,  kabus görüyordu Tae eve yeni gelmiş Yn ' i uyurken gördüğünde yanına gitti fakat Yn terlemiş yapma diye inliyordu, Tae Yn 'yi uyandırmaya çalıştı . Un uyandığı gibi yanındaki büyük bedene sarıldı ( daha çok yapıştı gibi hmm yazar doğruları söyle ?)
Tae şaşırarak ona sarılan bedene baktı oda karşılık verdi ..

Yn : taehyungiie , onu gördüm bana yaklaşıyordu ben istemiyorum dedim beni dinlemedi .

Ağlıyordu,  evet kızım devam et

Tae : sakin ol güzelim bak ben buradayım o piç cehennemde ( puh cehennem ) .

Yn : O-onu öldürdün mü ? Taehyungiie?

Tae : o yaşamayı hak etmiyordu , benim bebeğime zara verdi .

Yn içten bir şeytan gülüşü attı ama Tae görmedi hihi ,
Üstünde çakma bir gülüşle zıplamaya başladı .

Yn : inan taetae çok mutlu oldum ama...
Dedi ve zıplamayı kesti

Tae : ama ?

Belini sıkıca kavrıyordu bu esnada

Yn : keşke ben onu öldürseydim taetae çok güzel olurdu .

Dedi ve dudağını büzdü 

Tae : eğer istediğini bilseydim sen öldürürdün bebeğim .

Onu sıkıca yerine otutturdu , Yn ' ye temas ettiği gibi Yn homurdandı çünkü yeni yapmıştı zaten .

Yn : ahh tae d-dur  lütfen canım acıyor!

Tae : ahh bebeğim üzgünüm gel film izleyelim.

Yn ywrinden kalkıcaktı ki Tae onu geri ters otutturdu yani - Yn nin sırtı Tae nin göğsüne isabet geliyor - film açıp izlediler Tae ' nin tel i çaldı arayan tzuyu ' ydu yn ekranı görür görmez Tae nin kucağında yan oturdu ters ters baktı Tae ise ona

" sakin ol güzelim boş biri takma hadi film izleyelim fazla kıpırdanma yavrumu zor durumda bırakıyorsun " - çavuştan bahsediyor -

Dedi ve ikisde film izleyerek. Uyuya kaldılar ....

♪♪♪♪♪♪♪♪

Hello guys

Nasılsınız , ben " bok " gibiyim satıldım,
Arkamdan konuşan orongutan dan mı bahsedeyim , sırtımdan bıçaklayan ayıcık bamboya mı söveyim bilmiom ..

Neyse ne aldınız ?

Sizce kitap nasıl gidiyor ?

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum , final yapsam mı saçma mı gidiyor ? Bilmiyom o yüzden yorumlarınız benim çok önemli yine sınır koyuyorum

Vote : 20 +

Yorum : 20 +

Geçen bölümde hiç vote yoktu neden bu beğenmediğiniz anlamına mı geliyor ?

Görüşmek üzere 👋

Görüşmek üzere 👋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Taehyung İle Hayal Et // Yn Zoraki Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin