Tanıtım

17 5 1
                                    


Pazar , 23.32

Sesler duyuyordum. Ama asla Gözlerimi açamıyordum. Vücudumda yoğun bir ağrı vardı. Burası tuhaf kokuyordu. Ağrıyan kolumu hareket ettirmeye çalıştım ama olmadı.

🖇


Salı, 10.09

"Ya uyanmazsa?" Uyanmazsa mı, kim, ben mi? Uyumuyorum ki. Duyuyorum sizi, ama gözlerimi açamıyorum.

🖇

Çarşamba, 19.29

O tanıdık ses yine burada. Günlerdir başımda bir kadın bekliyor. Hissediyorum, duyuyorum. Uyanmam için yalvarıp ağlıyor. Aynı şu anki gibi ,ama ben konuşmak bir yana tek bir parmağımı dahi hareket ettiremiyorum. İşin tuhaf yanı bu sesin kime ait olduğunu bilmiyorum, ya da hatırlamıyorum

🖇

Cumartesi, 04.43

Bu sefer kadının yanında tanıdık bir adam seside var, ama daha çok 20 lerinde genç bir çocuk gibi.

"Anne kendini harap ediyorsun yapma" İçli nefeslerinin arasında burnunu çekti yanındaki kadın.

"Nasıl yapmayayım oğlum? Görmüyor musun 3 hafta olacak neredeyse, ya hiç uyanmazsa?"

"O güçlü, uyanacak inanıyorum. Sen inanmıyor musun kendi kızına?" Dedi kendinden emin sesiyle genç adam.Kendi kızımı, bu kadın benim annem mi?

🖇

Pazartesi, 07.18

"Nilay hanım kızınızın değerleri giderek yükselmeye başladı böyle giderse yakın zamanda uyanması mümkün" Kadının adı Nilay ve benim annem, yanındaki adam da doktor.

Duyduklarımdan anladıklarım bu kadar. Artık neler olduğunu anlamak istiyorum ,hala vücudumu hareket ettirmek için çabalıyorum, derken günlerdir hereket ettirmeye çalıştığım parmağımı oynattım.

"Kızım?KIZIM!?"

"Lütfen sakin olun Nilay hanım. Bunlar normal tepkiler, bu yakında uyanabileceğini gösteriyor"

"Allahım şükürler olsun" Onlar konuşurken ben parmağımı hareket ettirebilmiş olmanın mutlulu ile elimde geldiğince tebessüm etmeye çalışıyordum.

🖇

Perşembe, 13.37

"Kerem, birşeyler yediniz mi oğlum?"

"Yedik dedim ya anne daha kaç kere soracaksın?"dedi bıkmış bir ses tonuyle genç adam

"Kereem!" Diye uyardı yanındaki adam da

"Tamam baba sustum bir şey demiyorum "

"Ablam neden uyanmadı abi?"

"Uyanacak güzelim uyanacak. Bem sen bügün hiç bana sarılmadın, sarıl bakalım abi ye" küçük kızın kıkırdama sesleri geliyordu.

Sonra bir şey oldu..

Ben..

Gözlerimi açtım

Sonunda gözlerimi açtım.

AURORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin