1. Bölüm:Karmaşa

16 5 2
                                    

Birisi sessizce acı çekiyorsa yanına oturup hiç konuşmadan, ama'sız, sorgusuz durmak, onun gibi sessiz kalmak, onun için büyük bir iyileşme olabilir.

Acı hissedilmek ister
Üstüne gidilmez istemez .

Acı hissedilmek ister Üstüne gidilmez istemez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🖇

   Gözlerimi açtığımda odada 5 kişi vardı. 40lı yaşlarda bir adam ve kadın, 20lerinde genç bir erkek, küçük bir kız çocuğu ve kolumdaki serumu değiştiren bir hemşire..

   Bakışlarım en son hemşireye değdiğinde göz göze geldik. Tebessüm etti bana ve "merhaba kendini nasıl hissediyorsun"diye sordu.

  "Efendim hemşire kızım?" Annem olduğunu söyleyen kadın Hemşirenin söylediklerini üzerine alınarak buraya doğru dönmüştü. Kafamı oraya çevirdiğimde diğer 3 kişinin de bakışlarının buraya döndüğünü gördüm.
 
   "Kızım?"

   "Abla?"

   "Abla?"

   "KIZIM? çok şükür uyandın dualarım kabul oldu nasıl hissediyorsun iyi misin?" diyerek bana yaklaşırken yüzümü avuçlarının içine aldı. Hiç bir tepki vermedim. İstedim ama veremedim. Kadının yüzü tanıdık ama bir o kadar da yabancıydı. Sorduğu sorular kafamın karışmasına neden oldu .

   Sonunda uyandın dedi...

  Ben ne zamandır uyuyordum ki?

  Ben cevap vermeyince Bakışları değişmeye başladı. Mavi harelerindeki heyecanın üstüne tedirginlik yerleşti. "Kızım sen iyi misin?" Diye sordu kadının arkasındaki adam. Aynı tedirgin bakışlar onun kahverengi harelerinde de belli oluyordu. Aynı anda  odanın kapısı açıldığında bakışlarım kapıya dönmüştü.

  İçeriye tahminen 50li yaşlarda olan erkek bir doktor girdi. "Eveeet, uyuyan güzelimiz de uyanmış. sizi 5 dakika dışarı alabilir miyiz lütfen?" 

  "Neden, ablamın yanında duramaz mıyız?" 

   "Küçük bir kontrol yapmam lazım beyefendi o yüzden dışarıda beklemelisiniz."

  "Küçük bir kontrolse burada durmamızın bir sakıncası olmaması gerek yanımızda da yapabilirsiniz"

   Doktorun verdiği içli nefesten ve bıkmış bakışlarından bunun ilk defa olmadığını anlamak hiç de zor değildi. Anlaşılan fazla korumacı ve sorun çıkarmayı seven bir tipti. Sorun çıkmasını istemediği için babası olaya dahil oldu,

  "Tamam oğlum, hadi çıkalım" diyerek önce yatağın üzerindeki kadını kaldırıp sonra oğlunu çekiştirdi. Genç adam sonunda doktorun üzerindeki sorgulayıcı bakışlarını çekerek   önündeki küçük kız çocuğunu kucağına alırken söyleniyordu,

AURORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin