9.Bölüm

15 3 0
                                    

Bu bölüm full Mert'ten olucak

Deniz kucağıma çıkıp "Sen iste ben sana he-" dediği anda bir silah patladı.Korkuyla Deniz'in vücuduna baktım korktuğum başıma gelmişti.Deniz vurulmuştu korumalar ateş ediyorlardı Deniz'in gözleri kapanıyordu."DENİZ HAYIR DENİZ KENDİNE GEL DENİZ" Ama nafile Deniz uyanmıyordu Ege geldi beni kendime getirdi Deniz'i kucağıma alıp hemen arabaya bindim.Ege önce biz arkadaydık Deniz hala kucağımdaydı hastaneye gelince bağırmaya başladım "SEDYE GETİRİN LAN" (İnsan biraz kibar olur eyyyy öküz,odun,sığır Mert bey kendi karakterime asla laf etmem)
Demiz'i hemen ameliyathaneye aldılar.Koltuğa oturdum ellerime bakıyordum ellerimdeki Deniz'in KANINA.O sırada Elif geldi yanıma oturdu "Mert nasıl oldu bu nasıl vuruldu Deniz?" "Bilmiyorum ve şimdi öğrenmeye gidiyorum yarım saat içinde burda olurum bir şey olursa ara beni" "Tamam" Ben gidemeden hemşire çıktı "0rh+ kanı olan varmı acil hastaya lazım" "Benim kanım uyuyor beni alır" dedim hemşirenin peşinden gittim.Bir odaya girdik 2 tüp kan aldılar (Bu büyük poşetler oluyor ya serum falan o zıkkımdan) ayağa kalktım hemen bir an gözüm karardı hemşire geldi "Beyefendi oturun dinlenin biraz fazla kan aldık biraz bekleyin" dedi gitti.Sanki çokta sikimdeydi kalktım eve gittim kamera kayıtlarına baktım.Arabanın plakası gözüküyordu hemen Alp'i çağırdım "Alp şu arabayı bul hızlı ol" diyip Alp'i gönderdim o sırada Mehmet'i arayıp depoyu hazırlamalarını söyledim.Alp geldi 5 dakika sonra "Abi buldum hepsini buraya yazdım başka bir şey yoksa ben çıkıyorum" "Tamam çık" dedim Mehmet'i aradım kağıtta ki isimleri okuyup bulmasını ve depoya götürmesini söyledim.Elif'i aradım
-Elif,Deniz uyandımı? Bir gelişme varmı?
-Ne yazık ki ameliyattan çıkmadılar daha çok kan kay-
Dedi o sırada Elif'i bağırma sesleri geliyordu "NOLUYOR BİR ŞEY DİYİN LAN DOKTOR BİR ŞEY DİYİN LAN" o sırada telefon kapandı.Ege mesaj attı
'Abi Deniz'in durumu kötüleşti haber vericem ben sana'
Sinirle depoya gitti (olay biraz hızlı oldu ama bir şey olmaz) adamlar depodaydı sırayla bağlanmışlardı 5 dakika uğraştım onlarla 2si ölmek üzereydi diğer 2sini bilerek sağlam bırakmıştım "DEPOYU YAKIN AMA ÖNCE SİKLERİNİ YAKIN YAVAŞ YAVAŞ ÖLSÜN BU PİÇLER ULAN SİZ DUA EDİN DENİZ'İN DURUMU KÖTÜLEŞTİ YOKSA HEPİNİZE EBESİNİ TERSDEN GÖSTERİRDİM" önce eve gidip duş aldım.Deniz'imin yanına kan kokulu gidemezdim hemen üstümü giyip hastaneye gittim.Deniz'i yoğun bakıma almışlardı benim yüzümden çok kan kaybetmişti ben o kadar beklemeseydim Deniz şuan daha iyi olacaktı."Doktor Deniz'i görebilir miyim?" "Üzgünüm Mert bey şuan yanına kimseyi alamayız yorulmaması lazım her an kötüleşebilir." Elif'e baktım çökmüştü Ege onu yemek yemesi için zorluyordu."Elif hadi git biraz yemek Deniz uyandığı zaman seni böyle görmesin" "Deniz önce uyansın Mert ben gene yemek yerim" dedi "Sevgilim hadi bari biraz ye çok çöktün hadi biraz" Ege resmen yalvarıyordu en son Elif pes etti kantine indiler.Deniz'i izliyordum eli kıpırdadı "DOKTOR DOKTOR hareket ediyor" Doktor ve hemşireler içeri girdiler gözüne baktılar bir şeyler sordular sonra çıktılar " 5 dakika görebilirsiniz ama sadece 5 dakika" "Tamam tamam olur" kıyafetleri giyip içeri girdim."Deniz'im bak bana aç gözlerini ben geldim bebeğim" Deniz zorla gözlerini açtı "Mert" "Sevgilim çok şükür" Deniz öksürmeye başladı "Deniz iyi misin?" "İyiyim iyiyim su verir misin?" "Tabi bebeğim sen yorma kendini istersen konuşma bile önemli değil" suyu verdim daha doğrusu içirdim.Sonra hemşire girdi "Mert bey çıkmanız lazım Deniz hanımın dinlenmesi gerek" "Tabi çıkıyorum...Ben dışardayım bebeğim sen güzelce dinlen" diyip öptüm onu.Çıktım Elif ve Ege gelmişti "Deniz uyandı Elif eğer görme-" o sırada hemşire çıktı "HOCAM HOCAM HASTANIN NABZI DÜŞÜYOR" bağırıyordu doktorlar ve bir kaç hemşire daha içeri girdiler."LAN NOLUYO CEVAP VERİN NOLUYO DENİZ'E" kimse cevap vermiyordu yüzüme dahi bakan yoktu Elif en son dayanamayıp bayıldı.Ege onu bir odaya götürdü "LAN HASTANE BENİM CEVAP VERSİN BİRİ NOLUYO DENİZ'E" bir hemşire geldi "Mert bey çekilir misiniz hastayı kaybediyoruz işi zorlaştırmayın" O sırada Elif ayağa kalktı "Ne demek hastayı kaybediyoruz noluyor Deniz'e birisi bir şey desin" "Hanımefendi işi zorlaştırıyorsunuz ya dışarı çıkın ya da bırakım işimizi yapalım eğer siz bırakın Deniz ölsün diyorsanız çıkalım siz girin içeri hepimiz rahat edelim" diyip gitti.Ege geldi "Elif gel otur şöyle" diyip Elif'i oturttu sonra tekrar benim yanıma geldi "Abi biliyorum canın acıyor ama hiç bir şey yemedim biraz yemek ye hem Deniz'in iyi olması için sakin olmamız lazım bunu sende biliyorsun gel otur şöyle işleri zorlaştırmayalım" "Nasıl oturayım Ege benim bebeğim orda ölümle burun burunayken ben nasıl oturayım nasıl yemek yiyim söylesene" "Haklısın abi ama bari otur" "İstemiyorum Ege sen Elif'le ilgilen beni rahat bırakın hem burda niye hiç koruma yok 10-15 tane koruma gelsin buraya ara söyle" o sırada Elif konuştu "Deniz'i sen koruyamamışken korumaların mı koruyacak Mert?" "Elif sen karışma iyi değilsin şuan kötü bir şey olmasın Ege Elif'i dışarı çıkar biraz hava alsın iyi gelir" Ege Elif'i alıp dışarı çıktı 5 dakika sonra korumalar geldi hepsini koridora dizdim.Koridorda 16'e yakın koruma vardı fazla gelmişler bi' 15 tanesini de dışarı gönderdim evet Deniz'i ben koruyamamıştım ama ona zarar verenleri öldürmüştüm.O sırada Ege ve Elif geldi"Deniz senin yüzünden bu halde bunu bil Mert sen eğer onu o kadar bekletmeseydin ya da kanının akmasını engelleseydin o bu halde olmayacaktı hepsi senin suçun vurulması da senin suçun fazla kan kaybetmesi de senin suçun senin tek yaptığın şey Deniz'e zarar vermek Mert Deniz'i seviyorsan ondan uzak dur ona zarardan başka verdiğin bir şey yok çünkü" Elif'in söylediği şeyler ne kadar doğru olsada sinirimi bozmuştu (LAN kız ölüyor ölüyor ne siniri sıçarım senin sinirine) Lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım aynadan kendime bakıyordum sinirlerim o kadar bozuldu ki "SİKİYİM BÖYLE İŞİ LAN" aynaya yumruk attım.Ayna param parça oldu elim kesilmişti ama umrumda değildi Ege geldi "Abi ne yapıyorsun sakin ol" "LAN NASIL SAKİN OLİYİM DENİZ BENİM YÜZÜMDEN BU HALDEYKEN BEN NASIL SAKİN OLİYİM PAN BENİM SENVİĞİM KADIN ÖLÜYORKEN BEN NASIL SAKİN OLİYİM" "Abi sakin ol Deniz'i ameliyata aldılar gel gidelim oraya Doktor çıkar belki orda olalım" "Bak sende 'belki' diyorsun çıkmama ihtimaline var Ege" lavaboda çıktım ameliyathanenin önüne geldim o sırada bir hemşire geldi yanıma Elif sarmak için beni başka bir odaya götürdü elimi sardı hemen Deniz'in yanına geri gittim.Yarım saat olmuştu kimse çıkmamıştı en sonr Doktor çıktı elleri tamamen kan olmuş haldeydi hemen yanına gittim "Doktor noldu söyle Deniz'im nasıl iyi?" Doktor yüzüme bakmıyordu "KONUŞSANA LAN DOKTOR NOLDU DENİZ'E" Dokrot kafasını kaldırdı "Mert bey Deniz hanım" diyip susuyorum nefes nefeseydi "KONUŞSANA DOKTOR NOLDU DENİZ'E" "Mert bey Deniz hanım........

Bu bölüm bu kadar dı diğer bölüm nasıl olur bilmiyorum

Tahmin Edilmeyen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin