Karanlık bir dünya'da herşeyin yeniden yazıldığı bir zamandayız
Vakit geçmek bilmiyor macera aradığım bu dünyada sadece sessiz kalıyorum. Orta dünyanın her yerine gitmeyi planlıyorum ama pekte istekli sayılmam çok zor bir yolculuk olsada ben zor olan herşeyi severim. Benim Adım Arkhentron Mirobel'de 3'üncü çağın 3024'ünde dünyaya geldim Mirobel küçük bir kasabadır Güney batısında Eregion vardır ben bir Elfim kasabamın adıda elflerin yerleşim yeri olan Echad Mirobelden alınmıştır.
Aslında orta dünyadan dışarısı olan Northen Dream e gitmeyi çok istiyordum orası yeni bir bölge idi farklı bir kıta Tagrefar deniliyordu Ardanın Son oluşumuydu kimisi karanlıktan doğduğunu söyler. Aslında merakta ediyorum Fakat ordan geçebilmek için Rohan ve Isengard'dan (Ayzıngard) geçmem gerekti ve buda nerdeyse imkansız gibi görünüyor idi çünkü yüzük savaşında'ki,muhafızlar silmaril tarihinin en güçlü yaratıkları ordaydı oradan geçmenin yolu ise Fangorn ormanından geçmekti Entler vardı Kocaman devasa hareket eden ağaçlar savaşan ağaçlar derlerki çağın en büyük savaşı Yüzük savaşıydı neyseki bu savaş ben Dünyaya gelmeden 6 yıl önce sona ermişti 25 mart 3019 da yüzüğün volkana atılmasıyla birlikte Karanlık lord Sauron'un yok olması ile sona ermiştir.Ve yıl 4'üncü Çağın 20 haziran 4044 ci yılı ve ben tamı tamına 5020 yaşında bir elfim, Yüzük savaşından çok ürpertici şeyler olmuş herkes zaman ilerledikçe karanlığın bu dünyaya birdaha gelmiyiceğine inanıyordu halbuki bu sefer daha çok bastırmış gibiydi yüzük savaşı sona ereli 5025 yıl olmuştu ama hala aynı his ve korku bizlerin içinde idi kuzeyde Rohan'ın Batısında halen Kızılca kıyamet etkisi sürüyor gibiydi derlerki Northen Dream da Kuzeyli orkların var olduğuna dair söylentiler oluşmuştu orta dünya gezisinden çok Northen dreama gitmekti benim isteğim Ve yolculuğun birinci adımı başlamıştı benim için
Kuzeyli Orkların var olduğunu Öğrenmeye gidicektim hem kimse kuzeyli orkların var olduğuna inanmıyordu hemde gitmeye cesaret edemiyordu neyseki ben cesaretliydim cesaretim annem Tauriel (Toriyel) ve babam Terdraulh'dan geliyordu.Sinsilik yapıp babama orta dünya gezisine çıkıcağımı söylemeliydim aksi takdirde izin vermezdi neyseki öyle dedim ve Northen Dream'a gitmek için koyuldum.Ve yeni Bir serüveni başlattım.Ama herşey bukadar basit olsa keşke Mirobel'de tam 3000 e yakın Elfin hazırlandığı Orta Dünya gezisi başlamıştı asıl soru ordan nasıl kaçacağımdı...
Çünkü baş belası kuzenlerimde benimle birlikte geleceklerdi ne yapıp ne edip onlardan kurtulmalıydım. İki kuzenim Feldront ve Rendlort beni izliyiceklerinden emindim ve bu çok kötü olucaktı çünkü beni anında babama şikayet ediceklerdi.
Bu sorunu çözmek zor olacaktı ama biranda aklıma bir fikir geldi; Kuzenlerim içki içmeyi seven ayyaş herifin tekidirler onları çok içirip Mirogo sertin gecesi (Mirogossertinight) adlı gemiye binmek zorundayım sabah uyandıklarında Reola denilen Orta Dünya gezisi yapan 2 'inci gemiye bindiğimi sanıp peşimden gelmiyeceklerdi. Aslında güzel bir fikirdi ! Keşke işe yarasaydı ...
Ama kuzenlerimin pis bi huyu vardı içikiye bağışıklık kazanmak gibi. Biz elflerin içkiyi içtiğimizde kısa zamanda bağışıklık kazanma gibi bi süreci vardır. O gece beni kandırdılar çünkü nereye gittiğimi merak ediyorlardı ben onları içkiyi fazla içmekten odalarında uyuya kaldığını düşünürken onlar beni odamda dinliyolarmış, aslında komik olan şu'ki bavulumun içine saklanmış olmaları oruya nasıl bir şekilde sığdılar anlamıyorum ama gemiye bavulları 3 kişi kaldırarak çıktık bende neden bukadar ağır olduğunu bir türlü çözememiştim salak gibi bavulları açıp bakmamıştım keşke baksaydım diyorum.
Bavul kımramaya, başlamıştı biranda bomm diye bir ses bavulum kırılmıştı ve bide ne göreyim Kuzen Feldront bavul ve eşağılar dışarda eee bavul bu o yüke dayanamadı. Ve daha sonrada diğer bavul patladı içinden Rendlort çıktı bana neriye gittiğimi sordular? Bende Northen Dream dedim
Feldront dediki: Nee şu karanlık olan Northen Dream mi?
Ben: Evet o karanlık olan Northen Dream nevar bunda
Rendlort:Sen aklınımı kaçırdın hani orta dünya gezisiydi.
Ben:Evet ama artık çok geç yola çıktık bile bu gemi Batıdan Kuzeye doğru gidiyor.
Feldront:Northen Dream da neler olduğunı duymadınmı?
Ben:Evet duydum Bende merak ettim ve sonuna kadarda gideceğim.
Feldront: Seni yanlız bırakacağımızı sanıyosan yanılıyosun geri döndüğümüzde bu babana anlatıcam Arkhen...
Ben:Aaa Hadi ama çocuklar bebek gibi davranıyosunuz yapmayın bana bunu
Rendlort:Bebekmi nekadar tehlikeli bi bölgeye gittiğinin farkındamısın ha ayrıca geri dönüceğimiz kesin bile değilken.Bizden bunu isteyemmesin gende yanında olucaz sana bişey olmasına izin veremeyiz.
Feldront: fakat bu Durumda başımıza birşey gelirse bundan sen sorumlusun!!
Mirogo sertin gecesi adlı gemi nehirden Batı rohana Yelken açarak uzunca bir macerayı başlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkhentron'un Maceraları
AdventureTolkienin efsanevi dünyasından derleme olarak bir hayran kurgusu niteliğinde hazırlanmıştır amaç hikayeye özenmek değil hikayeye ve romana yeni kurgusal Serüvenler eklemektir . Macera aksiyon ve kurgu sevenlerin adresi olarak okumanız dileği ile.