Přemýšlení nahlas

10 0 0
                                    

Už párkrát se mi stalo, že jsem při hovoru s kámoškou přemýšlela nahlas. V neděli (18.2.2024) než jsem jela na lyžák. Se mě ta kámoška rozhodla upozornit, že při hovorech už asi dva měsíce přemýšlím nahlas. Nevím proč až teď, ale nevěděla jsem o tom. A celkem mě to zděsilo. Protože když si vzpomenu o čem pravidelně přemýšlím. Je to i jeden z důvodů proč již nejsme kámošky. Bojí se totiž, že nás celou dobu poslouchá FBI či CIA atd.(děsila jsem jí tím i já). Jakoby jo, učí nás teď ve škole, že to doopravdy dělají. Ale nechce se mi tomu moc věřit. Je zde moc obyvatelstva aby dokázali něco uhlídat. Nemůžou poslouchat všechny hovory najednou, když si volá za den přes 5 mil. lidí najednou. A nebo to je pravda a proto si vrazi volají přes kódy. Jako třeba výbuch Chernobylu :

Kolik dětí? (jak velká radiace?)

Hodně dětí....(velká radiace....)

Jestli to chtěli ututlat (pomocí kódů, které se tvoří díky nějaké tabulce která nevím jak vypadá). Tak se jim to moc nepovedlo (stejně bylo divné zvýšené úmrtí). Právě teď jsem přemýšlela "nahlas" (psala). Ale vrátíme se k věci. Když mě na to upozornila. Zmínila jednu moji myšlenku. Upřímně jsem si myslela, že si to snad zapisuje. Nic proti ní, ale její paměť je na hodně nízké úrovni. Napíšu sem tu myšlenku. Kdo je citlivý prosím nečtěte to. 

OD TÉ DOBY JSEM KLASIFIKOVÁNA JAKO PSYCHOPAT! TAKŽE....dopr už nevím co jsem chtěla napsat😑. Jo...už vím : JAKO VŽDY, NADÁVKY NEUBLÍŽÍ. KLIDNĚ JE PIŠTE 😄.

A nyní již konečně ta myšlenka 🥳:

Je vůbec možné aby jsem zemřela? Most mě nezabil, když jsem spadla (bylo omylem v desíti letech). Takových jedovatých sraček a stále žiju. V jednom místě promáčklý ohryzek, stále žiju. 13x za den spadnu ze schodů a nic se mi nestane. Jako mám na světě nějaký poslání nebo co? A co by se vlastně stalo, kdyby jsem udělala tohle? Prostě se praštila pořádně do ohryzku. Dusila by jsem se nebo topila ve své vlastní krvi? Kašlala by jsem krev? Počkat, jde vůbec kašlat? Znak dušení je nezastavitelný kašel, ale když má člověk zamáčknutý ohryzek? 🤷🏼‍♀️ Neviem neviem. Ale nevadí to vědět nepotřebuji. *stejně si to zkusí vyhledat a dozví se úplný hovno....

A pak jsem se zase vrátila do reality a hovoru. Pokud to někoho vyděsilo. Ujišťuji vás, že se není čeho bát. Určitě nepřijdu k vám domů a neublížím vám(ani nikde jinde). 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 05 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Co mi přes den létá hlavou?Kde žijí příběhy. Začni objevovat