"Ne diyeceksin? Ne diyeceksin ya ne diyeceksin..!" Vücudu sinirle kaplandı. Her bir zerresi sinirden titrerken Yoonginin üzerine yürüdü ve karşı komşularının kapısına yaslanacak kadar üzerine gitti.
"Sana güvenimiştim ben be! Bende sanıyorum ki beni seviyorsun da bana yaklaşıyorsun! Sen gel beni kullan, kendine eğlence çıkart bende seni dinliyim öyle mi? Anlatacak ne kaldı ki daha ya! Ne kaldı söyle! Aylarca peşinden koştum ben senin! Siktir git buradan! Yemin ediyorum senin yüzünü gördükçe senden daha da nefret ediyorum!" Ağızından çıkan laflara hakim olamadı. Karşısındakini ağlatacak kadar yüksek sesle konuştuğunun farkında değildi.
Yoongi ilk kez onun gözü önünde ağlıyordu. Jungkook yavaş yavaş onu daha da sinirlendirmeden kolunu kavradı, "Tamam, sakin tatlım. Gel bi kahve yapalım sana olur mu?" Tatlı tatlı sinirini almaya çalıştı.
"Bırak." Bağırmadı ama tehditkar bir ses tonuyla konuştu tekrar. Yoongi ağlamamak için kendini tutuyor, dudaklarını sertçe birbirine bastırıyordu fakat yinede gözyaşlarını bir türlü tutamıyordu.
"Lütfen," sözü çıktı sadece Yoongi'nin ağzından. "Lütfen..." Diye tekrar etti.
Jimin derin bir iç çekti. Jungkook Jimin'in omuzunu sıvazlayarak onu rahatlatmaya çalışıyordu.
"Hadi Jimin, içeri geçelim hadi. Ev buz gibi oldu." Jimin'i çok zorlamadan evin kapısına yöneldi ve gelmesini bekledi.
Jungkook Jimin'i daha önce hiç bu kadar öfkeli görmemişti. Tanışmalarından itibaren ilk kez oluyordu bu. Hep pozitif ve sakin bir insandı onun gözünde. Öfkesinin karşısındaki insanlara zarar verebileceğini hiç düşünmemişti.
Jimin Yoongiye arkasını döndüğü anda Yoongi bir fırsat bulduğunu hissetti. O kapıya doğru adımlarken arkasından yavaşça gelip beline sarıldı.
Jimin başını yukarıya doğru kaldırıp derin bir nefes aldı. "Yoongi," diye mırıldandı.
"Lütfen git."
~
.
[Hoseok'un spriteları]
.
.Jin
Ya noluyor nolur biriniz anlatsınTae
Evet lütfen anlatın Yoongiye ulaşamıyorumJin
Hoseok
Jk
Tae
Jimin
Hoseok
JkTae
Beni niye etiketliyon ben burdayım zatenJin
Hee pardon
Jk
HoseokHoseok çevrimiçi.
Hoseok
Arasam mı yazmakla hiç uğraşamam
Ya da ses kaydı atıyorumHoseok ses kaydediyor...
Jin
Öfff
Şu bekleme işinden nefret ediyorumTae
Yalnız değilsinHoseok
*Ses kaydı*Jin
Yoongi ya
Üzüliyim mi sinirleniyim mi seviniyim miTae
Yoongiye çok üzülüyorum
Cidden
Jimini çok seviyor o
Çok açık
Ama o da çok hata yaptı
Jimin de çok haklı
Offf
Kimin tarafında olacağımı şaşırdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slowly | Yoonmin
FanfictionJimin, arkadaşlarından seme birini nasıl etkileyebileceği hakkında tavsiyeler almaya başlar. -Texting Başlama tarihi; 7 Ekim 2023 Bitiş tarihi; 18 Mart 2024