16.BÖLÜM:AİLEME SÜRPRİZ

1 0 0
                                    

Herkese selamlar,

Ben Selin bugün saat 10.00'da kalktım elimi yüzümü yıkayıp ailemle mükemmel bir kahvaltı yaptım.Kahvaltımı yaptıktan sonra dişimi fırçalamak için lavaboya gittim.Dişimi fırçaladıktan sonra odama gidip üstümü giyindim üstümü giyindikten sonra annem ve babamın çıkmasını bekledim çünkü onlara bir sürpriz yapacaktım anne ve babam çıktığında hemen hazırlıklara başladım ilk önce evi temizleyip evi süsledim sonra bir meyveli pasta yaptım çünkü annem ve babam meyveli pastayı çok seviyorlardı.Meyveli pastayı yaptıktan sonra onu buzdolabına koyup çantamı alıp spor ayakkabılarımı giydim ve aileme hediye almaya çıktım anneme çok güzel bir kolye aldım babama ise bir kazak aldım onları hediye paketi yapıp hemen eve gittim eve geldiğimde ayakkabılarımı çıkarıp çantamı odama koydum ve aşağı inip hediyelerimi güzel bir köşeye koyup ailemi bekledim ailem geldiğinde konfetileri patlatıp "sürprizzz" dedim.Ailem bu sürprizimi çok beğendi sonra aileme hediyelerini verdim ailem çok mutlu oldu aileme hediyelerini verdikten sonra meyveli pasta yedik pastamızı yedikten sonra salonu toplayıp süsleri eski yerine koyduk sonra ben pijamalarımı giyip dişimi fırçaladım ve derslerini bitirip aileme iyi geceler dedim ve yatağıma gidip uyudum.







👉🏻Yorum yapmayı,oy vermeyi ve de takip etmeyi unutmayın🙏🏻🙏🏻🙏🏻😭💖
 

5'Lİ GURUP💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin