1.bölüm: uyanış ve arayış

20 3 3
                                    

Hatırlarsanız Megatron decepticonları dağıttını söyleyerek gitmişti...şimdi devamını anlatacağım...

Megatron daha sonra bir yere iner ve şöyle der:
"Nasıl..."
Nasıl unicron onu ele geçirmişti... Nasıl otobotlar onu yenmişti... Nasıl allspark geri geldi....Nasıl....
Tüm bunları düşünürken bir mor parça belirdi... parlıyordu ve tiz bir ses geliyordu...bu...kara enerjondu... Megatron bunu görünce bir an şaşırdı... yutkunarak:
"Buda ne...k-kara enerjon..?"
Eline aldı ve eline aldığı anda bir an aklında anıları canlandı...ve en kötüsü...güç bulma isteği...uyanmıştı, güç üstünlüğü,kibir, otobotlara karşı olan duygular... uyanmıştı...ve son olarak askerleri Dreadwing ve Breakdown un ölümü...hatırlamıştı...bunlar onun aklında uyanmıştı...ve şöyle dedi...
" Decepticonları dağıtmamam, knockout u otobotlara esir etmemem, Dreadwing i öldürmemem, Breakdown u o sinir bozucu insanların eline bırakmamam ve en kötüleri pes etmemem ve bana başından beri sadık olan Starscream i bırakmamam gerekirdi..."
Bunları düşündükçe hem pişmanlık hemde üzüntü duyuyordu ... Ve Starscream i bırakmak yerine ona ve diğer askerlerine şefkat göstermesi gerektiğini düşündü...
"Onlara şefkat göstermem gereki-AH! Ne diyorum ben böyle..."
Ama onun içindeki kibir,öfke ve kıskançlık bu düşünceyi kirletiyordu...
"Decepticonları toplamam gerek Hemen!"
Ve uçup onları aramaya başladı...

"transformers prime: Decepticonlar Geri Dönüyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin