5/7

117 26 1
                                    

(alarm çalar)

Seungmin: Offf çalmak zorundamısın

Elimi yüzümü yıkayıp okula gitmek için hazırlandım. Nasıl göründüğümü görmek için Boy aynasının karşısına geçip kendime baktım en çokta burnuma çünkü okuldan geldikten sonra burnum eskisi gibi olmayacaktı minhoyu kendime sevdirene kadar herşeyi yapıcam çünkü buna değer. Ayakkabılarımı giyip dışarıya çıktım. Okula gitmeden önce mezarlığa gitmek istedim çünkü okul çıkışı gidecek durumda olmayabilirdim. Mezarlığa geldiğimde nedense içimden bir ses "keşke sende ölseydin" diyordu. Hemen annemle babamın mezarlığının yanına gittim.

MİNHO'NUN AĞZINDAN

Okula gitmeden önce han'ın yanına gitmek istedim çünkü o artık rüyalarıma gelmiyor..onu özledim. Mezarlığa han'ın yanına gittim ve içimi dökmeye başladım.

Minho: Sevgilim..nasılsın?...neden rüyalarıma gelmiyorsun seni özledim hemde çok..sende yokken tüm geceler kapkaranlıktı yıldızsız geceler gibi..Ama son zamanlarda o yıldızsız gecede bir tane yıldız belirdi..Adı seungmin. Bana aşık ve kendisini bana sevdirmeye çalışıyor..ama ben onu kendimden uzaklaştırmaya çalışıyorum. Sence iyimi yapıyorum? Bence hayır. Ona bi'şans vericem. Bana kızma lütfen çünkü sende benim mutlu olmamı isterdin. Hem seungmin ona yaşattığım acılara rağmen benden vazgeçmiyor o iyi biri ,her halinden belli oluyor. Bu gün Erkekler tuvaletinde ona istediğini vericem. Seungmin onun burnunu kıracağımı sanıyor ama hayır kırmayacam. Neyse..benim okula gitmem gerek. Görüşürüz eski sevgilim..

Ayağa kalkıp üstümü silktim ve mezarlıkta biraz dolaşmaya karar verdim. Mezarlıkta sadece ben varmışım gibiydi. Biraz dolaştıktan sonra okula gitmek için mezarlıktan çıkıyordum ki birinin ağladığını duydum. Mezarlıkta tek ben vardım sanıyordum. Ağlayan kişinin kim olduğunu görmek için gözlerimle onu aramaya çalıştım. Orada! Ama o seungmin değilmi? Ne işi var onun burada? Ailesi içinmi gelmişti? Muhtemelen öyledir. Onun yanına gitip gitmemek için kararsızdım ama yinede onun ağlamasına dayanamayıp onun yanına gitmeye karar verdim.

Minho: Seungmin?

Seungmin: ne işin var senin burada

Minho: bir insan mezarlığa neden geliyorsa bende onun için geldim.

Seungmin:(daha da fazla ağlamaya başlar) Neden.. beni bırakıp gittiniz ki?

Minho: Seungmin ağlama artık

Seungmin: Neden? Ağlamak bebeklere göre mi?

Minho: seungmin ne alakası var? ağlama diyorum sadece

Seungmin: nedenini ben biliyorum toprak benim kirli göz yaşımla ıslanmaması için değilmi?

Minho: Seungmin..(seungmin'e sarılır) hayır onun için değil sadece kendini harap etme çünkü bunu yaparak hiç birşey elde edemezsin.

Seungmin:(oda minho'ya sarılır) onların yerinde keşke ben olsaydım

Minho: Hayır böyle deme

Seungmin: neden? Sende demiyormuydun ölmem gerektiğini

Minho: emin ol sana onu dediğimde ciddi değildim

My unknown love |2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin