Dünya üzerinde 4 ırk vardı;
İnsanlar... Arazilere yerleştiler, krallıklar kurdular ve bi yok uğruna birbirlerini katlettiler. Diğer türlerden her zaman nefret ettiler ve kin duydular.
Ejderhalar... Volkanları ve dev dağları yuvaları olarak seçtiler, insanların yaptığı büyüler onları sonsuz bir uykuya zorladı.
Ve Deniz Yaratıkları... Adı üstüne, denizleri işgal ettiler ve ihtiyacından fazlasını alanları -ki bunlar genellikle insanlar- derin sulara gömdüler.
Hatırlarsanız 4 ırk var demiştim... İşte 4. ırk;
Elfler... İnsanların hiddetinden ve nefretinden korktular, ormanlara sığındılar. Kendi aralarında çeşitlendiler ve dünya üzerindeki yaratıklara hükmetmeye başladılar.
Kitabın ana karakterlerinden olan Skyler bir elfti... Yaşıtları tarafından güçleri olmadığı için her zaman hor görüldü, keşke sadece yaşıtları olsaydı... Dağların eteklerine kaçtı ve birdaha kimseye gözükmedi.
Ve kitabın 2. ana karakteri: Lucas, insandı ve basit bi köylünün oğluydu. Ünlü bir şovalye olmak istiyordu, sert eğitimlerden geçti, uyanan ejderhalardan birini öldürdüğünde ünlü şovalyelerin arasında yerini aldı. Bi krallık kurdu ve krallığı kalkındı, neredeyse kralla aynı seviyedeydi...
(Lucas'ın aklımdaki görüntüsüne en benzer olan buydu... Ayh kalbim çarpiur, bayılazam...)
Tam bu dönemlerde, ava çıktığı sıralarda...
Evet, Skyler'ın fotoğrafındaki kişi Legolas... Üzgünüm, başka ultra mega yakışıklı elf tanımıyorum💘...
Bu sadece tanıtımıydı, umarım seversiniz ❤️
Sevgilerimle ⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆
⋆˙❦‧₊˚ Luisa~ ‧₊˚ ⋅,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Aşk ve Savaş~
FantasyNEDEN İLK KİTABIM FANTASTİK Bİ DÜNYADA EJDERHALAR PEŞİNDE KOŞMAKLA GEÇMESİNKİ DEDİM! Ve işte burdayım! Umarım seversiniz, ilerledikçe sıkıcı olmamasını umuyorum, sevgilerle... ...