Prešiel viac ako mesiac a ja som už bola v naprostom poriadku. Od vtedy sa nič podobné nestalo. Na bruchu mi zostala obrovská jazva no snažila som sa ju nevnímať.
"Elis kde si toľko?"
Kričal na mňa Tom zo spodku. Postavila som sa od stolíka s mejkapom a išla za ním dole. Ešte pred tým než som odišla z izby som pozrela do zrkadla a napravila si vlasy ktoré som pred chvíľou natáčala. Mala som rovné vlasy takže som si ich musela vždy keď som chcela vlny natočiť. Boli to iba také jemné vlnky nič extra.
S Tomom sme sa chystali na večer spolu s jeho bratom a jeho priateľkou. Dačo také ako dvojité rande. Zbehla som dole po schodoch. Topánky s podpätkom som držala v ruke. Obujem si ich až potom, inak by som sa vytrela hneď tu na schodoch.
Tom už netrpezlivo stál pri dverách a čakala n mňa.
"Už som tu."
Zbehla som schody a zastala pri ňom. Zase si ma obzeral. Robí to doslova vždy a všade. Dakedy mi to ide už na nervy.
"Čo je zase ?"
Vyhrkla som na neho.
"Nič. Si nádherná."
Pritiahol si ma bližšie a pobozkal ma na pery. Potom som dostala ešte jednu pusu na čelo a mohli sme ísť.
Tom ma vždy bozkával na čelo. Neviem prečo to má potrebu robiť. Ale tak nesťažujem si na to.
Nastúpili sme do auta. Išla som cestu do auta bosá a topánky som si položila k nohám. V aute bolo teplo a čisto takže by bolo jedno aj keby som tu úplne nahá.
Tom naštartoval a vyrazili sme. Riadi ako šialenec no už som si aj zvykla. Chytil ma za stehno a jemne ho stlačil. Ruka mutam zostala po celý čas.
Tom vystúpil z auta ako prvý a potom bežal na moju stranu mi otvoriť dvere. Podal mi ruku a ja som ho za ňu chytila. Vystúpila somz auta a išli sme do vnútra reštaurácie.
Pri stole už sedela Mia a Bill. Mia je Billova priateľka už som ju mala možnosť spoznať. Dosť sme si sadli. A čo sa týka Billa tak sme si tiež rozumeli. Dozvedela som sa že to bol on čo má vytiahol z auta a čo sa mi celý čas prihováral.
Pozdravili sme sa a sadli sme si za stôl. Objednali sme si jedlo a nejedli sme sa. Bavili sme sa dosť dobre. Keď prišiel už čas ísť domov tak sme sa rozlúčili a išli domov.
Po ceste domov sme driftovali po ceste a robili rôzne ďalšie blbosti. Iba sme sa tak zabávali. Adrenalínu nie je nikdy dosť. To mi povedal raz Tom.
Prišli sme domov a ja som bola rada že mám konečne dole tie hrozne a bolestné topánky. Išla som do sprchy a dala na seba tepláky a top.
Išla som hore do izby za Tomom. Otvorila som dvere a on ležal na posteli. Dačo robil na mobile. Usmiala som sa na neho keď si ma všimol.
"Čo sa tak usmievaš?"
Povedal a pustil mobil z rúk. Položil ho na nočnú stolík. Sadol si na posteľ a nohy si spustil dole z posteli. Prebodla som ho pohľadom a rozbehla sa k nemu.
Sadla som si na neho obkročmo a on si ľahol na chrbát. Chytil ma za pás a pritiahol si ma bližšie. Začali sme sa bozkávať. Jeho ruky mi behali po celom tele. Od vrchu chrbt išli na pás a z pásu na môj zadok. Jemné ho stlačil a potom rukami zablúdil späťna môj pás.
Odtiahla som sa od neho a prevalila sa na bok. Tom si ma posunul vyššie a týčil sa nado mnou. Usmiala som sa na neho a on ma pobozkal. Jedna pusa na pery druhá zase na čelo.
Zliezol zo mňa a postavil sa na zem. Zobral perinu a zakril ma ňou. Otočila som sa na bok a pozorovala ho celý čas.
Na chvíľu odišiel z izby no potom sa vrátil a ľahol si už konečne aj on. Pritulila som sa k nemu a išli sme spať. Sem tam mávam v noci nočné mory. A sem tam v noci nespím vôbec. Ale nie kvôli nočním moram. ;)
YOU ARE READING
Nebezpečná láska - Tom Kaulitz
RomanceNormálny deň ako každý iný. Elis nečakala že sa jej dakedy stane niečo podobné. Tom je plný prekvapení a tak tiež aj dosť nebezpečný. No Elis sa nikdy nedotkne