SEN KİMSİN

15 3 0
                                    

Ben yani bir ölünün parmak izini vermiştim, eğer polislerin kulağına giderse suçlu sayılacaktım.

Tam o sırada kapı çaldı kapının çalmasıyla korkmuştum polisler olabilirdi. Kapıyı açtım yerde siyah bir paket,ilk önce etrafa bakındım kimsenin olmadığını görünce dikkatlice paketi aldım içeri girdim ve kapıyı kitledim.Paketi açtım bu bu benim küçüklük fotoğraflarım hepsi gizlice çekilmişti bu belliydi.

Bir not vardı aldım ve açtım, sinirden korkuyla karışık bir kahkaha attım dışardan görenler beni deli sanabilirdi. Notta attığın adımlarına dikkat et yazıyordu.

Kimdi bu tekrar tekrar karşıma çıkıyordu bir şey bulmam gerekiyordu her şey kafamda durmuştu ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.

Karakola gidersem yakalanırdım daha doğrusu suçlu pozisyonuna düşerdim.
Kafam çok karışıktı işimden olmak istemiyordum ne yapmalıyım peşimde kim var ve benden ne istiyor.

Bu şehre geldikten beridir herşey altüst oldu fakat ben sadece son 1 aydır olanları hatırlıyorum, doktorların dediğine göre kısa süreli hafıza kaybı yaşıyorum.

Bana olanları bulmam için kamera kaydı veya kaza anında orda olan kişileri bulmam gerekti.

Offf herşey çok karıştı derken kapı çaldı açmamalıydım açmayacaktımda ışıkları kapattım kapı kitliydi ama hala zil çalıyor,kapı tıklanıyordu derken camda bir hareketlenme oldu

Korkuyordum......

181 kelime

Seeelammm nabersiniz umarım iyisinizdir ben süpeerimmm
Bayadır yoktuk dersler falan ara vermiştim veee çok aksiyonlu bölümlerle geri döndüm bu bölüm biraz sakindi umarım beğenirsiniz sizi sevindirebilirimmm
Oy vermeyi ver düşüncelerinizi chat kısmından belirtmeyi unutmayınnn

Ayrıcaa
İsim_yokabe
Instagram hesabıma yazabilirsinizzz sizi seviyorumm bı dahaki bölümde görüşürüzzzz muaaah 🫀🤍💓❣️

GİZEMLERİN SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin