tavşan kardeş filme düşerse

14 1 0
                                    

Tavşan kardeş, bir gün tosba ve fil kardeşleriyle buluştu. Ancak, onlara "Evde işim var, bende para yok," diyerek yalan söyledi. Tosba kardeş ve fil kardeş, anlayış gösterip ayrıldılar.

Ancak, bir süre sonra tesadüfen yenidoğan semtindeki yokuşta Tavşan kardeşi gördüler. Tavşan kardeşin kafasında bere elinde eldiven kışın ayazında götüne kırağı düşmüş bir şekilde yenidoğan yokuşunu çıkarken değişik dans figürlerini ısınmak ve exin kafasının gelmesi için bekliyordu . Tosba kardeş ve fil kardeş tavşan kardeşin filme düştüğünü anlamışlardı.

Tavşan kardeş, ex atmış Tiesto dinlerken Tiesto müziğini bastıran Şahin marka arabanın içinden gelen son ses müziği duyunca şaşkınlıkla baktı. Tosba kardeş ve fil kardeş, gizemli bir şekilde inmişlerdi.

Fil kardeş, Hani lan yarraaaam işin vardı dedi

Tosba kardeş, "Galiba evdeki işler burasıymış," diye espriyle yaklaştı. Fil kardeş ise gülerek işim var ayaaaaaaaaa .... , "İş çözmek için buraya gelmişsin gibi duruyorsun, dostum!" dedi.

Tavşan kardeş, yüzündeki gülümsemeyle yakalanmış olmanın verdiği utangaçlıkla, "Evet, belki biraz kaçtım. Ama bu yolculuk çok eğlenceli oldu!" dedi. Hep birlikte, yokuşta geçen zamanın tadını çıkartarak, yenidogan'a giden yolda birlikte devam ettiler.

tavşan kardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin