Tavşan kardeş, Bed Deresi semtine gitmeye karar verdi. Kısa bir süre önce tanıştığı zürafa kızın evine gitti. Kapıyı çaldığında, içeri adım attığında büyük bir şaşkınlık yaşadı. Zürafa kızın evinde, bir yanda sıcak bir atmosfer hakimdi, diğer yanda ise şaşırtıcı bir sürprizle karşılaştı
tosba kardeş ve fil kardeş !!Tosba kardeş ve fil kardeş ile karşılaşınca şaşkınlığını gizleyemedi. Çünkü Tavşan kardeş , Tosba kardeş ve Fil kardeşe karşı filme düşmüş annesiyle pazara gideceğini söylemişti Ancak, Tosba kardeşte Tavşan kardeşe, evde çocuklar duymasını izleyeceğini belirtmişti aynı zamanda Fil kardeşte diğerlerine karşı farklı bir filme düşünce, birbirlerini tanımıyormuş ayaaaaa yapacaklarını gözleri ile anlaşıp zürafa kıza karşı yeni bir filme düşmeye karar verdiler. Zürafa kız mutfakta içkilerini tazelerken
**Tavşan Kardeş:** (kafasını aşağı yukarı sallayarak) Hoş geldiniz! Ne sürpriz, siz burada mıydınız?
**Tosba Kardeş:** (kurnaz bir gülümsemeyle) Ne yalan söyleyelim, seni şaşırtmayı seviyoruz.
**Fil Kardeş:** Evet, biraz gizlice geldik. Gözlerinin içindeki şaşkınlığı görmek için.
**Tavşan Kardeş:** (gülerek) ayaaaaa İyi ki gelmişsiniz, ben de sizi özlemişim!
**Tosba Kardeş:** (kendinden emin bir tavırla) Ama tabii ki, bu sürpriz karşısında biraz kola sığınıp gizlenmek de gerekir.
**Fil Kardeş:** (gülerek) Tosba'nın kafası her zaman çalışır. Kolpalık olayını şahane bir şekilde planladık.
**Tosba Kardeş:** (göz kırparak) Tavşan kardeş, seni kandırdığımız için bize kızma, bu sadece dostluk şakaları!**Tavşan Kardeş:** (gülerek) İyi ki geldiniz, her şaka için bir karşılık bulurum!
**Fil Kardeş:** (kahkahayla) Bir sonraki sürpriz senin olacak gibi duruyor!
Derken elinde içkilerle zürafa kız içer girmiştir .
**Tavşan Kardeş:** Merhaba, ben Tavşan kardeş! Sonunda yüz yüze tanışma şansımız oldu.**Zürafa Kız:** Merhaba Tavşan kardeş! Evet, sonunda tanışabildik. Çiçekleri için teşekkür ederim, çok güzeller.
**Tosba Kardeş:** Ben de buradayım! Tavşan kardeş, tanıştığımıza memnun oldum.Bir anda herkes file bakar
**Fil Kardeş:** Ve ben Fil kardeş! Sana uzaktan gördüğümüzde bile, bu evin ne kadar güzel olduğunu söyleyebilirim.
**Zürafa Kız:** Çok teşekkür ederim! Sizinle tanışmak gerçekten güzel. İçkilerinizi buyrun birlikte keyifli bir gün geçirelim.
**Tavşan Kardeş:** Evet, bu sürpriz ziyaretimiz hoş bir gün geçireceğimize dair güzel bir başlangıç gibi görünüyor.
**Zürafa Kız: Tavşan kardeş! Sürpriz oldu, değil mi?**Tavşan Kardeş:** Evet, gerçekten! Tosba ve fil kardeşte burdaymış
**Tosba Kardeş:** (gülerek) Tabii ki, selam Tavşan kardeş! Biz de zürafa kızın davetini kabul ettik.**Fil Kardeş:** Evet, dedik ki, "Neden olmasın? Belki de en uzun dostluk zürafa kızın evinde başlar!"
**Zürafa Kız:** (gülerek) Birbirinizi daha önce tanımıyordunuz, öyle değil mi?
**Tavşan Kardeş:** yooo. gerçekten sürpriz oldu ama hoş bir sürpriz! İlk izlenimler neler?**Fil Kardeş:** Tosba kardeş bu noktaya nasıl geldiğimizi bulmaya çalışıyor Sanırım
**Tosba Kardeş:** (gülerek) harbi anasını sikiyim nerden anladın
**Zürafa Kız:** Haydi, gelin oturalım, birlikte eğlenceli bir gün geçirelim!**Fil Kardeş:** (gülerek) Tamam, ama sonra sana uzun bir burnumun olduğunu hatırlatmamı ister misin?
**Tavşan Kardeş:** (gülerek) Tabii ki, ama senin uzun burnun sayesinde çatıdaki lambayı değiştirmemize yardımcı olabilirsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tavşan kardeş
Short Storyhep anlatılır ya tavşan kardeş aşağı tavşan kardeş yukarı bu da burada dursun :)