#4 Geride Bırakılan İpuçları!!

98 10 152
                                    

828203738282 yıl sonra yeni bölüm ile karşınızdayım -^-

-Yazar POV-

Dark'ın evinin düzeni neredeyse bitmek üzereydi. Plan yapmasını ve üzerinde çalışmasını engelleyen geriye sadece bir şey kalmıştı... Virabotlarının bazı belgelerini kulübede unutmuştu! Şimdi oraya gidip alsa Chosen'a yakalanır mıydı acaba...? Gerçi şu ana kadar yakalanmamıştı ki?? Nasıl şimdi yakalanabilirdi? Tamam. Uzun süre boyunca düşünmeye devam ederse bir karar alamayacağı belliydi.. Oturduğu koltuktan kalktı ve kulübeye doğru uçtu Kulübenin önüne geldiğinde durdu Kapıyı açtı ve içeri girdi Virabotlarının gerekli belgelerini aldı Belgeleri çantasına yerleştirdi Tam o sırada... AYAK SESLERİ DUYDU?! BİRİLERİ KULÜBEYE YAKLAŞIYORDU...!!??

Dark:
-Hassiktir hassiktir hassiktir...

Dark daha önce virabotlarını sakladığı minik bölmeye indi Bu bölmede hem içeriye girecek kişileri görebilir hem de konuşmaları net bir şekilde duyabilirdi Kapı aralandı Birisi içeri doğru ilerliyordu...

Oh.

Bekle...

Ne...?

İçeri giren kişi The Chosen One'dan başkası değildi.

Dark hemen panikledi Chosen'ın burada ne işi vardı?! Üstelik yalnız değildi.. Arkasından biri daha içeri girdi

O turuncu şeytan.

Dark o şeytanı görür görmez sinirlendi Şu an tek istediği o lanet olası pisliğin kafasına milyonlarca kez ateş topları fırlatıp ona ölene kadar işkence çektirmekti ama bunu yapamazdı.. Özellikle Chosen da burada iken asla olmazdı Chosen'dan çok pis bir intikam almak istiyordu ve şimdi bu tatlı şeytancığa saldırmak ona pek yardımcı olmazdı. B-Bekle?! O çocuk hakkında ne düşünmüştü az önce!!? O çocuk tatlı değildi! Gram tatlı değildi hemde!!! Sadece milletin arkadaşlığına gözünü sokmaya bayılan bir pislik idi. Evet. Öyleydi! Dark onun hakkında bunu düşünüyordu. Bekle? Neler oluyordu..? Chosen'ın elinde birkaç kıyafet parçası vard- Oh.

Bu kıyafetler Dark'ın soygun yaparken kullandığı kıyafetlerdi.

Chosen ağzını açtı ama 5 saniye sonra hemen kapadı Bir şey söyleyecekmiş gibi görünüyordu... Second da ona baktı O konuşmayı kendisinin başlatması gerektiğini biliyordu

Second:
-Evet abi? Niye buraya geldik??

Chosen:
-Bu kıyafetler... Bu kıyafetler o soygunda kullanılan kıyafetler.

Chosen'ın sesi... Dark'ın duymayı özlediği bir ses. H-HAYIR HAYIR!! Ondan nefret ediyordu. Nefret ediyordu ondan. Kendisine yaptıklarından sonra ona karşı bir gram bile sevgi ve saygısı kalmamıştı. Ona bu yaptıklarının hepsinin bedelini ödetecekti!

Second:
-Oh.

Flashback

Chosen ile Second daha önce Dark ile olan dövüşmenin yaşandığı yerin oradan uçarak geçiyordu Chosen Second'u hırsızı yakalama işinin detaylarını konuşmak için buraya yakın bir yere götürmeyi düşünmüştü Second sırtındaydı ve abisinin sırtında uçmanın tadını çıkarıyor gibiydi ama aynı zamanda yorgunluktan geberiyordu çünkü bütün gece arkadaşları ile birlikte Purple için hastanede kalmışlardı Ertesi gün Yellow'u zar zor ikna ederek abisi ile buluşmaya gelmişti Chosen uçarken denizin üstünde süzülen birkaç parça kıyafet gördü Kıyafetlere dikkatli bakmak için aşağı doğru uçmaya başladı

Second:
-Abi neden aşağı doğru iniyoruz?

Chosen:
-Bana abi deme! Denizdeki birkaç şey dikkatimi çekti de..

İntikam Uğruna.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin