-Yazar POV-
Akşam saatleriydi. Şehirde herkes panik altındaydı. Herkesin içini bir korku kaplıyordu.. Günün başından beri belirli mağazalardan silah, kostüm, maske ve bomba çalınmıştı. Üstelik bir restorantta aptal 2 çöp adamın kavgası yüzünden bir müşteri yemeğinin parasını ödemeden ayrılmış, mutfaktaki erzakları da çalmıştı! Bu erzakları çalan ve yemeğini ödemeyen kişi tespit edilememişti... Mağazalardan o eşyaları çalan kişi de! Tabii siz zaten kimin çaldığını biliyorsunuz... The Dark Lord!
Dark banka soygununu günlük kıyafetler ile yapamazdı tabii.. Güçlerini düzgün kontrol edebilecek kadar enerjisi yoktu. Bu yüzden yanında silah ve bomba da taşımaya karar vermişti. Üstelik onun ve Chosen'ın dışında şehirde gücü olan kimse yoktu. Yani o turuncu şeytanın da güçleri vardı tabii ama kimse onun gücünden haberdar değildi.. Herkes onun ölü olduğunu düşündüğünden Chosen'ı suçlardı. Tabii bu da güzel bir intikam olabilirdi ama o zaman Chosen onun yaşadığını öğrenirdi ve Chosen'dan almak istediği daha büyük intikam planı bozulurdu. Eğer televizyonda kim olduğu gözükürse hem Chosen onun yaşadığını öğrenirdi hem de şehirin herhangi bir yerinde kalması mümkün olmazdı ki bunlar da intikamı için birer dezavantaj olurdu. Banka soygunu yapmak için bir plana da ihtiyacı vardı tabii...
Karanlığımızın lordu planını yapmaya dursun.. Biz neden seçilmiş kişimizin durumuna bakmıyoruz?
Polis 3:
-Senin yaptığını biliyoruz The Chosen One!! Kanun namına bu kapıyı aç. HEMEN.Chosen:
-BEN. HİÇBİR. ŞEY. YAPMADIM!!Polis 1:
-Tamam seni tutuklamayacağız! Ama ifadeni almamız lazım Chosen.. Kapıyı aç yoksa kırmak zorunda kalacağız.Chosen gözlerini devirdi ve elini yumruk şekline getirerek sıktı. Eğer o polis onu herhangi bir şekilde tutuklamayı denerse kafasına güzel bir ateş yağmuru yağdırmaya hazırdı. Kapıyı açtı.
Chosen:
-Evet. Ne istiyorsunuz??Polis 2:
-Bay Chosen.. Umuyoruz ki bugün mağazalarda olan malzeme çalınmasından haberdarsınızdır. Üstelik.. Bu malzemeler baya tehlikeli malzemeler...Chosen:
-Boş konuşma da bunun benimle ne alakası olduğunu söyle.Polis 3:
-Mağazadan o eşyaları siz çaldınız. Daha önceden de suç kayıtlarınız olduğu için sizin yaptığınızı biliyoruz. Lütfen hemen teslim edin!!!Chosen:
-NE?! Siz aptal mısınız!? Tamam kıyafet ve maskeyi anladım da.. Benim silah ve bombaya neden ihtiyacım olsun?!? Ben bombanın kendisiyim zaten sizi ucubeler. Ugh. Polisler bile bu günlerde aptallaşmaya başladı! Üstelik ben yapmış olsam ve size vermesem bana ne yapabilirsiniz? Cevap versenize?! Sizin gözlerinizden lazer çıkıyor mu bakiyim? Hmm??Polis 2 derin bir iç çekti
Polis 2:
-Chosen haklı millet.. O yapmış olamaz. Neden silah ve bombaya ihtiyacı olsun?Polis 1:
-O hâlde maske ve kostümler ne olacak??Polis 3:
-HEM RESTORANTTA BİR MÜŞTERİNİN YEMEĞİNİN PARASINI ÖDEMEDEN AYRILDIĞI VE YEMEKLERİ ÇALDIĞI ZAMAN CHOSEN KAVGA ÇIKARDI!! O YAPMAMIŞ OLSA BİLE KİM OLDUĞUNU BİLİYOR OLMALI! ÇALAN KİŞİ KESİN ARKADAŞI FALANDIR VE.. VE! ONA YARDIM EDİYORDUR?!Chosen:
-Öncelikle kime sesini yükselttiğine dikkat et. Bu şehrin polisi olabilirsin ama fiziksel olarak üçünüzü de yere indirebilirim. Umarım farkındasındır. Birincisi benim arkadaşım yok. İkincisi o kavgayı aptal bir müşteri yemek çalsın ve yemeğinin parasını ödemeden kaçsın diye çıkarmadım ben! O aptal görevli önüne baksaydı ve bana düzgün davransaydı ben de ona saldırmazdım!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Uğruna.
مغامرةSelam!! Şu anda bu kitabı yazmaya başlıyorum çünkü çok kötü hissediyorum ve acil beni mutlu edicek bir şey yapmam lazım O yüzden Dark Lord ile alakalı bir kitap yazmaya karar verdim nasılım ama UFOWBDKEHAHDKEBAJD Öncelikle bilmenizi isterim ki berba...