Bu kurgunun okunacağına asla ihtimal vermesemde yazıyorum..
Oy ve yorum bırakmayı unutmayın 💜
İi okumalaürrrrrr 💕
***
Kamera kaydını başlatıp, aynadan son bir kez kendime baktım.
Youtube ilk başladığımda yine omegle içerikleri yapıyordum ama daha sonralarda kız taklidi yapıp insanları trolleyen youtuberlar görünce ve bu videoların çok daha fazla izlendiğini anlayınca kendimi Gratistte bulmuştum.
Kuzenim aynı zamanda en yakın arkadaşlarımdan biri olan Nejla'nın yardımlarıyla ilk videomu çekmiş ve yayınladıktan kısa bir süre sonra bolca izlenme ve takipçi kazanmıştım.
Yaklaşık bir yıldır da bu işe devam ediyordum.Monitör ekranındanda nasıl göründüğümü son bir kere kontrol edip başlaya bastım.
Ekranda gözüken iki tane ergenle göz devirmemek için kendimi zor tuttum. "Oha anime kızı!" Diye bağırdı bir tanesi. Arkadan vuran ışıktan dolayı yüzleri tam anlamıyla görünmüyordu.
"Aynen knk oni-chan" dediğinde kalın ses tonumdan dolayı ilk önce afallamışlar daha sonra küfrederek beni geçmişlerdi. Güldüm sadece.Bu sefer denk gelen bir dayıydı. "Çok güzelsin." Dediğinde ses değiştiriciyi açıp konuştum. "Teşekkür ederim yakışıklı."
Ses değiştirici sayesinde sesim karşı tarafa farklı gidiyordu."Açsana."
Sapıkça bir şey istediğini anlamıştım. Dudaklarımı büzdüm. "Neyi?" Diye sordum anlamazdan gelerek. Türkiye'de ki sapık dayıların imha edilmesi gerekiyordu.
"Pıttığını" gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Sinirlerim bozulmuştu. Bu nasıl bir tabirdir amına koyayım. Ses değiştiriciyi kapattım. "Dayı o bende yok yalnız."
Sesimi duyunca bir kaç saniye durdu. Daha sonra sinirle konuşmaya başladı;"Utanmıyor musun böyle karı gibi giyinmeye koca herif!? İbne misin sen?!"
"Dayı asıl sen utanmıyor musun çocuğun yaşında ki kızlardan 'pıttığını' göstermesini istemeye?" Taşşak geçer gibi konuştuğumda daha çok öfkelendi. "Ben senin büyüğünüm saygılı ol!"
"Biliyor musun?" Dedim gözlerimi kısarak. "Ben seni tanıyorum!" İkinci monitör ekranından adamın ismine baktım. Az da olsa anlıyordum bu işlerden. "Satılmış..." Cıklayarak kameraya baktım. "Ayşe Nur hanım sizin böyle biri olduğunuzu biliyor mu acaba."
Adam karısının ismini duyar duymaz geçmişti beni. Sinirle güldüm. Dayılardan hiç haz etmiyordum ama omeglenin yüzde yetmişini onlar oluşturuyordu.
Görüntü yüklendiğinde karşımda genç bir çocuk vardı. Bana bakıp gülümsedi. "Sanırım bileğimi burktum." Tam ne olduğunu soracaktım ama kelimeleri ağzıma tıktı. "Ama size düşerken."
Sonra bir anda ekranda bir edit başladığında rizz yaptığını anlayarak güldüm.Edit bitip aslı görüntü tekrar geldiğinde ses değiştiriciyi açma gereği duymadan konuştum;
"Eyvallah kardeşim."
Sesimi duyunca şaşırsada kendini toplayarak güldü. Bende ona güldüm. Daha sonra biraz sohbet ettik ve geçtik birbirimizi.Uygulamayı durdurup kendime su almaya gittim. Cam şişeye su doldururken bir yandan da videoya devam edip etmemek arasında kalıyordum. İşten gelmiştim ve yorgundum. Yaklaşık iki haftadır video atmamıştım ve halihazırda çektiğim bir videoda yoktu.
Dolup taşan su şişesini musluğun altından çektim ve fazla olan suyu lavabonun içerisine tekrar döktüm.Odama girip bilgisayarın başına geçtim. Uyugulamayı yeniden başlattım ve yüklenmesini beklerken sudan bir yudum aldım.
Bu sefer karşımda bir erkek gurubu vardı. Beni görünce 'ooooo' diye bağırmalarını yok sayıp hepsini tek tek incelemeye başladım. Kameranın yakınında duran oğlanın kumral saçları yüzüne dökülüyordu, açık kahve gözleri kocamandı. Yanakları hafif kızarıktı ve tek kaşını çizmiştir. Koltukta oturan üçlüye döndüm bu sefer. Sağ tarafta oturan ve yine kumral olan oğlanın yüzü pek belli olmasa da üzerine giydiği çiçekli piç gömleği gülmek istememe neden oldu. Çiçekli gömlek sikseler giyinmezdim şahsen. Ortada oturan sarışın kısa kollu, beyaz bir tişört giymişti ve saçları üç numaraydı. Ona yakıştığını inkar edemezdim. Solda oturan ve telefonuyla ilgilenen esmer oğlan ise en çok dikkatimi çeken olmuştu. Yakışıklı bir yüzü ve siyah kısa saçları vardı. Siyah gömleği cuk diye üzerine oturmuştu. Hepsinden çok daha kalıplı ve uzun olduğuma neredeyse emindim.Ses değiştiriciyi açtım. "Sol tarafta oturan esmer oğlanın instagramını almak isterim açıkçası." Utangaç bir şekilde gülümserken diğerleri güldü. Esmer olan telefondan gözlerini ayırıp bana baktı çatık kaşlarla. Surat ifadesini net okuyamıyordum.
"Alparslan sana talip çıktı lan!" Diyerek güldü kameranın önündeki kumral. Alparslan telefonunu kenara bırakıp ekrana biraz daha yaklaştı. Beni incelediğini anlamıştım. Piç olduğunu düşünmesem takılmak isteyeceğim bir insandı. Artık kemerli burnunu ve koyu kahve gözlerini görebiliyordum.
"Bak söylüyorum yaz!" Eline telefonu ne zaman aldığını bilmediğim sarışın oğlan bir anda bir numara söylemeye başladığında gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Alparslan, bağırarak onun olduğunu düşündüğüm numarayı okuyan sarışının ensesine vurunca diğerleriyle beraber güldüm."İsmin ne?" Diye sordu kameranın önündeki kumral olan. Ses değiştiriciyi kapattım. "Okan." Dedim bir anda. Hepsi kahkahalarla gülmeye başlamıştı, Alparslan hariç.
"Bir tane kıza denk geldim onun da siki varmış be!" Diyerek yakındı piç gömlekli olan."Beyler ben YouTuberım." Mesaj yerine hesabımın ismini yazdım. "Bunu videoya koyabilir miyim?"
"Ünlü olduk lan!" Diyerek öne çıktı sarışın. Benim gözüm arada Alparslan'a kayıyordu. Tekrar tekefonuna gömülmüştü.
Gözlerimi ondan çekip onay aldıktan sonra onları geçtim._
_
_
***
Nasıldı ilk bölüm ama aahxjkdkxkdmfk
Daim kalın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Gamer Girl (BxB)
Humor"Alparslan sana talip çıktı lan!" Diyerek güldü kameranın önündeki kumral. Alparslan telefonunu kenara bırakıp ekrana biraz daha yaklaştı. Beni incelediğini anlamıştım. Piç olduğunu düşünmesem takılmak isteyeceğim bir insandı. Artık kemerli burnunu...